Inget Rock Band 3 i år

Robot
Medlem
Inget Rock Band 3 i år

Skulle nog säga 2011 här i sverige.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rock band 2 är fulländat som det är. Bra att dom tar sig tid till att finslipa 3:an

BTW GH:WT sux....ska sälja mitt.

Medlem

Dom arbetar förfullt med Rock Band: The Beatles just nu. Kan vara anledningen. Tror inte att Harmonix har tillräckligt många anställda för att kunna arbeta på två spel samtidigt och få dem klara i tid.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Rock Band 2 räcker ju i evigheter så dom kan nog vänta ett bra tag med att göra en 3a


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

De kan ju pressa ut spelet på PS3 här före
de släpper nästa spel i Staterna...

Sjukt dåligt att man inte får ut spel och instrumenten
fortare, se bara på GHWT som ploppat ut spel och
instrument utan problem.

Medlem
Skrivet av Bobbey:

De kan ju pressa ut spelet på PS3 här före
de släpper nästa spel i Staterna...

Sjukt dåligt att man inte får ut spel och instrumenten
fortare, se bara på GHWT som ploppat ut spel och
instrument utan problem.

ja och se vilken skit rent ut sagt det blev,

rockband är 10 gånger bättre på alla sätt.
dock lite segt att 2an inte kommit till ps3 än här i sverige.

Inaktiv

egentligen kan man säga att rock band 2 fortfarande inte riktigt kommit till sverige alls. det är ju bara spelet som finns idag, instrumenten finns inte. då får man nöja sig med de gamla instrumentena, vilka är sämre än instrumentena till guitar hero world tour. idag är alltså (sett till instrumenten, vilket jag tycker är bland det viktigaste) guitar hero bäst i sverige. sen att det inte alls går att köpa till ps3 gör ju inte saken bättre, dom är väl helt enkelt inkompetenta (inte harmonix, distributören).

Inaktiv

Skickade precis in en förfrågan till MS för att se om jag kan få reparera min 360. Funderar på om jag ska skaffa RB 1 och 2 till den sedan om/när jag får tillbaka konsollen. Har fattat det som att man kan lägga in RB1-biblioteket i RB2?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Känns ändå som man är mättad med musikspel, har inte spelat 2:an än, och ska snart införskaffa AC/DC track pack... och sen Guitar Hero Metallica ofc^^

Inaktiv

Nu har dom GH 4 : World tour och hur kan man göra Guitar hero 5 från det?

Nej nu räcker det och nu kan ni satsa på låtar som folk gillar.

Medlem

Satsa på låtar som är bra och inte bra för att tonåringar tycker sångaren är snygg låtar. World tours trummor är inte sköna pedalen är dock nice. Rock bands trummor är skön men pedalen suger.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Azet:

Satsa på låtar som är bra och inte bra för att tonåringar tycker sångaren är snygg låtar. World tours trummor är inte sköna pedalen är dock nice. Rock bands trummor är skön men pedalen suger.

World Tour:s pedal suger ju 1000 gånger mer än Rock Band:s! Måste säga att jag blev väldigt besviken...

Det ända jag längtar efter när det gäller Rock Band 3 är isåfall lite nyare och coolare instrument, med tanke på att Rock Band 1 och Rock Band 2 instrumenten är nästan exakt likadana.

Inaktiv

Urkalak:

Yes det går snabbt och smidigt att lägga in låtarna i rock band 2

Trodde det redan fanns ett rock band 3? Eller är det jag som bara blivit snurrig av alla dessa rock gitarr spelen :@ :$


signatur
Medlem

Hoppas verkligen Harmonix fixar en helt ny outfit för trumkitet för RB 3

Guitar Hero 5 släps väl troligen också i 2010 väl?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Trodde det redan fanns ett rock band 3? Eller är det jag som bara blivit snurrig av alla dessa rock gitarr spelen

Du är inte ensam, jag hänger inte med för fem öre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gissar att RB3 kommer ut i USA innan RB2 kommer ut i Europa (till något annat än 360:n då). Mest fail på den lanseringen :/

1
Skriv svar