Metacritic stoppar fanboy-betyg

Robot
Medlem
Metacritic stoppar fanboy-betyg

Vad fjantigt:P

KoP
Medlem

Ta bort användarbetygen helt.

Medlem

Fy fad sorgligt det är för alla vet ju att XBOX 360 äger PS3^^ SÅDÄR kriga!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tja, Halo är ju överskattat som få, oavsett konsol det skulle släppas till. 0.8 är kanske lite överdrivet lågt.

Medlem
Skrivet av Light:

Tja, Halo är ju överskattat som få, oavsett konsol det skulle släppas till. 0.8 är kanske lite överdrivet lågt.

Du har ju inte ens spelat spelet...
Sedan är ju halowars ett strategispel och lär väl inte likna de tidigare spelen särskilt mycket, men du vet ju redan att det kommer vara dåligt.

Så tråkigt med folk som ska förstöra för andra bara för att mamma bara köper dem en konsol av tre.

Edit* jahopp nu han jag inte med innan du ändrade dig Light.
för dem som missade så skrev han att 2.2 vore ett bättre betyg.

Medlem

Innan spel släpps skulle jag hellre vilja se nån form av 'Hype' skala istället för användarbetyg. Det är ju som betyg, men kanske återspeglar mer av vad folket ser fram emot...

Har för mig SGA hade nåt sånt medan folk höll på o arbeta med spelen.

Inaktiv

Det jag har är bäst, så är det bara.

Så tänker många.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Fanboys bara förstör för andra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Patetiskt.


signatur

Jaha.

Medlem

Fanboyism och Patriotism ush, lite samma sak men på olika nivåer.

Inaktiv
Skrivet av Light:

Tja, Halo är ju överskattat som få, oavsett konsol det skulle släppas till. 0.8 är kanske lite överdrivet lågt.

Ove! Vet du änns vad Halo är för något? Spela igenom Halo ett, två och tre och Halo wars innan du kommer med kommentarer.

Medlem
Skrivet av Dragontail00:

Innan spel släpps skulle jag hellre vilja se nån form av 'Hype' skala istället för användarbetyg. Det är ju som betyg, men kanske återspeglar mer av vad folket ser fram emot...

Har för mig SGA hade nåt sånt medan folk höll på o arbeta med spelen.

Mmorpg.com har det också och jag tycker det verkar funka ok. Alla vet ju att det bara är en hype när man kallar det för vad det är. Dock tar det som sagt inte bort dem som "trash-röstar" i ett senare skede. Fast det kanske är lika många som röstar 1 (eller 0 om skalan går dit) som röstar högsta betyg bara för att de är fanboys eller dissar något dom inte ens testat.

Inaktiv

Att folk orkar...

Medlem

Användarbetyg är det aldrig någon mening att ta hänsyn till.

Medlem

Riktiga gamers köper båda konsolerna, bara de fattiga som väljer sida.

Redaktör

Nej, riktiga gamers är de som vet att det finns fler plattformar än två.


signatur
Medlem

lol...
Trycka ner på andra spel för att ens favvo konsol ska vinna.
dålig stil säger jag.


signatur

Rawr

Inaktiv

Riktiga gamers spelar C64 och tycket att Internet är en fluga. Fram för brusiga modem och floppydisktter!


signatur
Inaktiv

Riktigt töntigt. Riktiga gamers köper samtliga konsoler och fanboyar inte.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

Nej, riktiga gamers är de som håller sig till PC'n

Medlem
Skrivet av floube:

Nej, riktiga gamers är de som håller sig till PC'n

Nej

Konsoller har mycket att erbjuda som PC inte har

(PC är dock min main plattform )


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Konsollarna är ju så mogna

Medlem

Så jävla löjligt, alla vettiga gamers vet att konsolerna kompletterar varandra. Jag tycker Halo-serien är skitbra, därför är de bra att ha ett Xbox, jag tycker även att MGS-serien är skitbra, så då är de bra att man har ett Playstation, tom Wii Sports kan vara underhållande när man har fest, så då kan de vara bra att ha ett Wii, som dessutom inte kostar så mycket om någon skulle råka spilla öl i den.

Inaktiv
Skrivet av RobbazSweC:

Det jag har är bäst, så är det bara.

Så tänker många.

Själv får jag typ små ångestattacker när jag har köpt något och ser att något nytt (kanske bättre) kommer. Så var det när jag hade köpt 360 och någon månad senare kom PS3, kunde dock trösta mig med att det inte fanns några bra spel till PS3, då iaf.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av RobbazSweC:

Det jag har är bäst, så är det bara.

Så tänker många.

Själv får jag typ små ångestattacker när jag har köpt något och ser att något nytt (kanske bättre) kommer. Så var det när jag hade köpt 360 och någon månad senare kom PS3, kunde dock trösta mig med att det inte fanns några bra spel till PS3, då iaf.

Iof själv fick jag ångestattacker när jag köpte ps3an orolig att den inte var värd priset. Då kom äntligen mgs4 herregud tack att det kom... 4500kr för ett spel tänkte man sen haha. ^^


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av McBeaver:

Du har ju inte ens spelat spelet...

Skrivet av showerguy:

Ove! Vet du änns vad Halo är för något? Spela igenom Halo ett, två och tre och Halo wars innan du kommer med kommentarer.

Jag har spelat igenom alla Halo spelen, och det finns INGET i Halo som inte har gjorts i tusen andra spel.

Och Showerguy, Din kommentar om att jag inte borde kommentera, är ett bevis på din Upprörda fanboyism, och jag lever på dina tårar. mmmm

Medlem

Jag tror bara att människor som inte äger Xbox är avundsjuka på Halo, bara att kolla på Metacritics.

Halo: Combat Evolved har 97/100 när det gäller kritiker kåren.
Halo 2 har 95/100 och Halo 3 har 94/100.
Sen så kollar man på läsarbetygen:
8.1
7.9
7.3
Liksom wtf .. vad har en sådan underbar serie gjort för att förtjäna det det.
Så till dit jag vill komma, Halo är den serie som är mest hatad i spelvärlden av de som inte äger en Xbox. Varför? De är avundsjuka 8)

Inaktiv

Fanboyism är för de som bara har råd med en konsol, som jag! Leve Wii!

Medlem

ja var på väg att köpa en 360 men ändrade mig och köpte ps3
det är nog mitt livs bästa beslut

12
Skriv svar