Killzone 2-demot GameStop-exklusivt

Robot
Medlem
Killzone 2-demot GameStop-exklusivt

Wierd att släppa demot -efter- releasen :S


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Medlem

Buuuuu! Varför gör dom som så här ett spel demo borde vara för alla. Kasst att dom som bara vill testa det måste förhandsboka för att se om dom gillar det brukar oftast vara så här att man kör demot först och sen förhandsbokar man eller köper.


signatur

I got a Goldenshower.

ptr
Medlem

jävla dumhuvuden. Om man nu GÖR ett demo, så förlorar man ju bara på att göra det "exklusivt"...

Medlem

Tror de e ett jävla babbel bara ... vänta ni bara ... i början av februari ska ni se att de ligger ett demo på psn både eu och us.

Iannat fall blire väl att va utan ett demo och spela de hela spelet när de kommer i slutet av februari.

Vassego Guerilla JAG kommer inhandla spelet varesej de finns demo eller ej ^^ 700 riksdaler till er: CHECK!

Inaktiv

Varför förhandsboka för att få ett demo? Demot är ju till för att testa spelet och se om man tycker om det.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Riktigt dåligt, nu har jag redan förbokat spelet men varför ska man få ett demo bara för att man har förbokat de? Nä de blir väl till å vänta till den 25:e februari eller när de nu skulle släppas

Medlem

Borde väl gå att få tag i demot på mer inofficiella sätt. Men men, vad vet jag...

Medlem

ehh va? är inte poängen med demos att dom som är osäkra på att köpa det ska kunna testa det innan köp?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

läste det om gamestop innan - viste dock inte när... Fyyyy va hemskt att demot inte kommer innan spelet :'( :'(


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Här utvecklar en Europeisk studio det kanske viktigaste spelet för PS3 och då ska de feta hamburgeätande folket få ett demo exklusivt. Hmmm vad känner jag igen detta ifrån? Ja just det, det händer med vart enda spel, vi i EU blir som vanligt stå vänligt brevid och titta på när BMI-bästen slukar i sig allt gott.

Medlem

Väldigt dåligt. Fast nu får väl gamestop fler förhandsbokningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

hehe orka bry sig det här spelet är så gott som köpt för min del ändå.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Wierd att släppa demot -efter- releasen :S

Inte alls konstigt. Man säljer mycket bättre helt enkelt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Hörde det av en nisse på gametrailers för ett tag sen. Helt absurt, deras sätt att tänka alltså (med "de" menar jag Guerilla och Sony). De släpper alltså ett demo för att folk ska kunna bestämma sig för om spelet är bra men de släpper bara demot till de som redan har bestämt sig för att köpa spelet...

@WaltX - Jo det är konstigt att släppa demot efter releasen. Utvecklare och utgivare har missförstått meningen med demos och antingen struntar de i det helt eller så släpper de det, som nu, efter det att spelet har släppts. Visst, de tjänar kanske lite extra men inte så speciellt mycket, tror jag inte.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Äh det är väl bara att vänta tills efter releasen på ett demo. Det skulle väl dyka upp då? Man måste ju inte ha spelet på releasedagen

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

hehe orka bry sig det här spelet är så gott som köpt för min del ändå.

"Vassego Guerilla JAG kommer inhandla spelet varesej de finns demo eller ej ^^ 700 riksdaler till er: CHECK!"

Yup, just bend-over mate, the pain will be over in a few!

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

ehh va? är inte poängen med demos att dom som är osäkra på att köpa det ska kunna testa det innan köp?

Exakt, förstör ju syftet med ett demo helt. Och sen så får väl vi i EU vänta ytterligare 3 månader på demot *host*.
Tycker att Sony kan skrota Japan och EU nätverket och enbart köra med ett enda, där allt släpps samtidigt! I stället för att man ska vara tvungen att köra med tre olika konton.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

jaha , så bara de som förhandsbokar spelet får chansen att evaluera om spelet är värt att köpa , ja fan! så ska demo användas!

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Äh det är väl bara att vänta tills efter releasen på ett demo. Det skulle väl dyka upp då? Man måste ju inte ha spelet på releasedagen

Finns ju fortfarande folk som vill ha spelet "först" om man får säga så.

Medlem

jag känner mig deprimerad av längtan efter Killzone 2 å så får vi inget demo innan releasen - hur ska man överleva en månad till :'(

orka att Gamestop får det med - dom må vara bra å så - men f*n va dyra dom är.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Detta spelet verkar vara rätt shysst, synd att man inte har en ps3 ;/

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

yeey giff me på torsdag 8) plz


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

teh wait iz killing me!1


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

fyfan va drygt, hela vitsen med demos är ju att alla ska kunna provspela.. inte fan ska man förboka ett spel man inte vet om det passar en för att få spela en demo, nej det är helt åt skogen.

Medlem

Vad gnäller folk om egentligen verkar ju vara mycket spekulationer i denna artikel inga datum och det verkar ju som att vi i europa får det på PSN ändå så vad är problemet?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MillionStylez:

hehe orka bry sig det här spelet är så gott som köpt för min del ändå.

"Vassego Guerilla JAG kommer inhandla spelet varesej de finns demo eller ej ^^ 700 riksdaler till er: CHECK!"

Yup, just bend-over mate, the pain will be over in a few!

hahahaha

har läst Petter @ GR's bloggar om detta spelet så det räcker för mig är hyfsat säker på att det är av den kalibern han säger att det är.

har du inget positivt å tillägga i det här forumet så fattar jag inte varför du besvärar dig för uppenbarligen vill du ha igång IQ befriade diskussioner har sett det otaliga gånger från dig.

Medlem

har inga höga förväntningar på detta...

12
Skriv svar