Pirates of the Burning Sea uppfräschat

Robot
Medlem
Pirates of the Burning Sea uppfräschat

Det här spelet var ganska kul, dock saknades det en del grejer (bl.a. spelare!!)

Medlem

Tänkte precis fråga det, är det verkligen folk som spelar detta.. ?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det här spelet är ganska tomt men det är ganska bra. För att PVP striderna är ganska grymma eftersom det krävs mer taktik än på andra mmo spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Finns en 14 dagars trial så det är bara att tanka hem och testa borde ju finnas en server där typ alla spelar på så då är ju spelar problemet löst.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Största orsaken är Wow, då de inte orkar/vill gå över till dess konkurrenter. Precis som att alla(nästan) kör microsoft, fast det finns linux som är gratis.

Medlem

hittade en sida med en länk till en sida för austalienska trialen innan trial släpptes i europa (om den släppts än vet jag inte)

testade det men tyckte spelet var rätt segt och fighterna var inget som tilltalade mig ...

såg dessutom inte en levande själ i spelet under hela trialen

edit:
just det tog nästan 4 dagar av min trial tid att plocka ner spelet samt alla updateringar.. servrarna orkade inte upp över typ 100kb/s en gång...

Medlem

spelade betan och spelet var bra då åtminstonde

och hade en del folk på servrarna


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Uffelpuff det är förjävla drygt då det ska gå så segt pallar nog inte att fixa hem trial då.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag spelade betan men stod inte ut med svärdfighterna, båtstriderna var ju nog bland det bästa jag sett. Synd tycker jag att ett så pass bra spel skall förstöras av något så litet. Men nu kanske det ändras, vem vet? Nån som vet hur mycket stålar man måste lägga på detta?

Medlem
Skrivet av DAoG:

Största orsaken är Wow, då de inte orkar/vill gå över till dess konkurrenter. Precis som att alla(nästan) kör microsoft, fast det finns linux som är gratis.

Skojar du? Det var nog det dummaste jag hört om du nu verkligen var seriös.... Du tror väl inte man spelar ett spel bara för att man "ska" spela det? Man spelar väl ändå det man tycker är kul.

Inaktiv
Skrivet av DAoG:

Största orsaken är Wow, då de inte orkar/vill gå över till dess konkurrenter. Precis som att alla(nästan) kör microsoft, fast det finns linux som är gratis.

Visst, Linux är gratis. Problemet är att det fortfarande inte finns några spel till Linux så kan folk snälla sluta tjata om att "Åååh, varför använder folk fortfarande Windows? Linux är ju gratis!"

@Cane - Otänkbart. WoW är en drog så folk KAN inte spela det för att det är kul, de gör det för att de är beroende! Visste du inte det? *Sarkasm*


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Jag vet en hel del som spelar wow för att alla andra gör det. Lite lägre åldrar dock hehe

Medlem
Skrivet av DAoG:

Största orsaken är Wow, då de inte orkar/vill gå över till dess konkurrenter. Precis som att alla(nästan) kör microsoft, fast det finns linux som är gratis.

Anledningen till att de flesta kör windows är nog att det mesta funkar utan problem och meck. Det är lite enklare/mindre tidskrävande att lära sig ett nytt spel än att lära sig linux från grunden.

1
Skriv svar