Cherry coke till sverige!

Medlem
Cherry coke till sverige!

http://www.cherrycoke.se/index.php skriv på och hjälp till att få cherry coke till sverige!
skriv även på här och hjälp få till baka vanilla coke
http://www.fuska.se/vanillacoke/?p=153


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Äh, jag kommer alltid att föredra vanlig cola. Spelar absolut ingen som helst roll om cherry coke kommer hit eller ej.

Medlem

Känns värt att testa iallafall. Vanilla Coke var dock ingen hit för mig :/


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

cherry har funnits och går väl fortfarande att få tag på med lite vilja


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Den brukar finnas på mataffärer med lite större utbud än genomsnittet.

Jag köpte två burkar på City Gross förra veckan och det var första gången jag drack Cherry Coke på 15 år (eller när nu den försvann från Sverige). Tyvärr så var den inte lika god som jag minns den.

Medlem

DrPepper finns ju i många butiker idag, cherry-coke är ju bara en dålig kopia av den.

Båda smakar dock skit.


signatur
Inaktiv

Nä usch, vanlig cola och cola zero är det som gäller för min del

Inaktiv

Mer cola åt folket! Valfrihet är bra.

Medlem

när jag nu dricker cola så blir det faktiskt cola zero den smakar grymt mycket bättre än vanliga colan iaf .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

cola zero som är den gamla cola light (med aspartam) och kom till för att cola light uppfattas som feminint. <3


signatur
Medlem

hur kan cancerogena saker vara feminina? Jag menar, cigg, grillat kött och allt annat förknippat med cancer är ju manligt som bara den.

Medlem

Cancer är sjukt manligt.

Själv tycker jag inte att cherry coke är nån vidare hit. Jag tänker inte skriva på i alla fall.

Medlem

Vad hände med alla "Black Orange" läskedrycker som fanns när jag var liten?

Medlem

vad hände med fantomenläsken?

Medlem

Finns vatten i kran annars, helt gratis, oftast.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Vad hände med "Godismonstrets blå hallon"?

Medlem
Skrivet av Totts:

cola zero som är den gamla cola light (med aspartam) och kom till för att cola light uppfattas som feminint. <3

Really?

Imo cola zero smakar inte alls som den gamla cola light eller den nya om det är någon skillnad på dess 2.

Vatten i kran är inte gratis hur mycket man nu tror det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Totts:

cola zero som är den gamla cola light (med aspartam) och kom till för att cola light uppfattas som feminint. <3

Nej...? Cola Zero tillverkas för att skapa ett alternativ till sötningsmedlet Sukralos som det har varit häftiga debatter om

Medlem
Skrivet av teX:

Vad hände med "Godismonstrets blå hallon"?

hahah den minns jag och saknar.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Dr. Pepper har en bitter eftersmak. Smakar diskmedel typ och luktar värre.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av teX:

Vad hände med "Godismonstrets blå hallon"?

Word! Coca Cola kan slänga sig i väggen.

Medlem

Kårla! \o/


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

ganska nice att vi i sverige dricker mer julmust under jul än vad det dricks cola i ett helt år i sverige
och det är faktiskt sant.

Medlem

Jo, plus att Sverige tydligen ska vara det enda landet där Colaförsäljningen faktiskt går ner istället för upp under julhelgen. Vi svenskar ägde sönder Coca Cola-koncernen tills de slutligen gav upp och skapade sin egen julmust i ett desperat försök att ta tillbaka marknadsdelar. Deras julmust har maskerats med märket "Bjäre".

Inaktiv

Vanilla coke var ju god

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av Totts:

cola zero som är den gamla cola light (med aspartam) och kom till för att cola light uppfattas som feminint. <3

Nej...? Cola Zero tillverkas för att skapa ett alternativ till sötningsmedlet Sukralos som det har varit häftiga debatter om

Jo...? Aspartam var sötningsmedlet i cola light tills de förnyade sig och bytte till sukralos (samt körde sin kampanj om ännu bättre smak eller vad det var).

Men när man sen sitter på ett färdigt aspartamsötat recept , varför inte trycka ut en "ny" produkt som får även män att köpa lightläsk i dessa sockerfientliga tider?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

hur kan cancerogena saker vara feminina? Jag menar,cigg, grillat kött och allt annat förknippat med cancer är ju manligt som bara den.

Fast det är väll endå väldigt många fler tjejer än killar som röker? Inte bara i sverige utan i alla länder vad jag vet/har hört.

Har aldrig smakat Cherry-coke, så skulle gärna vilja:)
Första gången jag smakade Vanilla coke så var den så jädrans äcklig att jag inte ens drack upp den tror jag. Men sen i slutet så tycker jag att den faktiskt var riiktigt god! Gillar också docktor pepper:D

Medlem

har smakat Cherry Coke, det var gott

Inaktiv

grymt god, skriv på!

Medlem

Usch. Att köpa cola och annan läsk känns lika slösaktigt som att köpa cigaretter. Man får inget förutom den konstlade smaken och kanske cancer.

Sedan har visst coca-cola inte skött sina affärar riktigt rättvist.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=393113

12
Skriv svar