Mer om Dawn of War 2-multiplayerbetan

Medlem
Mer om Dawn of War 2-multiplayerbetan

Nice


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem
Medlem

Men... Måste jag regga min Soulstorm key någonstans då? Eller hur funkar detta :S

Medlem

tråkigt att det ska gå via steam och games for windows...
jag avskyr att behöva ha andra program för att använda ett annat....>_<


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

LÄNGTAR!!!!!!!!!!

Medlem

For the Emperor! Kommer suga i multiplayer, men längtar efter Single Player kampanjen!

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Men... Måste jag regga min Soulstorm key någonstans då? Eller hur funkar detta :S

Du måste regga ett konto på THQ Game Alert;
http://www.thq-games.com/uk/news/show/6021
Med din Soulstorm-nyckel, för att få tillgång till betan.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ett spel som kräver något utomstående tex games for windows suger alltid!

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

tråkigt att det ska gå via steam och games for windows...
jag avskyr att behöva ha andra program för att använda ett annat....>_<

Men det är okej att du måste ha ett operativsystem som består av massvis av program för att kunna köra spelet?

Medlem

Live? Då rör jag inte spelet. Tack och hej.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av MrBanzaiman:

Men... Måste jag regga min Soulstorm key någonstans då? Eller hur funkar detta :S

Du måste regga ett konto på THQ Game Alert;
http://www.thq-games.com/uk/news/show/6021
Med din Soulstorm-nyckel, för att få tillgång till betan.

Ah, tackar så mycket =D

Varför är alla så negativa till Live btw? Visst det är väl ingen höjdare egentligen, men det ska väl inte stoppa en från att spela äg-spel?

Medlem

TYRANIDS !!! here we go


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Mer info:

Also, to clear up some more of the questions I've seen in the thread:

- Steam is in fact free.
- The exclusive period for owners of any version of Soulstorm (providing you still have your CD-Key) is from the 21st to the 28th.
- "Why use Steam instead of your own FTP?" Because Steam is awesome! Also because they have insane amounts of bandwidth and colocations. We could not provide the same speed nor the same reliability from a single FTP location. They also can easily handle accepting CD-Keys from another game and tying them to single accounts.
- "Why play a buggy ass version of the game when you can wait?" It's not bugs that we are primarily looking for, the game is clean (I know, I knocked on wood, crossed my fingers and sacrificed a gopher with a kumquat in its mouth to ward off the bad mojo I just incurred there.) We want to get as much balance feedback, crazy fringe case hardware bugs, and the effectiveness of the new matchmaking system looked at as much as possible.
- "Does Relic listen to player feedback?" Absolutely!
- As for GFWL, I was initially a total skeptic about it, but it has won me over. So far it has some of the best NAT negotiation that I have seen, the matching in small pool cases is fast (this is one of the biggest things we want to put through the ringer to test), and the stat tracking has been excellent. I'd be an idiot to think its going to be perfect at the start of the beta, but our goal is to improve on any deficiencies we find, if any.

- "When can I activate my Soulstorm key?" That one I don't have an answer to yet, but will let you know as soon as I know.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Varför måste alla förstöra spel med matchmaking.
Lika irriterande som buggar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här kommer nog bli riktigt jävla najs det

Medlem

asså det här med windows live, måste man ha det för att spela DoW 2 eller? och det kostar väl också? isåfall blire bojkott, tänker inte betala för en speltjänst som låter mej spela ETT spel jag vill spela när man har kunnit göra det gratis innan utan några probs.

Medlem
Skrivet av gote:

asså det här med windows live, måste man ha det för att spela DoW 2 eller? och det kostar väl också? isåfall blire bojkott, tänker inte betala för en speltjänst som låter mej spela ETT spel jag vill spela när man har kunnit göra det gratis innan utan några probs.

Nej, nej, nej.
Windows Live är gratis.
Lugna ned dig, grabben


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Gött skrot detta

// edit

Var på myTHQ skall man skriva in nyckeln ? Jag hittar en lista där man kan lägga till spelet till "My games" men man matar inte in en kod någonstans.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Snajsigt må jag säga!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av gote:

asså det här med windows live, måste man ha det för att spela DoW 2 eller? och det kostar väl också? isåfall blire bojkott, tänker inte betala för en speltjänst som låter mej spela ETT spel jag vill spela när man har kunnit göra det gratis innan utan några probs.

Nej, nej, nej.
Windows Live är gratis.
Lugna ned dig, grabben

OK tack, för svaret. Blandade nog ihop det med xbox 360's onlinetjänst som kostar pengar

Medlem

Jag köpte det via steam. Måste jag regga mig eller blir det automatiskt?

1
Skriv svar