Spore Galactic Adventures på gång

Robot
Spore Galactic Adventures på gång
MFC
Medlem
Spore Galactic Adventures på gång

men orka....


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

zsm
Medlem

Jag ser en ny "the sims"-trend.

Medlem

jag orkade verkligen inte fortsätta med att ta över rymden, det blev för mkt, så en exp. blir nog inge' för mig

-the dude

Medlem

Varför göra en expantion för rymddelen som var störst i spelet? Så mkt andra aspekter av spelet som kan göras bättre istället...

Medlem

Expansion 1 av 15 är påväg med andra ord.
Spore = Årets besvikelse för mig.

Medlem

Gäsp.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Haha, ett Spore-event låter ju otroligt spännande.

Medlem

Floooooooooooooooooooooooooopp.

Medlem

Orkade inte ens spela klart den vanliga rymdfasen. Spore är ett otroligt roligt spel men jag tyckte att rymdfasen var otroligt trist. Tycker allt annat var kul, men lite för lite av dom andra faserna, medan rymdfasen är för lång.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Snacka om att inte lyssna på sina köpare/spelare.

Rymdfasen var ju den mest genomarbetade men mest meningslös likaså, även tråkigast. Jag spelade inte ens klart rymdfasen för att jag tröttnade.

Medlem

EA games mjölkar som vanligt alltså


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

det är inte rymnd fasen som behövs fölängas det är dom två första dom som är roligst som behövs


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Creature Phase, Tribal Phase och Civilization Phase behöver ju en rejäl ansiktslyftning.

Borde ju introducera epoker i Tribal och Civ phase likt AoE. Vad hände mellan Tribal och Civ phasen? Mina creatures fick precis tanken av att bygga en skyskrapa medans dom använde primitiva verktyg som spjut och eldfacklor, och en minut senare började dom tillverka tanks. Behövs mer där tycker jag!

Medlem

jo för rymdfasen var ju den roligaste fasen... ELLER?!

Medlem

Exakt, rymdfasen var verkligen den tråkigaste delen i mina ögon.

Inaktiv

Frågan är om man i rymden kan köpa Ikea-möbler eller om det kommer i nästa expansion?


signatur
Inaktiv

Expansion till rymden?

Jag höll på med rymdfasen i 1 timma sen tog jag bort spelet.

Medlem

Då jag finner rymdfasen sämst av alla, tom amöba-fasen är bättre, så ser jag detta som ett plus och hoppas att de blir bättre och roligare att erövra rymden.

Medlem

And here we go... Första av 150...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Skrivet av Mahone:

Då jag finner rymdfasen sämst av alla, tom amöba-fasen är bättre, så ser jag detta som ett plus och hoppas att de blir bättre och roligare att erövra rymden.

Precis, man får väl hoppas att dom insett rymdfasens brister och använder expansionen för att göra den mer intressant.

Att det sedan kommer pumpas ut expansioner à la Sims råder det väl knappast någon tvekan om.:|

1
Skriv svar