Stor Gears of War 2-uppdatering på gång

Robot
Medlem
Stor Gears of War 2-uppdatering på gång

Väldigt välkommet! Måste bara skaffa guldmedlemskap igen. duh!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Härligt! Vill mer än gärna låsa upp flera Gears 2 achievements


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Får snart ny datorskärm som jag ska testa Gow 2 på!

Ska även köpa till Xbox live x)

Medlem

Låter bra men vill fortfarande see en orankade multiplayer lista likt den i ettan så man kan spela med gäst konton i splitscreen. Väldigt irriterande att inte kunna sitta i gejma med polaren som man gjorde en hel del i ettan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fan vad jag hatar matchmaking i Gears 2. Så många dumma designval som inte kommer ändras med uppdateringar.

Inaktiv

Haha, visste inte ens att spelet hade släppts.

Medlem

Är det bara jag som aldrig lyckats köra en online-match utan att det laggar så mkt att det blir ospelbart?

Bara Horde som funkar för mig =(

Medlem

om det laggar så är det väl uppkopplingens fel, och hur bra uppkoppling du har beror ju ibland på vart du bor och vilken
sorts kabel som går till ditt/din hus/lägenhet (fast det är ju antagligen bara för långsamt bredband)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

hoppas gow2 har roligare online matcher än ettan alla sa att
det va skitkul online på ettan men jag tyckte inte alls det var så kul alldeles för enformigt och tråkigt, däremot kul co-op
online har jag bara en sak och säga "cod4 rules"


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Från självklarhet till självklarhet. Penalties är bra att de inför.

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

hoppas gow2 har roligare online matcher än ettan alla sa att
det va skitkul online på ettan men jag tyckte inte alls det var så kul alldeles för enformigt och tråkigt, däremot kul co-op
online har jag bara en sak och säga "cod4 rules"

GOW2 har 10 x bättre online än ettan. Jag gillade heller inte ettans MP så mkt, (förutom co-op förstås) Tvåan är mkt bättre online, bättre tempo, roligare banor, mindre enformigt osv.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv

Alltid trevligt med uppdateringar...

Äh, GoW2 multiplayer suger ju, förutom horde, man tål för mycket man kan sätta flera magasin i en fiende, så lancer o sånt är ju totalt onödigt, förutom chainsawen, all använder chainsaw, shotgun lr granater o lite andra explosiva grejor, det värsta jag spelat usch!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Äh, GoW2 multiplayer suger ju, förutom horde, man tål för mycket man kan sätta flera magasin i en fiende, så lancer o sånt är ju totalt onödigt, förutom chainsawen, all använder chainsaw, shotgun lr granater o lite andra explosiva grejor, det värsta jag spelat usch!

Men trodde du att det var en uppföljare till Rainbow Six eller?

Jag tycker själva gameplay-delen i MP är skitkul och grymt mycket bättre och mer balanserat än i Gears 1. Men det som förstör hela upplevelsen är den förjävliga matchmaking.

Medlem

gears1 hade den bästa multiplayern sedan counterstrike!
gears2 höjde ribban ytterligare,dock så har det alldeles för många buggar och avsaknad av ett fungerande regionfilter i matchmaking vilket får till följd att du får spela mot tex amerikanska "hosts" och det blir ju som vi alla vet,ganska så mycket lagg.det blir väl så när tillverkaren har tidsnöd och bara måste släppa spelet ett visst datum pga att microsoft som dom har avtal med inte kan backa på sina krav och ge utvecklaren mer tid.
men ska bli interresant o se vad updaten gör för spelets onlineupplevelse,,jag spelar så mycket jag kan oavsett lagg o buggar etc,det är ändå ett sjukt bra spel

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Äh, GoW2 multiplayer suger ju, förutom horde, man tål för mycket man kan sätta flera magasin i en fiende, så lancer o sånt är ju totalt onödigt, förutom chainsawen, all använder chainsaw, shotgun lr granater o lite andra explosiva grejor, det värsta jag spelat usch!

hallå lr är det ngn hemma!!!, du säger att alla använder chainsaw,shotgun lr granater o andra explosiva grejjer,,ja duktigt av dig du har precis räknat upp över hälften av alla vapentyper som finns i spelet,ursäkta mig och alla andra SKILLADE gears2 spelare som använder den vapenarsenal som finns tillgänglig.förresten du missade snipern och hammerbursten+pistoltyperna+mulcher...

har du ens försökt lära dig spela spelet ordentligt,,det är ju ingen fps shooter det här...
nä se till att spela ett spel ordentligt innan du börjar klanka ner på det....vet förresten inte var du fått det där med att sätta flera magasin i en fiende,det stämmer inte alls..men missar man så blir man ju tvungen att skjuta mer

1
Skriv svar