Systemkrav och beta för Dawn of War II

Robot
Medlem
Systemkrav och beta för Dawn of War II

Detta är nog top3 över spel jag längtar till under 2009! Äntligen ska jag få rusa över slagfältet och ställa till med ond bråd död med mina underbara genestealers!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Ohh... Det *här* är en beta jag vill komma med i! Har bara tre spel jag ser fram mot under 2009, och det är DoW2, ArmA2 och Sky Gods. Yeehaaw! (Fyra om Hearts of Iron 3 kommer under 2009)

Medlem

Givet köp på detta alltså. Var väldigt taggad tills jag läste PC Gamers recension (som de lägligt nog fick ut i Januari-nummret) och man blev inte mindre sugen av vad som sades där

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Givet köp på detta alltså. Var väldigt taggad tills jag läste PC Gamers recension (som de lägligt nog fick ut i Januari-nummret) och man blev inte mindre sugen av vad som sades där

/ LordDaimos

Trodde ej spelet var klart har inte ens sett release datum.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Klossen, hur kan spelet vara klart när de ska släppa en beta? '-.-

Medlem
Skrivet av Petah:

Klossen, hur kan spelet vara klart när de ska släppa en beta? '-.-

Han sa rescension lord daimos eller menar han förhandstitt.?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

pcgamer har recenserat spelet. men jag vet inte riktigt hur bra det är att recensera ett spel som just kommit in i beta stadiet. lite osäkert på kvaliteten skulle jag tro.

Medlem

aha då fattar jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

De kan ju ha recenserat single-player delen kanske?

Medlem

Jo, svenska PC Gamer-recensionen är ju ett rätt stort skämt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

ja, men ett spel som just gått in i beta fasen kan väl inte ha ett 100%igt färdigt singleplayer heller, för det lär ju vara en drös balansförfiningar och sånt som de gått miste om i sin recension.

Inaktiv

Brosan köper detta så blir att sno skivan!

Grymt bra!

Medlem

Ett givet köp för min del, älskar DoW och CoH


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Nice ska lätt införskaffa detta lir!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Betan är bara till för balansering. Har själv betatestat alla relics spel o dem har alltid gjort klart spelet tills openbeta. Efter det är det bara mini fixar för sånt som folk tyckertill om och balanserings problem som fixas till release.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Var sjukt sugen på att skaffa DoW2, sen fick jag reda på att de skulle använda Games for Windows Live.

Nu tänker jag inte röra det.

Medlem

Tyckte inte CoH var lika bra som DoW, men DoW2 ser skitbra ut.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Var sjukt sugen på att skaffa DoW2, sen fick jag reda på att de skulle använda Games for Windows Live.

Nu tänker jag inte röra det.

Naaawwwww ...puttenutte

Inaktiv
Skrivet av lolBEEF:

Var sjukt sugen på att skaffa DoW2, sen fick jag reda på att de skulle använda Games for Windows Live.

Nu tänker jag inte röra det.

Hoppas du har det kul som principfast rebell! Jag avlägger rapport i strategiforumet om hur kul det är efter spelsläpp!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Detta är nog top3 över spel jag längtar till under 2009! Äntligen ska jag få rusa över slagfältet och ställa till med ond bråd död med mina underbara genestealers!

Tror tyvärr inte att det kommer finnas några genestealers med i DoW2!

Medlem

Tjockt nice! Får hem mitt 9800GTX idag efter att mitt 8800GTX pajjade, får tack komplett.se för det

Ska bli kul att testa betan, vad mer än att vänta på att dem ska skriva i deras forums tråd ska man göra? Är reggad nu, bara o vänta eller?

//Improved

Medlem

skit!! betan börjar öppet dagen innan jag åker till egypten

Medlem
Skrivet av Improved:

Tjockt nice! Får hem mitt 9800GTX idag efter att mitt 8800GTX pajjade, får tack komplett.se för det

schysst med nya prylar, men är ändå inte 9800GTX exakt samma kort som 8800GTX ?

1
Skriv svar