Mer Hasbro från EA

Robot
Mer Hasbro från EA

Lura stackars föräldrar, tycker bara mindre och mindre bra om EA.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Lättförtjänta stålar för EA och Hasbro


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Lura stackars föräldrar, tycker bara mindre och mindre bra om EA.

herregud...

Skägg.
10 Chambers

Eftersom försäljningen av både #Dead Space och #Mirror's Edge varit lägre än förväntat så är det inte så konstigt att de satsar vidare på sånt säljer, vilket tyvärr inte är de bästa produktionerna. Konsumenterna har talat.

Och faktiskt, om sånt här (som faktiskt säljer) drar in pengar så att de vågar satsa vidare på nya (osäkra) IP:s så är i mina ögon helt ok.


signatur

Bara för att vi här pa FZ inte spelar dessa spel, och vissa här anser att det är skräp, sa betyder det inte att alla andra människor i världen tycker sa.

Jag anser inte att EA eller nagon annan "lurar" folk att köpa det. Folk köper det dom vill, och finns det en marknad att sälja dessa spel, sa varför ska man inte göra det? Alla människor borde fa spela spel, oavsett vad för genre dom föredrar.

Haha, var det inte EA som för någon månad sen gick ut med ett pressmeddelande och sa att de ska satsa på ett fåtal kvalitéts spel xD ?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Haha, var det inte EA som för någon månad sen gick ut med ett pressmeddelande och sa att de ska satsa på ett fåtal kvalitéts spel xD ?

Varför skulle det inte kunna vara bra kvalitet på dessa spel?

Skrivet av Margy:
Skrivet av albertalbertsson:

Haha, var det inte EA som för någon månad sen gick ut med ett pressmeddelande och sa att de ska satsa på ett fåtal kvalitéts spel xD ?

Varför skulle det inte kunna vara bra kvalitet på dessa spel?

Jo, det är sant, kvalité kan vi inte räkna bort men antalet spel i samma genre bryter mot vad de sagt. Och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon vill spela dessa spel med lite bättre grafik, vad är fel på att faktiskt umgås och spela med dina bordsspel?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

1
Skriv svar