Killzone 2-demot GameStop-exklusivt

Medlem
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MillionStylez:

hehe orka bry sig det här spelet är så gott som köpt för min del ändå.

"Vassego Guerilla JAG kommer inhandla spelet varesej de finns demo eller ej ^^ 700 riksdaler till er: CHECK!"

Yup, just bend-over mate, the pain will be over in a few!

hahahaha

har läst Petter @ GR's bloggar om detta spelet så det räcker för mig är hyfsat säker på att det är av den kalibern han säger att det är.

har du inget positivt å tillägga i det här forumet så fattar jag inte varför du besvärar dig för uppenbarligen vill du ha igång IQ befriade diskussioner har sett det otaliga gånger från dig.

Bidrog med en länk till en nyhet som många nog är intresserad av, så vet inte direkt om jag ens behöver försvara mig mot ditt påhopp. Roande dock hur du tog åt dig av något så harmlöst som att man pekade på ditt fanboy beteende.

Aaaah, såg att alla din favorit spel på din profil pekade på ps3 titlar och alla var från denna generation. Tror inte det behövs några fler kommentarer.

Medlem

Ja hur kan man veta? Utvecklarna köps upp hit och dit så snart är det väl premiär på detta spel så fort 360 versionen är klar:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Ja hur kan man veta? Utvecklarna köps upp hit och dit så snart är det väl premiär på detta spel så fort 360 versionen är klar:-)

vad mummlar du om. Sony ÄGER Guerilla Games och KZ2 IP. Case closed.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MillionStylez:

hehe orka bry sig det här spelet är så gott som köpt för min del ändå.

"Vassego Guerilla JAG kommer inhandla spelet varesej de finns demo eller ej ^^ 700 riksdaler till er: CHECK!"

Yup, just bend-over mate, the pain will be over in a few!

hahahaha

har läst Petter @ GR's bloggar om detta spelet så det räcker för mig är hyfsat säker på att det är av den kalibern han säger att det är.

har du inget positivt å tillägga i det här forumet så fattar jag inte varför du besvärar dig för uppenbarligen vill du ha igång IQ befriade diskussioner har sett det otaliga gånger från dig.

Bidrog med en länk till en nyhet som många nog är intresserad av, så vet inte direkt om jag ens behöver försvara mig mot ditt påhopp. Roande dock hur du tog åt dig av något så harmlöst som att man pekade på ditt fanboy beteende.

Aaaah, såg att alla din favorit spel på din profil pekade på ps3 titlar och alla var från denna generation. Tror inte det behövs några fler kommentarer.

haha ok Mr. Retro!

jag är född 1980, har hunnit spela en hel del som är gammalt idag, varför ska jag gå baklänges när teknologin går framåt???

asså lägg ner det här fanboy skitsnacket nu är så jävla played out, bara lägg ner det Jonte!!!

tror fan du ligger i täten med dom som använder det mest här på FZ

12
Skriv svar