Ubisoft pratar om I am Alive

Robot
Qjt
Medlem
Ubisoft pratar om I am Alive

detta verkar bli så sjukt kul

Medlem
Medlem

Låter hyfsat intressant. Bra att det inte blir en vanlig shooter.

Medlem

Nytänk ska uppmuntras.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

jag är tveksam om ubi soft verkligen kan göra bra spel längre.
eller snarare sagt göra klart spelen.
änsålänge har dom ju bara släppt halvfärdiga spel, och om dom säljer bra så skickar dom ut en DLC till spelet som kostar 10Euro.
så om man vill ha hela spelet så kostar det 70Euro. det är ju skjukt mycket för ett spel, som ofta forfarande är buggigt

Medlem

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

roligt att dummare AI kan innebära smartare AI på samma gång


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.

Tror du missförstod hela idéen bakom vad han försökte säga.

Medlem

Läste om det i LEVEL 33, ser bra ut men kommer säkert att vara kort och enformigt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Själv är jag väldigt intresserad av den här titeln, i alla fall av det lilla man har sett/hört. Hoppas att Ubi lyckas gör något vettigt denna gång, så det inte slutar upp som de överhypade titlarna Assassin's Creed och Far Cry, samt allt resterande skit de har lyckats slänga ur sig på sistone. Jag vet att Ubisoft kan göra bra spel, de måste bara få tummen ur röven och öppna ögonen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Deathwisher:

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.

Tror du missförstod hela idéen bakom vad han försökte säga.

Ok. Förklara.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Deathwisher:

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.

Tror du missförstod hela idéen bakom vad han försökte säga.

Ok. Förklara.

Kommer förmodligen inte att vara många vapen i spelet och om man då siktar med en pistol mot en obeväpnad man/kvinna så tror jag inte att de skulle börja leka Rambo i verkligheten och det verkar vara så det ska vara här också. Om båda parter är beväpnade kommer de antagligen att göra motstånd.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Deathwisher:

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.

Tror du missförstod hela idéen bakom vad han försökte säga.

Ok. Förklara.

Kommer förmodligen inte att vara många vapen i spelet och om man då siktar med en pistol mot en obeväpnad man/kvinna så tror jag inte att de skulle börja leka Rambo i verkligheten och det verkar vara så det ska vara här också. Om båda parter är beväpnade kommer de antagligen att göra motstånd.

Ja, vi får väl se hur lyckat det blir. Bara man inte känner att det "alltid fungerar" att lamslå fienden så fort man siktar på dem om du förstår vad jag menar. Det skulle kännas buggigt och dåligt. Den som lever får se helt enkelt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Intressant. Ser fram emot detta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Flakmonkey
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Deathwisher:

Aha.. så alla man siktar på skjuter inte tillbaka. Billigt och trist knep. Inte alls nytänk.

Tror du missförstod hela idéen bakom vad han försökte säga.

Ok. Förklara.

Kommer förmodligen inte att vara många vapen i spelet och om man då siktar med en pistol mot en obeväpnad man/kvinna så tror jag inte att de skulle börja leka Rambo i verkligheten och det verkar vara så det ska vara här också. Om båda parter är beväpnade kommer de antagligen att göra motstånd.

Ja, vi får väl se hur lyckat det blir. Bara man inte känner att det "alltid fungerar" att lamslå fienden så fort man siktar på dem om du förstår vad jag menar. Det skulle kännas buggigt och dåligt. Den som lever får se helt enkelt.

Som jag förstår det så kommer personer som är tillräckligt desperata försöka attackera ändå, speciellt om de är i en lite större grupp... har de inte fått vatten på länge tex så är det större risk att de synar din bluff.... tycker det låter riktigt intressant faktiskt... sen så lär det ju bli svårare att hota dem under några längre stunder utan bara som en första åtgärd för att vinna tid för att fly...

Medlem

Kommer nog floppa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Låter riktigt intressant, hoppas bara att dom fullföljer överlevar temat.

Medlem

Det ska bli intressant att se hur det slutar.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Allvarligt FZ-medlemmar (Ni vet vilka ni är). Detta hände med Far Cry 2 också, var lite kritiska. Om spelet visar sig vara bra så är ju det bra, men om det inte gör det så har ni byggt förväntningar och kommer att bli ännu mer besvikna när det visar sig att spelet är kasst.

OnT: Kan bli trevligt att spela, synd att Ubisoft utvecklar det.

Medlem

Man kan ju hoppas på att det blir så man föreställer sig det, det klingar bra i mina öron. Men ögonen och hjärnan vill få sin bit också!

Medlem

Verkar kunna bli sjukt kul

Medlem

riktigt nice men ej till pc? det är synd =(

Nåde Ubisoft om de pajar detta som de gjorde med Far Cry 2!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

det bådar ju gott som fan, men som sagt så har ju ubisoft en tendens att förstöra sånt som verkar VÄLDIGT bra

Medlem

Shit vad folk är trångsynta... Bara för att en utvecklare (som har massa olika studios) misslyckas i er mening med ett eller flera spel ska man ju inte utesluta dem helt.
EA är nog det bästa exemplet, de släpper en massa skit men samtidigt en hel del grymt bra spel.

1
Skriv svar