Fredrik Härén - Kunskapens Dag

Inaktiv
Fredrik Härén - Kunskapens Dag

Fredrik Häréns föredrag ifrån Kunskapens Dag är klockrent!

http://www.youtube.com/watch?v=yH6-ihF2E48&mode=related&searc...

Jag hoppas att sverige blir ett 'u-land' nu!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Slog på TVn precis när han började och kollade på det, rätt intressant!

Medlem

Såg detta på tv också av ren händelse. Kul och bra föreläsning, och han har bra poänger. Kan inte undgå att känna som om han utelämnar lite aspekter dock, för att styrka sitt argument förvisso.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

varit på två av hans föreläsningar, riktigt härligt hur han knäcker en och sedan bygger upp ens förtroende om oss/sig själv igen hehe


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

underbart
ja..när de börjar kännas lite efter så flyttar man gärna till nya och mer utvecklingsdrivna länder

Medlem

Fredrik knäpper med fingrarna och folket vaknar ( förhoppningsvis).
Illusionen om att Sverige är bäst måste förgöras och folk måste sluta se förslag och nya idéer som något kränkande. Kreativitet, idéer och konstruktiv kritik är bra. Släpp efter lite på egot så att säga.

Tack för tipset

Medlem

låter för advancerat för mig.. kollar nog hellre på oprah winfrey

Medlem

Synd att inte fler som han sitter i inflytelserika positioner.

Medlem

Jävlar vilken oskön lirare...
Hur överlevde han studietiden?

Är han verkligen förvånad över att svenskar inte kan indonesiska hits eller spelar han dum?

Han har eventuellt en poäng (håller på att kolla) men vem lyssnar på en människa som pratar som "farbror barbro"?

jebus...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Uh... Kan ingen säga emot? Jag vill verkligen ha något att bråka om...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Är han verkligen förvånad över att svenskar inte kan indonesiska hits eller spelar han dum?

Vafan, kan du inga indonesiska hits?! Räkna med att det kommer en kines och tar ditt jobb inom ett par veckor.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Uh... Kan ingen säga emot? Jag vill verkligen ha något att bråka om...

bubblegum

1
Skriv svar