LOTR: Conquest-demo ute

Medlem
LOTR: Conquest-demo ute

Vill ha Pc-demo:D

Medlem

Vill också ha en PC-demo hellre.

Någon får ta och rapportera lite här, är spelet kul? Mycket detaljer "om så orkas" :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Jag blev inte så värst imponerad av demot, känns som spelet behöver mer tid, liksom Mercs2.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Coolt ska lätt ladda hem och testa skiten


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tur min 360 är på lagning.......

Medlem

Håller på ladda hem det nu. Får se om det är bra.

Medlem

Hmm.. diggade Battlefront & Battlefront 2 jättemkt, men detta var verkligen inte av samma kaliber. Inte om man bara ser till demot iaf.

Små kartor och ingen känsla av skalan som striderna är tänkta att utkämpas på. Grafiken luktade också gammal suspensoar. Kändes som det var 16 kompisar som bestämt sig för att leka tomtar och troll, inte alls som att världens största, brinnande, snedvridna vagina var påväg att ta över världen och göra den smutsig och alla ledsna som det borde kännas.

Segt som snor med potatismjöl i faktiskt lyder domen... mer detaljerat än så blir det inte

Inaktiv
Skrivet av Landelusen:

Hmm.. diggade Battlefront & Battlefront 2 jättemkt, men detta var verkligen inte av samma kaliber. Inte om man bara ser till demot iaf.

Små kartor och ingen känsla av skalan som striderna är tänkta att utkämpas på. Grafiken luktade också gammal suspensoar. Kändes som det var 16 kompisar som bestämt sig för att leka tomtar och troll, inte alls som att världens största, brinnande, snedvridna vagina var påväg att ta över världen och göra den smutsig och alla ledsna som det borde kännas.

Segt som snor med potatismjöl i faktiskt lyder domen... mer detaljerat än så blir det inte

Vad då snedvriden?

Inaktiv

Argh! Inget demo till PC?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tsss..inge pc demo...dra helvete.

Medlem

Gud va snällt mot os pc personer...


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Har precis kört klart demon nu. Jag Tyckte att detta spel var roligt!
Visst det hade sina Nackdelar, men spelet hade också Fördelar.

Det som var bra med detta spel ( demo ) var känslan att döda en massa orcs m.m. när man går in i en stor grupp med orcs och köttar! det var roligt!:)
Jag tyckte också det var roligt och bra att man kunde få testa både "krigare" "pilbåge" "magiker" "Assasin".
Jag läste lite tidigare om att folk inte gillade grafiken, jag måste vara ärlig och säga att jag gillade den!

Det fanns ju även saker som var dåliga. När man gick in och slogs så kändes det som att man döda alla på ett slag, det kanske är annorlunda om man har en svårare svårighet, vad vet jag.
Online sektionen testade jag inte så länge, men det måste jag säga att det var det tråkigaste jag har gjort, det tyckte jag inte alls om, visst ett roligt försök, men naah det gillade jag inte alls, stelt, meningslöst usch rättare sagt.

Finns nog mer fördelar och nackdelar med spelet men orkar inte rabbla upp allt som jag tyckte:).

Jag tyckte i alla fall att spelet var roligt och jag kommer lätt att köpa detta!

Alla kanske inte tycker det men Smaken är som baken, delad!.:)

Medlem
Skrivet av vesser:

Har precis kört klart demon nu. Jag Tyckte att detta spel var roligt!
Visst det hade sina Nackdelar, men spelet hade också Fördelar.

Det som var bra med detta spel ( demo ) var känslan att döda en massa orcs m.m. när man går in i en stor grupp med orcs och köttar! det var roligt!:)
Jag tyckte också det var roligt och bra att man kunde få testa både "krigare" "pilbåge" "magiker" "Assasin".
Jag läste lite tidigare om att folk inte gillade grafiken, jag måste vara ärlig och säga att jag gillade den!

Det fanns ju även saker som var dåliga. När man gick in och slogs så kändes det som att man döda alla på ett slag, det kanske är annorlunda om man har en svårare svårighet, vad vet jag.
Online sektionen testade jag inte så länge, men det måste jag säga att det var det tråkigaste jag har gjort, det tyckte jag inte alls om, visst ett roligt försök, men naah det gillade jag inte alls, stelt, meningslöst usch rättare sagt.

