Se högupplöst Hawx

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

arkad är skit

spela lockon om du ha en utmaning, arkad kan man spela på liseberg för 10kr

skit? bra argument där, imponerande.

anser du då att Realism = mer utmaning?
du vet tydligen inte vad arkad innebär.

Medlem

Till de som klagar på att filmen hackar, fixa ett program som decodar(hoppas jag valde rätt ord nu) det
FFDShow

Eller så kan du testa att ladda ner Media Player Classic.

Eller så använder du båda.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Ja det är Ghost Recon nissar på marken. Men gillar inte riktigt att de flyger under takhöjd. Skulle ingen pilot någonsin göra. Och defnitivt inte skjuta ner ett fientlig flyg på det sättet. Collateral Damage någon?

Må vara skitballt o flyga bland husen men ja... Sen förrenderat material som jag är helt säker på att jag sett för länge sen. *gäsp*

Jo då, i framtiden gör man det.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Ja det är Ghost Recon nissar på marken. Men gillar inte riktigt att de flyger under takhöjd. Skulle ingen pilot någonsin göra. Och defnitivt inte skjuta ner ett fientlig flyg på det sättet. Collateral Damage någon?

Må vara skitballt o flyga bland husen men ja... Sen förrenderat material som jag är helt säker på att jag sett för länge sen. *gäsp*

Hahahahaha oh vänta.. hahaha.. ja, för det är många piloter som "Rycker i kryckan" och släpper flares för att sedan följa dirr efter.. Tror INTE man ska ta det här spelet på för stort allvar

Medlem

Haha, så pinsamt dåligt att det nästan blir bra. Påminner om Iron Eagle-filmerna

Inaktiv

arkad...
OK. Så i sann 'Ubianda' finns detta med:
*flygplanen lagas automatiskt när man flyger in i ett moln
*Det kommer upp små rutor uppe i hörnet med gormande generaler
*fienden som bara råkar "ploppa fram"

*SnarkeliBrankelFnatt*

Inaktiv

Kommer det vara lika som i spelet som i filmen?

Det gick ju ganska snabbt i trailern och dom hoppas verkligen att det är skit bra AI här så man får lite att tugga i när man spelar!

Inaktiv

Av det lilla jag såg på trailern så verkar detta riktigt mäktigt.

Medlem

missle away yeah bah wow boom BOOM! heftigt

Medlem

De som säger att arkad är skit borde prova Ace Combat. Guld värd minst sagt, speciellt 5:e delen.

Medlem

En sådan vändning hade lämnat piloten klistrad som en flugskit i vindrutan Men allvarligt talat så ser det ganska kul ut men igen, förrenderat, bleh.

Medlem

Vet inte om jag törs lita på Ubisoft längre! Det blir nog att vänta och se vad resten av världen tycker först innan man köper

Medlem

Neeeej! Det får vara hur mycket arkad det vill, men varför, varför behandlar de en F22 som om den vore något från Star Trek? De får ju inte för sig att helt plötsligt införa små GRAW-soldater som slåss med lasersvärd eller teleporterar sig till olika platser.

12
Skriv svar