F.E.A.R. 2-filmer hos FZ

Robot
Medlem
F.E.A.R. 2-filmer hos FZ

tycker det ser exakt ut som första spelet, inget nytt under solen med andra ord...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

tycker det inte liknar ettan så mycket men så såg man väldigt hastiga klipp, lite ingame men verkar ju snyggare och mer koplicerat än ettan, mech´s verkar var en del eller såna där som man använde sig av i lost planet.

Intressant minst sagt

Medlem

Bleh.. bara en ändlös svada av buzz-words. Samma ordbajsande som vanligt. Att dom orkar.


signatur
Medlem

Hoppas det kan leva upp till ettan. Fan vad bra det var. Men det känns som om slowmotionstriderna var det feta i ettan och det kan dom ju inte överaska med igen.

Medlem

Jag hoppas på att få en lika bra spelupplevelse från 2:an som 1:an.


signatur

Rawr

Medlem

Ska bli intressant som fan att se om dom lyckas skapa samma känsla i tvåan som ettan..


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Så anledningen till att de inte gjorde en ny superfet grafikmotor var pga av konsolerna, typiskt. Det ser ju dock bättre ut än ettan på många håll och kanter och sen är ju spelen jävligt roliga med!

Ska bli intressant att se hur det slutar!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Andra filmen var ganska bra Deathmatch FTW fuck tactics lets frag some noobs!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här spelet kan inte bli dåligt!
Ettan var riktigt bra, men "expansionerna" var fruktansvärt dåliga, och sen fick man så dålig fps jämfört med 1:an.
Hoppas detta bara inte blir för tungkört

Medlem
Skrivet av Hix0r:

Det här spelet kan inte bli dåligt!
Ettan var riktigt bra, men "expansionerna" var fruktansvärt dåliga, och sen fick man så dålig fps jämfört med 1:an.
Hoppas detta bara inte blir för tungkört

Dålig fps? Är ju exakt samma grafikmotor som ettan.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hix0r:

Det här spelet kan inte bli dåligt!
Ettan var riktigt bra, men "expansionerna" var fruktansvärt dåliga, och sen fick man så dålig fps jämfört med 1:an.
Hoppas detta bara inte blir för tungkört

Dålig fps? Är ju exakt samma grafikmotor som ettan.

Bara för att grafikmotorn är densamma så betyder det ju inte att spelet kommer att flyta på riktigt bra. De lär nog lägga till lite nya features i den och troligtvis så pressar de antalet polygoner och shaders ännu mer för att få det att se ännu snyggare ut där det är möjligt.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hix0r:

Det här spelet kan inte bli dåligt!
Ettan var riktigt bra, men "expansionerna" var fruktansvärt dåliga, och sen fick man så dålig fps jämfört med 1:an.
Hoppas detta bara inte blir för tungkört

Dålig fps? Är ju exakt samma grafikmotor som ettan.

Dålig map design kan skapa bad fps.

Medlem

Awsome!

Ser väldigt polerat ut. Sedan kanske inte alla hängde med, men detta är en del av en serie som visar olika element från spelet. Så därför de gick igenom spelmotorn. Förut har det var design, story osv.

Inaktiv

Jag hoppas en hel del på detta alltså. Det som gjorde originalet bra och expansionerna mindre bra storyn och stämningen.
Jag gillade att springa omkring i de monotona miljöerna i ettan och pussla ihop vad som pågick mellan de olika telefonsvararmeddelandena. Lyckas de dessutom fånga den där Alma-skräcken kommer jag givetvis lira det. Blir det för mycket pang pang utan innehåll känner jag mig mindre intresserad.


signatur
Medlem

Om jag köper spelet beror det helt på den här killens sång!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar