Lite frågor om nät dejting.

Inaktiv
Lite frågor om nät dejting.

Jag har bestämt mig för att starta en blogg om nät dejting och skulle då behöva lite personer som svara på frågot om nät dejting, ni kan svara direkt i forumet om ni nu känner för det, eller maila mig svaren till threezool@gmail.com.

Var vänligen att svara så ärligt som möjligt.

1. Är du en kille eller tjej?

2. har du träffat någon genom internet dating?

3. Om du har erfarenhet av annat typ av dating, vilket va enklast? varför?

4. Vad letar du efter när du letar på internet?

5. Vad skulle intresera dig att fortsätta prata om du blir kontaktad av någon?

6. Vad skulle du absolut inte vilja se om du blir kontaktad från seriösa personer?

7. Annser du att du behöver hjälp eller råd för att bli bättre på internet dating?
8. Skulle du läsa en blogg om internet dating?

9. Om inte, vad skulle behöva vara med i bloggen för att du skulle läsa den?

10. Har du några egna komentarer som du vill ha sagt?

11. Vill du vara anonym? (kommer inte att göra några citat från era svar på bloggen)

Om ni vill veta mer så finns bloggen på: http://www.metrobloggen.se/internetdating

Medlem

1. Bra fråga... men jag svarar kille.

2. Nej för tusan

3. Vanlig dejt med någon man redan träffat tidigare på fest, genom gemensamma vänner eller liknande.

4. Jag letar inte på internet...?

5. En bild säger mer än tusen ord sägs det... annars får det fasen vara.

6. En gammal läskig gubbe på +50 som tycker om yngre killar, det vore inte så jävla kul kan jag tänka mig.

7. Absolut inte.

8. Absolut inte.

9. Kan inte komma på någonting överhuvudtaget.

10. Svaret är nej, inte det.

11. Tror inte att jag kommer med på en blogg, tyvärr. Så det kvittar.

Woop!

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Jag har bestämt mig för att starta en blogg om nät dejting och skulle då behöva lite personer som svara på frågot om nät dejting, ni kan svara direkt i forumet om ni nu känner för det, eller maila mig svaren till threezool@gmail.com.

Var vänligen att svara så ärligt som möjligt.

1. Är du en kille eller tjej?

2. har du träffat någon genom internet dating?

3. Om du har erfarenhet av annat typ av dating, vilket va enklast? varför?

4. Vad letar du efter när du letar på internet?

5. Vad skulle intresera dig att fortsätta prata om du blir kontaktad av någon?

6. Vad skulle du absolut inte vilja se om du blir kontaktad från seriösa personer?

7. Annser du att du behöver hjälp eller råd för att bli bättre på internet dating?
8. Skulle du läsa en blogg om internet dating?

9. Om inte, vad skulle behöva vara med i bloggen för att du skulle läsa den?

10. Har du några egna komentarer som du vill ha sagt?

11. Vill du vara anonym? (kommer inte att göra några citat från era svar på bloggen)

Om ni vill veta mer så finns bloggen på: http://www.metrobloggen.se/internetdating

1. kille
2. Ja, massor av folk.
3. Date's i den klassiska bemärkelsen har man väl uthärdat en del - det är enklare på själva daten om det inte är en nätdate för då har man oftast träffats innan...
4. Nya människor att reta, typ...
5. Om någon verkar likasinnad eller allmänt trevlig pratar jag gärna med dem.
6. Att kortet de skickade på sig själva var från innan olyckan... typ.
7. hell no
8. Förmodligen inte.
9. Jag vet inte varför jag skulle vilja läsa om nätdejting... jag vet hur man gör, det räcker bra.
10. Jag kollar in bloggen men förmodligen blir det sista gången... Du för överraska mig fett om jag skall återvända.
11. Så anonym jag är här räcker bra...

Lycka till med bloggen zool!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

1. Lika Mycket man som kvinnliga ryska brottare (pojke)

2. Icke!

3. Låter jäkligt fjantigt men msn funkar faktiskt kalasbra i början, eller det kanske inte har något med dejting att göra men the old usual funkar alltid bäst(bio/film, fika, middag, laserdome)

4. Jag är ju inte inne på dejtingsajter så ofta hehe mene då skulle jag väl hålla mig borta från klyschigheter som tex: kvinna söker man,skall vara lång sexig och singel, promenader på stranden osv, inte vara otrogen med min bror vilket kommer sluta upp skilsmässa, och att jag blir tvungen att sitta i en halvtom lägenhet med min katt och leta partner på nätet. Trevliga och roliga och likasinnade personer i stora lass skall det vara.

5. Ja personen ska ju hellst inte se ut som Kicki Danielssons elaka tvlling som har alldeles för mycket smör på mackan.

6. Desperathet (heter det så?)

7. Icke!

8. Nej tyvärr, jag finner bloggar väldigt ointressanta, även internetdejtingbloggar.

9. Playboybrudar höhöhö, nä men det ska vara roligt att läsa (duh). Hur folk upplever nätdejting osv.

10. Inte för tillfället.

11. Nej, inga anonymetsfasoner här (nej jag vill inte vara anonym)

Lycka till nu, give em hell!:up:


signatur

What seems to be the officer problem?

Inaktiv

Tack för svaren, hoppas fler kommer in och svarar, behöver så många som möjligt för att se vad fz´s användare tycker

Medlem

1. Är du en kille eller tjej?
Svar: Japp!

2. har du träffat någon genom internet dating?
Svar: Beror väll på hur man definierar "nätdejting". Har träffat personer IRL som jag först tjötat en del på internetet med. Ingen vid kontaktsidor eller nått sånt.

3. Om du har erfarenhet av annat typ av dating, vilket va enklast? varför?
Svar: Aldrig träffat nån på fester som jag fått nån 'kontakt' med. Har nästan alltid varit nån från skolan eller genom bekanta.

4. Vad letar du efter när du letar på internet?
Svar: Söker inte efter nätdejter. Kan inte ge nått svar.

5. Vad skulle intresera dig att fortsätta prata om du blir kontaktad av någon?
Svar: Utseendet är inget som spelar roll här. Håller kontakten om jag känner att vi har samma humor och intressen.

6. Vad skulle du absolut inte vilja se om du blir kontaktad från seriösa personer?
Svar: Män, då åker blocken på illa kvickt.

7. Annser du att du behöver hjälp eller råd för att bli bättre på internet dating?
Svar: Nej

8. Skulle du läsa en blogg om internet dating?
Svar: Nej

9. Om inte, vad skulle behöva vara med i bloggen för att du skulle läsa den?
Svar: Skulle vara kul att läsa om dåliga erfarenheter - dejter som går snett.

10. Har du några egna komentarer som du vill ha sagt?
Svar: Inget jag kan komma på.

11. Vill du vara anonym? (kommer inte att göra några citat från era svar på bloggen)
Svar: Hänger på CastorFibers spår: "Så anonym jag är här räcker bra... "


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

1. Kille!

2. Jupp

3. dejtingsidor är inte min grej, föredrar att träffa personen irl. Så om man träffar någon så är det i skolan eller fester.

4. Letar på vad?

5. Tycker inte utseende är så värst viktigt, så sattsar nog på kul humor och interessant personlighet.

6. Nakenbilder på män. Horror!

7. Nee tror inte det.

8. Nix

9. Vet faktiskt inte, gillar bara inte att läsa om andra personer och deras relationer.

10. Nix inte just nu.

11. Gör som du vill, tror inte du kommer få så värst mycket värdefull info från den här kommentaren ändå.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

1. Är du en kille eller tjej?
Svar: Japp!

Jobbar din pappa på marabou? :P:O

Inaktiv

valid bump, not


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Sluta gräva upp ruttna trådar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av United:
Skrivet av SuperTank:

1. Är du en kille eller tjej?
Svar: Japp!

Jobbar din pappa på marabou? :P:O

Spelade du som necromancer ?:evil:


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Citat:

1. Är du en kille eller tjej?

- Kille. Vissa kallar mig t.o.m för "Man" ibland, men det är innan de får lära sig om mina datorspelsvanor

Citat:

2. har du träffat någon genom internet dating?

- Om du menar träffa IRL och inte nödvändigtvis blivit ihop med den tjejen? Visst, en hel del. Bara att fråga om de vill gå ut så vill de flesta gå ut. Ibland blir det faktiskt ganska kul också.

Har dock inte dejtat på över 2 år då det känns meningslöst att försöka hitta nån på denna planet.

Citat:

3. Om du har erfarenhet av annat typ av dating, vilket va enklast? varför?

Matchmaking via arbetskamrat: Inte bra, blev helt fel. Hon lyssnade på det jag sökte efter och glömde bort det typ en sekund efteråt.

Citat:

4. Vad letar du efter när du letar på internet?

En snygg, seriös tjej som vill dela bredband med mig.

Om du menar egenskaper så: En rökfri, barnfri, pervers och intelligent nörd tjej som gillar scifi och spel, är minst 18 och uppåt - och hon får gärna vara snygg också.

Citat:

5. Vad skulle intresera dig att fortsätta prata om du blir kontaktad av någon?

Tja, det som brukar hända är att jag skriver något och 90% av alla tjejer bli agressiva för att de misstolkar det. Jag gillar de där sista 10% som faktiskt ställer en motfråga och undrar vad jag menar istället för att bli aggro över någonting som de TROR jag menar.

(Jag har på grund av detta börjat undra om folk överhuvudtaget lär sig att läsa i skolan nuförtiden eller om dysleksi har muterat och blivit en smittsam sjukdom...)

Med tanke på att jag vill undvika stress i mitt liv så slipper jag gärna de 90% av tjejerna. Jag har redan några i familjen som är exakt på det sättet och jag behöver INTE en till sån person.

Citat:

6. Vad skulle du absolut inte vilja se om du blir kontaktad från seriösa personer?

- Att tjejen är upptagen och oseriös, trots att hon kallar sig "seriös".

- Att tjejen ljuger, vilket är djävligt vanligt.

- Att tjejen inte har läst min presentation och de preferenser jag har, t.ex. att tjejen ska vara rökfri. Det är ingenting jag vill diskutera med henne: Tjejen SKA vara rökfri - PUNKT. Jag vill inte ens att hon ska kunna kontakta mig om hon inte uppfyller mina minimumkriterier.

Citat:

7. Annser du att du behöver hjälp eller råd för att bli bättre på internet dating?

Nej tack, jag behöver ingen hjälp med att hata internetdejting ännu mera.

Citat:

8. Skulle du läsa en blogg om internet dating?

Om du betalar mig...

Citat:

9. Om inte, vad skulle behöva vara med i bloggen för att du skulle läsa den?

Tja, allt annat utom internet dejting. Har typ många negativa erfarenheter från skiten.

Citat:

10. Har du några egna komentarer som du vill ha sagt?

Ja, internetdejting suger.

Citat:

11. Vill du vara anonym? (kommer inte att göra några citat från era svar på bloggen)

Jag vill vara anonym, men anonymitet existerar inte på internet så shit the same.

(Disclaimer: Fjortisar som inte vet vad trafikanalys samt kocher-attacker är bör inte diskutera anonymitetssystem med mig, dessutom är det "off topic")

Inaktiv
Skrivet av [ThreeZool:

"] Jag har bestämt mig för att starta en blogg om nät dejting och skulle då behöva lite personer som svara på frågot om nät dejting, ni kan svara direkt i forumet om ni nu känner för det, eller maila mig svaren till threezool@gmail.com.

Var vänligen att svara så ärligt som möjligt.

1. Är du en kille eller tjej?

2. har du träffat någon genom internet dating?

3. Om du har erfarenhet av annat typ av dating, vilket va enklast? varför?

4. Vad letar du efter när du letar på internet?

5. Vad skulle intresera dig att fortsätta prata om du blir kontaktad av någon?

6. Vad skulle du absolut inte vilja se om du blir kontaktad från seriösa personer?

7. Annser du att du behöver hjälp eller råd för att bli bättre på internet dating?
8. Skulle du läsa en blogg om internet dating?

9. Om inte, vad skulle behöva vara med i bloggen för att du skulle läsa den?

10. Har du några egna komentarer som du vill ha sagt?

11. Vill du vara anonym? (kommer inte att göra några citat från era svar på bloggen)

Om ni vill veta mer så finns bloggen på: http://www.metrobloggen.se/internetdating

Ingen lust att kolla upp bloggen din, men kan nog svara på frågorna.

1. Kille

2. Dating nej. Däremot lärt känna personer bättre via diverse annat internet-engagemang.

3. Nu kanske jag framstår som korkad, men va? Vad menas?
Men erfarenhet av klassisk dating, ja.

4. Öhm, info? Väldigt sällan någon om specifika människor, men som jag brukar säga - "less talking more stalking".

5. Konstig fråga egentligen. Spel & BSG kan pratas om förevigt, så även AIK och hur fotbolls landslaget bör struktureras, men det är inget jag direkt skulle prata om på någon direkt dejt nej. Jag svarar något som inte är drygt och störande, annars funkar det mesta.

6. Pedofiler?

7. Jag vill inte syssla med internet-dating överhuvudtaget då jag anser det är ofantligt överskattat.

8. Antagligen inte nej. Typiskt klicka bort material.

9. Något jag faktiskt bryr mig om. Det kan dock variera men säg intressen eller om det handlar om nån polare.

10. Nätdating är värdelöst. Då menar jag mest alla dessa dating-siter som poppar upp varann kvart, men jag kan ha missuppfattat här.

11. Helst , håller mig anonym. Vill bara göra min röst hörd här.


signatur
1
Skriv svar