Mest lästa och kommenterade nyheter på FZ 2008

Robot
Mest lästa och kommenterade nyheter på FZ 2008
Inaktiv
Mest lästa och kommenterade nyheter på FZ 2008

hehe kanske inte helt o-tippat

Medlem

Kollade precis på alla komments på GTA IV - världens bästa spel?

Töntigt med alla som ska klaga på GTA IV lätt det bästa sandlåde spelet någonsin ni som klagar kommer med dålig kritik GRAFIKEN DÅLIG? WTF för ett sandlåde spel är grafiken OTROLIGT BRA fysiken är nog den mest verkliga i ett spel någonsin. Känslan är oslagbar humorn i spelet håller hög kvalite och hela den nya sociala delen ger spelet mer känsla och detalj. GTA IV är enligt mig årets spel 2008. Storyn är också otroligt bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Diablo 3 annonseringen är årets nyhet enligt mig.
Längtar redan

Inaktiv
Skrivet av Murdin:

Diablo 3 annonseringen är årets nyhet enligt mig.
Längtar redan

Exakt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

D3 har man längtat efter i många många år

Medlem
Skrivet av Murdin:

Diablo 3 annonseringen är årets nyhet enligt mig.
Längtar redan

Håller med.

Medlem

Kanske D3 som ni säger


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Inaktiv
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kollade precis på alla komments på GTA IV - världens bästa spel?

Töntigt med alla som ska klaga på GTA IV lätt det bästa sandlåde spelet någonsin

Hmm... någonsin spelat Garry's Mod? GTA IV är inte det bästa sandlådespelet någonsin

Medlem

Verkligen överskattat ..:GTA IV alltså


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Yay! Jag skrev nyheten om Diablo 3! Jag vann!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Hardboiled15:

Kollade precis på alla komments på GTA IV - världens bästa spel?

Töntigt med alla som ska klaga på GTA IV lätt det bästa sandlåde spelet någonsin

Hmm... någonsin spelat Garry's Mod? GTA IV är inte det bästa sandlådespelet någonsin

Man kanske inte gillar Garry's Mod? Jag gör då inte det iallafall.

Inaktiv

Det handlar väl också under vilken tid dessa nyheter släpps. Är dom "heta" nyheter som ligger längst upp på listan så är det såklart att nån av dom ligger där.

Roligt attt Spore och allt det där ligger uppe!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kollade precis på alla komments på GTA IV - världens bästa spel?

Töntigt med alla som ska klaga på GTA IV lätt det bästa sandlåde spelet någonsin ni som klagar kommer med dålig kritik GRAFIKEN DÅLIG? WTF för ett sandlåde spel är grafiken OTROLIGT BRA fysiken är nog den mest verkliga i ett spel någonsin. Känslan är oslagbar humorn i spelet håller hög kvalite och hela den nya sociala delen ger spelet mer känsla och detalj. GTA IV är enligt mig årets spel 2008. Storyn är också otroligt bra.

Var snäll och använd ',' '.' och lite mer meningsbyggnad när du försöker skriva något halvvettigt.
Vi förstår att du har fått GTA IV i julklapp, det är helt okej.
Ingen har väl direkt klagat på grafiken när det kom till konsolen? Är ju huvudsakligen prestandan som folk klagar på. Samt då att spelet förlorar rolighetsfaktorn efter första ön. Storyn är ju sådär, är ju inte direkt nyskapande.
Sen kan man ju fråga sig vad som hände med Socialclub, det om något var ju årets fiasko. Jag har fortfarande inte klarat karriän enligt Socialclub, när det ändå gått 6-7månader sen jag klarade av det.
Men visst, folk tycker olika. Multiplayern tyckte jag var rätt roligt, förutom då allt lagg som dök upp stup i kvarten.
En plats mellan 10-15 vore mer passande.

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Yay! Jag skrev nyheten om Diablo 3! Jag vann!

hahahaha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

GTAIV är årets överskattade spel ungefär, likadant med halo 3 alla sa att det skulle bli så jäkla bra men se bara.
Dock så är faktiskt GTA roligt men det är långt från det bästa spelet 08.

Avstängd

Måste hålla med Hardboiled15!

