Första numret av Dead Space-serien gratis

Robot
Första numret av Dead Space-serien gratis
Medlem
Första numret av Dead Space-serien gratis

Jag ska ta mig en titt. Den kan ju knappast vara sämre än Little Gamers i varje fall.

Medlem

Spelet (PC) var fruktansvärt bra! Riktigt jävla känsla och kul! Tecknade filmen likaså! Här skall det läsas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Spelet (PC) var fruktansvärt bra! Riktigt jävla känsla och kul! Tecknade filmen likaså! Här skall det läsas!

Tyckte filmen kändes lite B, men samtidigt kändes den där timmen inte direkt bortkastad då den fördjupade storyn till spelet, så filmen va väl helt OK. Spelet däremot är sjukt bra och har en otroligt skrämmande och lite klaustrofobisk stämning.

Inaktiv
Medlem

Serien är dålig och känns väldigt oseriös.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Håller med NIght Hawk var itne speciellt bra gjord.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Har inte spelat spelet men tyckte faktiskt om serien, speciellt delarna som handlade om religon.

Medlem

Jag tyckte det var väldigt jobbigt att ammon tog slut väldigt lätt :/
Men spelet är faktiskt lite kusligt, så de har lyckats med genren.


signatur

Rawr

Medlem

Ser bra ut tycker jag, dock jobbigt att läsa så mycket


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

hehe kan nog vara kul


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Spelet var ok, det som förstör för mig är att spelet är i 75 FOV och efter 30 min så mår jag illa av att spela dead space.

Dom kunde i alla fall varnat eller sagt till att det var det innan man skaffade sig spelet.

Medlem

Ser ut att vara samma serie som de släppte i nån semi-animerad form på psn, dvs serien med panorering över rutor och röstskådisar som drog dialogen, får kolla om jag fortfarande har den liggande på ps3an och jämföra.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Ser ut att vara samma serie som de släppte i nån semi-animerad form på psn, dvs serien med panorering över rutor och röstskådisar som drog dialogen, får kolla om jag fortfarande har den liggande på ps3an och jämföra.

Är samma.

Serien (och resten av utgåvorna) är duglig, är inte säker på vad jag tycker om den grafiska stilen faktiskt. Annorlunda iaf.

Medlem

Mjo, såg det när jag plöjde igenom den online.
Stilen känns lite hafsig men storymässigt är den ok.

Medlem

Var kan man se den där filmen ni pratar om?


signatur
Medlem

Det var inte så mkt film som samma tecknade serie som i nyheten fast med röstskådisar ist för textrutor, släpptes ett antal episoder på psn inför releasen av Dead Space men jag vet inte om de finns kvar där numera.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Jag ska ta mig en titt. Den kan ju knappast vara sämre än Little Gamers i varje fall.

haha ne finns inget sämre än den skiten


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Var kan man se den där filmen ni pratar om?

Det finns även en film som heter Dead Space: Downfall som är en prologue till spelet. Den är ganska ok, bättre än serien i alla fall.

Den som Rainbearer pratar om finns här på gametrailers, vet inte om det är alla delar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Gortie:

Var kan man se den där filmen ni pratar om?

Det finns även en film som heter Dead Space: Downfall som är en prologue till spelet. Den är ganska ok, bättre än serien i alla fall.

Den som Rainbearer pratar om finns här på gametrailers, vet inte om det är alla delar.

Tackar.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Remus:

Spelet (PC) var fruktansvärt bra! Riktigt jävla känsla och kul! Tecknade filmen likaså! Här skall det läsas!

Tyckte spelet var rätt värdelöst till PC, speciellt menyerna. Jag kunde inte träffa något alls när jag försökte starta ett nytt spel pga att det är en så dålig konsollportning. Menyerna i spelet är lika dåliga, man måste använda tangentbordet, inte musen. Detta gjorde att spelet tappade enormt mycket, enligt mig iaf. Sedan är väl resten av spelet kul men usch vilka kontroller.

Skrivet av dmon:

Spelet var ok, det som förstör för mig är att spelet är i 75 FOV och efter 30 min så mår jag illa av att spela dead space.

Dom kunde i alla fall varnat eller sagt till att det var det innan man skaffade sig spelet.

Av ren nyfikenhet, vad är FOV?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Remus:

Spelet (PC) var fruktansvärt bra! Riktigt jävla känsla och kul! Tecknade filmen likaså! Här skall det läsas!

Tyckte spelet var rätt värdelöst till PC, speciellt menyerna. Jag kunde inte träffa något alls när jag försökte starta ett nytt spel pga att det är en så dålig konsollportning. Menyerna i spelet är lika dåliga, man måste använda tangentbordet, inte musen. Detta gjorde att spelet tappade enormt mycket, enligt mig iaf. Sedan är väl resten av spelet kul men usch vilka kontroller.

Skrivet av dmon:

Spelet var ok, det som förstör för mig är att spelet är i 75 FOV och efter 30 min så mår jag illa av att spela dead space.

Dom kunde i alla fall varnat eller sagt till att det var det innan man skaffade sig spelet.

Av ren nyfikenhet, vad är FOV?

Field Of View (där standard/normal är 90) och högre värde ger "tunnelseende" alltså hur många grader du ser.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Jaha.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av dmon:

Spelet var ok, det som förstör för mig är att spelet är i 75 FOV och efter 30 min så mår jag illa av att spela dead space.

Dom kunde i alla fall varnat eller sagt till att det var det innan man skaffade sig spelet.

Samma här, mår riktigt illa efter 20-30 minuters spelande... ;<

Medlem

Finns i animeversion på gametrailers.com

Medlem

Grym comic! Ger en skön bakgrundsinfo till hur det hela startade!
Ska spela om det är spelet

Medlem

meh, filmen är bättre:)

1
Skriv svar