Finns nog mer fördelar och nackdelar med spelet men orkar inte rabbla upp allt som jag tyckte:).

Jag tyckte i alla fall att spelet var roligt och jag kommer lätt att köpa detta!

Alla kanske inte tycker det men Smaken är som baken, delad!.:)

Håller med dig om en del;)
Men online delen måste man spelat i en timme för att tycka det är roligt, eller rättare sagt få in känslan!
Spelade nyss lite och kan bara säga spelet är grymt epic!
Jag och en kompis spelade på banan '' fylke '' o en kille i vårt lag blev en balrog på något konstigt sätt och jag o min kompis tog en varsin varg och red bredvid han.. och fy fan vad alla flydde, vikken känsla! EPIC!


signatur

Wai

Medlem

Trevligt, har vart ute ett tag dock. Kul spel, köper det när de är billigt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av vesser:

Har precis kört klart demon nu. Jag Tyckte att detta spel var roligt!
Visst det hade sina Nackdelar, men spelet hade också Fördelar.

Det som var bra med detta spel ( demo ) var känslan att döda en massa orcs m.m. när man går in i en stor grupp med orcs och köttar! det var roligt!:)
Jag tyckte också det var roligt och bra att man kunde få testa både "krigare" "pilbåge" "magiker" "Assasin".
Jag läste lite tidigare om att folk inte gillade grafiken, jag måste vara ärlig och säga att jag gillade den!

Det fanns ju även saker som var dåliga. När man gick in och slogs så kändes det som att man döda alla på ett slag, det kanske är annorlunda om man har en svårare svårighet, vad vet jag.
Online sektionen testade jag inte så länge, men det måste jag säga att det var det tråkigaste jag har gjort, det tyckte jag inte alls om, visst ett roligt försök, men naah det gillade jag inte alls, stelt, meningslöst usch rättare sagt.

Finns nog mer fördelar och nackdelar med spelet men orkar inte rabbla upp allt som jag tyckte:).

Jag tyckte i alla fall att spelet var roligt och jag kommer lätt att köpa detta!

Alla kanske inte tycker det men Smaken är som baken, delad!.:)

Håller med dig om en del;)
Men online delen måste man spelat i en timme för att tycka det är roligt, eller rättare sagt få in känslan!
Spelade nyss lite och kan bara säga spelet är grymt epic!
Jag och en kompis spelade på banan '' fylke '' o en kille i vårt lag blev en balrog på något konstigt sätt och jag o min kompis tog en varsin varg och red bredvid han.. och fy fan vad alla flydde, vikken känsla! EPIC!

Kan tänka mig att man måste spela lite som du säger!:) men me love that game!:)

Medlem

Bara prövat Singelplayer delen av demot och det va inget vidare, hoppas där finns fler klasser i hela speletet för jag nöjer mig inte med fyra! Jag har haft himmla kul med battlefront 1 & 2 och har stora förväntningar på detta. Tyckte även att banan va löjligt liten.
Sedan retade jag mig nått hemst på att demot va på svenska

Medlem

Magiker och assassin i ett LOTR spel? Johej du, bojkott deluxe.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Magiker och assassin i ett LOTR spel? Johej du, bojkott deluxe.

Magiker, typ Gandalf?:)

Assasin kunde faktiskt ha kvittat men.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Magiker och assassin i ett LOTR spel? Johej du, bojkott deluxe.

word

Medlem
Skrivet av vesser:
Skrivet av KlosterKatten:

Magiker och assassin i ett LOTR spel? Johej du, bojkott deluxe.

Magiker, typ Gandalf?:)

Assasin kunde faktiskt ha kvittat men.

Att du ens uttrycker det sådär visar ju bara att du absolut inte borde uttala dig ;p

Inaktiv

Jag har själv testat demot på ps3 och det fanns ingen Sagan om ringen-känsla i det. Håller med om att det är dumt att lägga in magiker (Gandalf är en trollkarl) och assassin i ett sådant spel.

Dessutom så kan man få sitt svärd (beroende på karaktär) att brinna. En del magiker kan tydligen även kasta eldklot, och skapa elektroniskt skyddsfält, och även hela andra karaktärer. Assassin-karaktären kan även bli osynlig. Så vitt jag kan minnas från böckerna är det bara Ringen (som är Frodos börda) som kan göra en osynlig (förutom för det stora ögat och Nazgûlerna).