Medlem

Alla nyheter och liknande som hade med DRM att göra tycker jag har varit det roligaste på det förra året.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:

Alla nyheter och liknande som hade med DRM att göra tycker jag har varit det roligaste på det förra året.

Måste faktiskt hålla med. Det är viktigt att diskutera DRM ibland just för att folk ska få ventilera sin frustration och åsikt över skyddet.


signatur
Inaktiv

jag trodde tävlingsfiaskot innan jul var mest kommenterat

Hx2
Medlem

D3 tveklöst
ända sedan jag fick ettan någongång på högstadiet har Diablo toppat alla mina önskelistor

Medlem

Ni som säger att spelet blir tråkigt efter först ön måste nog ha extremt höga krav så nej ni kommer nog inte att ha roligt i ett spel på de närmaste åren. Känslan I spelet liksom för första gången är det en huvudperson man kan relatera till och som har personlighet för första gången får man chansen att göra val i spelet och fighterna är dom bästa i serien. Jo SA hade mer content men spelet är underlägset IV och dom grejerna togs ju bort av en anledning. Alla spel sidor/tidningar håller ju antagligen med mig eftersom spelet blev Game of the Year på Gametrailers och kom på andra plats på FZ lista. Halo 3 däremot tycker jag är väldigt överskattat.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Ni som säger att spelet blir tråkigt efter först ön måste nog ha extremt höga krav så nej ni kommer nog inte att ha roligt i ett spel på de närmaste åren. Känslan I spelet liksom för första gången är det en huvudperson man kan relatera till och som har personlighet för första gången får man chansen att göra val i spelet och fighterna är dom bästa i serien. Jo SA hade mer content men spelet är underlägset IV och dom grejerna togs ju bort av en anledning. Alla spel sidor/tidningar håller ju antagligen med mig eftersom spelet blev Game of the Year på Gametrailers och kom på andra plats på FZ lista. Halo 3 däremot tycker jag är väldigt överskattat.

Bara för att spelet blivit GOTY på flera sidor innebär det inte automatiskt att de håller med dig...jag tycker att GTAIV är på tok för monotont.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Ni som säger att spelet blir tråkigt efter först ön måste nog ha extremt höga krav så nej ni kommer nog inte att ha roligt i ett spel på de närmaste åren. Känslan I spelet liksom för första gången är det en huvudperson man kan relatera till och som har ... bla bla bla

Bara för att du och de flesta recensenter tycker så betyder inte det att alla andra gör det. Enligt mig så känns det som att recensenter bara sätter betyg efter de första intrycken de får av ett spel eftersom de inte riktigt har tid att spela spelet riktigt djupt, men vad vet jag?

Back to first off topic: Spelet blev, enligt mig (och tydligen många andra) tråkigt efter första ön och jag hade ändå inga speciella förväntningar på att spelet skulle bli bra. Jag kunde inte heller relatera till huvudpersonen. Vad jag menar är att du kan inte sitta där och prata för alla när det endast är dig själv du kan tala för. Detta är anledningen till varför jag avskyr ordet "man" när det används på sätt som dessa: "Man fick lust att köpa spelet när man såg denna trailer" eller dylikt.

OT: Var väl, enligt mig, inte så konstigt att D3 hamnade så högt upp. När Blizz släppte splashen inbillade jag mig dock envist att det skulle vara om WotLK-betan, att det skulle komma en "riktigt" öppen beta, såsom innan vanilla.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Själv kunde jag inte relatera ett dugg till CJ i San Andreas, men det är väl en smaksak antar jag. Roligare att spela en hårdkokt föredetta soldat från balkan än ngn gnällig west coast-gangster.

OT: Inte konstigt att mafia 2 får mycket uppmärksamhet, känns som att förväntningarna är skyhöga på den titeln.

Medlem

Konstigt att ni inte har med er flopp recension av The witcher som har typ 420 komentarer

http://www.fz.se/artiklar/20071103/the-witcher/?page=2

[i]Edit:Måste be om ursäkt den nyheten var visst i slutet av 2007,
Jag kan bara skylla på att klockan är lite för mycket och jag har lirat L4D så länge att jag har börjat se zombies vart jag än vänder mig :P[/i]

Medlem

Skulle nog vara intressant om ni listade "årets sämsta" eller "minst populära" också :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Diablo III \o/


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar