mördarhundar_ägare

Inaktiv
mördarhundar_ägare

Hej
Jag är väldigt irriterad på alla dessa hund ägare och hundar. Som tar ihjäl alla småbarn och vuxna människor. Skulle en varg eller björn ta ihjäl en, ja då skulle mobben ut å skuta. Eller ta lagen i egna händer, häng dem i ett träd. Nää nu får det vara nog, jag måste svära lite. FAN VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!!!!!!. Ska vi tolerera dessa mördare??????:evil:

Medlem
Medlem

jÄVLA mÖRDARHUNDAr.

Fan, jag tror jag hatar Caps-lOCK ännu mer :evil:


signatur

yolo

Medlem

Klart man har rätt att bli förbannad.
Tragiskt för de drabbade.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Hahahahahaha... vilken tråd :D. Synd det där med att hundar biter ihjäl massa barn.. Är en hundälskare så jag vet inte vad jag ska ha för någon uppfattning om det här. Jag vill säga att man borde förbjuda dessa kamphundar, men ändå tycker jag att alla djur är värda lika mycket. Kanske borde hundägarna börja uppfostra sina hundar bättre ?

Inaktiv

"mördarhundar_ägare" .... vafan? är du nån sorts filsorterare på ett arkiv eller?

Inaktiv

kamp hundar eller vad dom kallas har ju en förmåga att balla ur.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

kamp hundar eller vad dom kallas har ju en förmåga att balla ur.

Nej. Du har helt fel. Vill du kan vi dra igång debatten om psykisk hälsa hos olika hundraser. Du kommer förlora.

Inaktiv
Skrivet av micce:

Hej
Jag är väldigt irriterad på alla dessa hund ägare och hundar. Som tar ihjäl alla småbarn och vuxna människor. Skulle en varg eller björn ta ihjäl en, ja då skulle mobben ut å skuta. Eller ta lagen i egna händer, häng dem i ett träd. Nää nu får det vara nog, jag måste svära lite. FAN VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!!!!!!. Ska vi tolerera dessa mördare??????:evil:

Jag är så förbannad på alla dessa människor som har ihjäl småbarn, våldtar kvinnor och torterar män...ska vi tolerera det?
Om du hänger dem i ett träd...är du något bättre..pucko

1
Skriv svar