Kan faktiskt inte förstå varför spelet ens har titeln Lord of the Rings.

Känns som att de som gjort spelet varken läst böckerna eller sett filmerna.

Inaktiv

Till er som har testat spelet på 360, Tror ni det kommer vara bättre att köra spelet på konsoler än på PC?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av vesser:
Skrivet av KlosterKatten:

Magiker och assassin i ett LOTR spel? Johej du, bojkott deluxe.

Magiker, typ Gandalf?:)

Assasin kunde faktiskt ha kvittat men.

Att du ens uttrycker det sådär visar ju bara att du absolut inte borde uttala dig ;p

Ok era pretton :-), nu får ni förklara er så att vi vanliga dödliga också förstår varför det är helt uppåt väggarna att det är magiker med.

Jag är helt inne på vessers spår.

mvh

Medlem

Magiker != Trollkarl.

En magiker (magician) är inte detsamma som en trollkarl (wizard) - rätta mig gärna om jag fick översättningarna fel. Den exakta definitionen på dem båda får någon annan bidra med, för det är jag för lat för att googla (m.a.o för okunnig).


signatur
Inaktiv

Jag vill ha PC-demo. :/

Avstängd

Dels är magi ett litet tema i allmänhet i Tolkiens värld och dels fanns det bara fem trollkarlar, och av dem finns bara tre i västra Midgård (där filmerna utspelar sig), och av dessa tre var bara två med i filmerna: Gandalf och Saruman.

Däremot tror jag inte att magiker i sig är omöjligt (se på Turbines lösning), men det låter som att de är lite... ja.

Jag har sett fram emot det här spelet, men det är ju klart att jag anade att det skulle kunna bli lite... överdrivet.

Edit: Ska även tillägga att LOTRO också är överdrivet (se bara på de odöda i Kummelåsarna, The Barrow Downs), men det är acceptabelt överdrivet med tanke på att det är ett spel. Midgård är egentligen ingen värld som lämpar sig till att göra ett actionfyllt spel. För att det ska bli kul, måste man överdriva och hitta på lite.

Inaktiv
Skrivet av EliasN:

Dels är magi ett litet tema i allmänhet i Tolkiens värld och dels fanns det bara fem trollkarlar, och av dem finns bara tre i västra Midgård (där filmerna utspelar sig), och av dessa tre var bara två med i filmerna: Gandalf och Saruman.

Däremot tror jag inte att magiker i sig är omöjligt (se på Turbines lösning), men det låter som att de är lite... ja.

Jag har sett fram emot det här spelet, men det är ju klart att jag anade att det skulle kunna bli lite... överdrivet.

Edit: Ska även tillägga att LOTRO också är överdrivet (se bara på de odöda i Kummelåsarna, The Barrow Downs), men det är acceptabelt överdrivet med tanke på att det är ett spel. Midgård är egentligen ingen värld som lämpar sig till att göra ett actionfyllt spel. För att det ska bli kul, måste man överdriva och hitta på lite.

De sant, äger alla äldre hack & slash spelen till PS2 och jag spelar dom än idag ibland, även fast frodo är rambo i spelet så är det mycket underhållande. Man kan ju hoppas på att det kommer ett ordentligt LOTR spel snart, men både lotr och starwars mjölkas för fulla muggar.

ett Knights of the old lotr tack!


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Självklart får man ta ut svängarna men det finns väl en gräns.

Läste förresten att kampanjläget är en sammansättning utav online-banor fast med 75 onda vs 75 goda (blandat med AI) istället för 16 vs 16. Så det känns inte som ett ordentligt offline-läge ens.

Det bästa Sagan om ringen-spel jag testat på konsol är Sagan om tredje tidsåldern. Det är visserligen en kopia utav ett Final Fantasy-spel fast med Sagan om ringen-karaktärer och miljöer, men det är istället riktigt bra gjort.

Nej som ett stort lotr-fan kommer jag undvika conquest.

Medlem

Jag blev besviken på demot faktiskt. tyckte inte det höll riktigt. Passade inte rikigt in tycker jag.

12
Skriv svar