Se högupplöst Hawx

Robot
Medlem
Se högupplöst Hawx

Ska detta vara realistiskt?

Inaktiv

"Tom Clancy" på spelkartongen är väl idag något av en pseudo-realismstämpel - dvs att man bör förvänta sig en interaktiv hollywoodactionfilm i nudtidsmiljö? Men det betyder ju i och för sig inte att det är tråkigt att spela

Medlem

Det står ju annars "arkadflygare" i nyhetstexten, så jag antar att man kanske inte behöver ha g-dräkt på sig för att klara av att flyga...

Okej, nu vet jag vad jag kommer att köpa! Det kanske inte är realistiskt men det är alltid kul att flyga runt och spränga saker.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Ska detta vara realistiskt?

"Ubisofts arkadflygare Tom Clancy's "
Du måste ha det jobbigt.

Ser ut som det kan vara rätt kul då jag inte har några som helst problem med att spel inte är realistiskt.

Egentligen så föredrar dom flesta arkad spel, dom flesta spel är arkad även om dom tror att det är realistiskt för ett spel "ser" rätt ut. jag menar, bf2 är det många som tror är realistiskt även att det är arkad, grafiken är inte heller speciellt "rätt", och då menar jag inte detaljer som att det är rätt antal rotorblad eller storlekar på saker ect utan rent färgmässigt så är allt mer färglatt än på riktigt då det är mer tilltalande. ser bara på en film och sen jämnför med ett foto du tagit själv.

arkad är kung

Medlem

Jag har alltid varit helt galen i Ace Combat-serien. Detta verkar så enormt coolt, så jag vet fan inte vad. Arkad är kung, säger jag med. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Ska detta vara realistiskt?

RTFA

Medlem

Stod en varning i början om "alkohol-referens"... vart fan var den!?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Utspelar sig detta i samma universum som Ghost Recon Advanced Warfighter? Jag tyckte att fotsoldaterna i början var väldigt lika som dom i GRAW.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Urkalak: Båda titlarna är ju Tom Clancy, så det låter inte helt osannolikt. Och de är faktiskt slående lika.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

lyl dom dricker i planet!

Inaktiv

Givet köp när nästa dator landar i famnen

Medlem

Ser ut att bli något som kan bli satans kul online


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Utspelar sig detta i samma universum som Ghost Recon Advanced Warfighter? Jag tyckte att fotsoldaterna i början var väldigt lika som dom i GRAW.

Skrivet av smuts:

Urkalak: Båda titlarna är ju Tom Clancy, så det låter inte helt osannolikt. Och de är faktiskt slående lika.

De säger ju dessutom "...Ghost Leader..." precis innan han meddelar att han paintar tanken.
Självklart är det GRAW-gubbarna. Om jag inte missminner mig har jag läst i någon annan nyhet att det utspelar sig i GRAW-universumet.

Medlem

Ja det är Ghost Recon nissar på marken. Men gillar inte riktigt att de flyger under takhöjd. Skulle ingen pilot någonsin göra. Och defnitivt inte skjuta ner ett fientlig flyg på det sättet. Collateral Damage någon?

Må vara skitballt o flyga bland husen men ja... Sen förrenderat material som jag är helt säker på att jag sett för länge sen. *gäsp*


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

alla tom clancys spel utspelar sig i samma "universum", dvs våran egen värld , ofta i en rätt snar framtid.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Håller mig nog till realism och simulatorer.
Arkad är bara så trist tycker jag.

Avstängd

Kan clancy inte bara fortsätta med sitt rainbow six istället för megafloppen endwar? Hawx verkar vara ganska tråkigt imo.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Håller mig nog till realism och simulatorer.
Arkad är bara så trist tycker jag.

¨
du har
Call of Duty 2
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield 1942

i favoritspels listan på din profil.

bara en sim och det är
IL-2 Sturmovik: 1946

så ... GG

Medlem
Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:

Håller mig nog till realism och simulatorer.
Arkad är bara så trist tycker jag.

¨
du har
Call of Duty 2
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield 1942

i favoritspels listan på din profil.

bara en sim och det är
IL-2 Sturmovik: 1946

så ... GG

Hahaha YES

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:

Håller mig nog till realism och simulatorer.
Arkad är bara så trist tycker jag.

¨
du har
Call of Duty 2
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield 1942

i favoritspels listan på din profil.

bara en sim och det är
IL-2 Sturmovik: 1946

så ... GG

Hahaha YES

Mehhh,

Jag syftade på FLYG SPEL, of course jag gillar vanliga spel annars, speciellt cod serien , sjukt skön att lira i clan med.

Riktigt snygg trailer.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:

Håller mig nog till realism och simulatorer.
Arkad är bara så trist tycker jag.

¨
du har
Call of Duty 2
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield 1942

i favoritspels listan på din profil.

bara en sim och det är
IL-2 Sturmovik: 1946

så ... GG

Hahaha YES

Haha han blev så ägd 8)


signatur
Medlem

varför hackar den högupplösta trailern på min dator? det är inte så att den är dålig...
Q9300 2.5GHz
8800GTX och 4GB ram, Vsita 64-bit. Nån som vet?

Sen... vart fan äre "alcohol reference" i trailern? ^^,


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av corporaln0ll:

Ska detta vara realistiskt?

"Ubisofts arkadflygare Tom Clancy's "
Du måste ha det jobbigt.

Ser ut som det kan vara rätt kul då jag inte har några som helst problem med att spel inte är realistiskt.

Egentligen så föredrar dom flesta arkad spel, dom flesta spel är arkad även om dom tror att det är realistiskt för ett spel "ser" rätt ut. jag menar, bf2 är det många som tror är realistiskt även att det är arkad, grafiken är inte heller speciellt "rätt", och då menar jag inte detaljer som att det är rätt antal rotorblad eller storlekar på saker ect utan rent färgmässigt så är allt mer färglatt än på riktigt då det är mer tilltalande. ser bara på en film och sen jämnför med ett foto du tagit själv.

arkad är kung

arkad är skit

spela lockon om du ha en utmaning, arkad kan man spela på liseberg för 10kr

Medlem
Skrivet av roob:

varför hackar den högupplösta trailern på min dator? det är inte så att den är dålig...
Q9300 2.5GHz
8800GTX och 4GB ram, Vsita 64-bit. Nån som vet?

Sen... vart fan äre "alcohol reference" i trailern? ^^,

Filmen är rejält overkill.
100 Mbit per sekund kräver en bra dator (blu-ray ligger exempelvis på runt 50 Mbit per sekund).
Filmen är kodad i h264 och det har inte våra 8800 GTX stöd för så någon hjälp från grafikkortet får inte processorn.
Testade det på min HTPC som har ett 8600 (hårdvaruavkodning för h264), blev inte bättre där. Antar att det är bara att skaffa en ny dator nu då. ^^
Dock så hade 720p och 25 Mbit räckt mer än väl för denna trailer.
Och ja, jag undrar också var "alcohol reference" är, antagligen någon reklamskylt för en påhittad öl i hela spelet...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av TruB:
Skrivet av corporaln0ll:

Ska detta vara realistiskt?

"Ubisofts arkadflygare Tom Clancy's "
Du måste ha det jobbigt.

Ser ut som det kan vara rätt kul då jag inte har några som helst problem med att spel inte är realistiskt.

Egentligen så föredrar dom flesta arkad spel, dom flesta spel är arkad även om dom tror att det är realistiskt för ett spel "ser" rätt ut. jag menar, bf2 är det många som tror är realistiskt även att det är arkad, grafiken är inte heller speciellt "rätt", och då menar jag inte detaljer som att det är rätt antal rotorblad eller storlekar på saker ect utan rent färgmässigt så är allt mer färglatt än på riktigt då det är mer tilltalande. ser bara på en film och sen jämnför med ett foto du tagit själv.

arkad är kung

arkad är skit

spela lockon om du ha en utmaning, arkad kan man spela på liseberg för 10kr

Eller lira DCS som är skapat av lockon skaparna och är ungefär 20ggr mer realism än lockon

Medlem

Det där spelet är nog väldigt kul att köra på PC... man har en joystick. VIlket jag har.
Hoppas bara att det är bra grafik på den versionen:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar