Vårpremiär för Aliens

Robot
Medlem
Vårpremiär för Aliens

Puh, då har spelet inte lagts ner som det ryktades om

Den där saken i mitten på varelsen påminner mig om något...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Den där saken i mitten på varelsen påminner mig om något...

Dirty thoughts!

Ot: YES!

Medlem

Alltmer pekar på att ryktena om att Aliens drabbats hårt av finanskrisen
hehe

Åhhh blir alldeles varm i kallingarna, men hoppas bara att det inte blir allt för mycket L4D gameplay och lite "slow paced" spelstil också.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

ser typ ut som en sak som börjar på fitt och slutar på a + nått som börjar på pu och sluter ng


signatur

FUBAR

Medlem

Då vet vi vart Gearbox får sin inspiration ifrån


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blir det något demo?!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Tappade helt suget efter detta då det framkom att det skulle vara L4D goes Scifi. Co-op i all ära, men jag vill ha ett grymt SP Aliens spel! AvP1-2 var äckligt roliga, speciellt som marine.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Åhja, Gearbox i all ära men det är ändå Ridley Scott som har kommit på de små bestarna.

OT: Ser fram emot detta


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Jag vill att dom verkligen inte gör så att det kommer 50 aliens som rushar då man kör utan att det istället finns ca 20 stycken på en map men att dom är starka och stealthar som på filmerna så att det blir mycket mer skräck i det hela än action lir.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Då vet vi vart Gearbox får sin inspiration ifrån

Nja facehuggers ser ut så i filmerna med.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Jag vill att dom verkligen inte gör så att det kommer 50 aliens som rushar då man kör utan att det istället finns ca 20 stycken på en map men att dom är starka och stealthar som på filmerna så att det blir mycket mer skräck i det hela än action lir.

Kommer troligtvis bli mest som Aliens 2, men det kanske varierar från uppdrag till uppdrag.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Den där saken i mitten på varelsen påminner mig om något...

Haha, det är bara o tacka herr Giger för det. Allt han gör ju är ju bara sex, penisar o dylikt. Bara ta en titt på koncept bilderna till alien filmerna så ser man vad xenomorfsen egentligen är

Medlem

Praise the gods:up::D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Dragontail00:
Skrivet av WaltX:

Den där saken i mitten på varelsen påminner mig om något...

Haha, det är bara o tacka herr Giger för det. Allt han gör ju är ju bara sex, penisar o dylikt. Bara ta en titt på koncept bilderna till alien filmerna så ser man vad xenomorfsen egentligen är

Inte bara konceptbilderna till filmerna, utan att Giger gjort


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Hoppas det blir mer som ett skräcklir:up:

Skrivet av LocSin:

Tappade helt suget efter detta då det framkom att det skulle vara L4D goes Scifi. Co-op i all ära, men jag vill ha ett grymt SP Aliens spel! AvP1-2 var äckligt roliga, speciellt som marine.

Håller med här, jag kommer hålla ögonen på detta lir vill se så att jag inte köper ett nytt L4D. Visst helt ok om multiplayerdelen är i stil med L4D men sabbar de SP delen med att använda samma stil så blir jag förbannad.

Jag hoppas snarare att det kommer vara mer taktiskt spel där du kan barrikadera dig genom att svetsa dörrar etc som i Aliens 2 filmen. Med tanke på att det är soldat man spelar så borde det vara mer taktiskt gärna i stil med ordergivningar som i R6Vegas etc.

Gärna starkt influerat av första AVP spelet där man är Marine. Usch har nog inte spelat ett bättre skräck spel.


signatur
Medlem

ORGASMER I MINA BRAXER!!
Jag blir så överhypad lycklig. Våren.. det är ju snart. Dags att börja införskaffa stora förråd av Jolt, glass, kakor och annan föda som jag kan leva på då jag ooooh så plöttsligt blir jättesjuk för resten av sommaren

Medlem

Känns långt borta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Wieee måste allt intressant släppas 09 när jag har så lite tid :(:(
Får ta igen allt ordenligt nästa vinter

Medlem

Där har vi en muff man vill hålla sig låååååångt borta ifrån.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Hoppas det blir bra!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Tror inte att spelet kommer släppas innan hösten. Det har ju inte släppts något material/reklam för spelet alls. De har bara utannonserat spelet.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Tror inte att spelet kommer släppas innan hösten. Det har ju inte släppts något material/reklam för spelet alls. De har bara utannonserat spelet.

Det finns lite gameplay film, med betoning på "lite"
http://www.shackvideo.com/?id=12813

Medlem

Ledsen men tror det kommer bli ett mediokert konsol co-op.

Medlem

Tycker det ser riktigt lovande ut, filmen är juh kanon så kanske detta blir ett av dom första riktigt bra spelen baserat på film.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Tror inte att spelet kommer släppas innan hösten. Det har ju inte släppts något material/reklam för spelet alls. De har bara utannonserat spelet.

Håller med, det bör komma en drös med trailers med mera innan vi ens är nära release. Sega lovade ett helt engagemang dedicerat till alien spelet/spelen under slutet av 2008 som aldrig blev av. Troligen kommer spelet annonseras med trailers osv på detta evenemang någon gång vid vår kanten.

Medlem
Citat:

Alltmer pekar på att ryktena om att Aliens drabbats hårt av finanskrisen...

Vadå, har de fått skära ned på hushållsbudgeten på äggläggare, refiller på syra och engångsförpackningar med klor? Inte trodde jag att aliens var marknadskonsumenter.

Eller, så beror det mer logiskt på att de indirekt drabbas av finanskrisen, genom att deras huvudföda i form människoresande, skurit ned på antalet resor interstellära rymdresor och därigenom minskat andelen potentiella bröstkorgssprängningar och ansiktsslorpare?

Medlem

Härligt! Som många andra har sagt hoppas verkligen att det blir långsammare och psykiskt knäckande (BLIP,BLIP, BLIP var är dom?, vart ÄÄRR DOOOM?! *vässsss**död*) som AVP's marinekampanjer och inte adrenalinpumpande alienslaktarspel.

Giger är den sjukate som finns, all hans konst är penisar och vaginor osv. Japanerna skulle antagligen välkommna honom med öppna armar och göra honom till hedermedborgare

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av LocSin:

Tappade helt suget efter detta då det framkom att det skulle vara L4D goes Scifi. Co-op i all ära, men jag vill ha ett grymt SP Aliens spel! AvP1-2 var äckligt roliga, speciellt som marine.

Håller med här, jag kommer hålla ögonen på detta lir vill se så att jag inte köper ett nytt L4D. Visst helt ok om multiplayerdelen är i stil med L4D men sabbar de SP delen med att använda samma stil så blir jag förbannad.

Jag hoppas snarare att det kommer vara mer taktiskt spel där du kan barrikadera dig genom att svetsa dörrar etc som i Aliens 2 filmen. Med tanke på att det är soldat man spelar så borde det vara mer taktiskt gärna i stil med ordergivningar som i R6Vegas etc.

Gärna starkt influerat av första AVP spelet där man är Marine. Usch har nog inte spelat ett bättre skräck spel.

Ja.. drömma kan man ju

12
Skriv svar