Grey's Anatomy blir spel

Robot
Medlem
Grey's Anatomy blir spel

Way to go Ubi! Ännu mer kvalitetsspel. Gissa vad jag längtar! -_-


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Flakmonkey

Framtida storsäljare... och nej jag är inte ironisk

Medlem
Medlem
Medlem

Va jag har längtat!

Medlem

låter som en riktig höjdare, precis vad jag skulle satsa utvecklingspengar på i dessa finanskriser... eller inte...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Inaktiv

Will be epic.

Medlem

Att dom orkar...

Medlem

haha att dom ens vill finansiera något sådant som det ser ut just nu.... Men dom förväntar väll sig att ganska många av deras fans köper det.. tror inte heller fansen till denna serie i allmänhet är folk som "tankar" spel.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Påminner mig om FRIENDS spelet till PS2 alltså fy fan


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Men herregud vilken ren jävla dynga eller!? Deras ENDA målgrupp måste ju vara fansen? och varför de ens skulle vilja spela skiten vettifan. Ser själv väldigt mycket serien men som spel..nee inte en chans


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag tror jag just dog lite inombords.

(dessutom är House den enda sjukhusserien som är nåt att ha)

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Men herregud vilken ren jävla dynga eller!? Deras ENDA målgrupp måste ju vara fansen? och varför de ens skulle vilja spela skiten vettifan. Ser själv väldigt mycket serien men som spel..nee inte en chans

Om målgruppen (dvs fansen) är tillräckligt många finns det nog all anledning att faktiskt släppa ett sånt här spel.

Dessutom riktar det sig nog inte direkt till hard-core gamers

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Jag tror jag just dog lite inombords.

(dessutom är House den enda sjukhusserien som är nåt att ha)

Ha! då har du inte sett scrubs hörru du! Eller så har du tråkig humor=)

House är dock jävligt bra, skönt när han driver med alla dumma jävla amerikaner!=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Tommy_h:

Men herregud vilken ren jävla dynga eller!? Deras ENDA målgrupp måste ju vara fansen? och varför de ens skulle vilja spela skiten vettifan. Ser själv väldigt mycket serien men som spel..nee inte en chans

Om målgruppen (dvs fansen) är tillräckligt många finns det nog all anledning att faktiskt släppa ett sånt här spel.

Dessutom riktar det sig nog inte direkt till hard-core gamers

Jomen som sagt då varför skulle ens de vilja spela spelen? Några av dem kan jag ju förstå skulle vilja göra det men överlag? Nej, jag är ju mer eller mindre ett "fan" av serien.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Inaktiv
Medlem

Floppar inte det här kommer jag bli imponerad ^^


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

haha dom verkar ha lite pengar över som dom bara satsar på vadsomhelst? ;D

Medlem

Jisses..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Fail


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Ubisoft borde ju byta namn till Uberfail.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Min tjej vill säkert testa dock

tyvärr tror jag att det här kommer sälja å att vi kommer få se mera av sånt härnt i framtiden.. suck, mega suck.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Darkseed:

(dessutom är House den enda sjukhusserien som är nåt att ha)

Kanske ett house-spel, man skulle kunna ha förolämpningsdueller a'la monkey island och hela sig själv genom att käka tabletter (ungefär som max payne):)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Tommy_h:

Men herregud vilken ren jävla dynga eller!? Deras ENDA målgrupp måste ju vara fansen? och varför de ens skulle vilja spela skiten vettifan. Ser själv väldigt mycket serien men som spel..nee inte en chans

Om målgruppen (dvs fansen) är tillräckligt många finns det nog all anledning att faktiskt släppa ett sånt här spel.

Dessutom riktar det sig nog inte direkt till hard-core gamers

Jomen som sagt då varför skulle ens de vilja spela spelen? Några av dem kan jag ju förstå skulle vilja göra det men överlag? Nej, jag är ju mer eller mindre ett "fan" av serien.

Det har ju visat sig gång på gång att ett dåligt spel kan sälja massor om det har ett bra "brand" (50 cent, Scarface, Petz, Lost, Super Mario etc.)

Casual folk som inte har koll på recensionssiffror och soccer-moms kommer nog köpa detta.

Medlem

Så nu ska man alltså sy ihop folk istället för att lemlästa dom?

Medlem

denna nyheten borde ligga i "WTF?!"


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

asså vad kommer härnäst Vänner the video game! Visst Jag älskar vänner grymt mycket, men jag skulle nog aldig köpa ett spel som bytter på Vänner serien. Lixom va ska spelet igentligen gå ut på

12
Skriv svar