Medlem
MSN/Hotmail

är det bara för mig som MSN inte fungerar (eller ja, är mitt Adium (Mac OS X) som inte får kontakt med min hotmail-adress) och jag kommer dessutom inte in på www.hotmail.com

hackat? kraschat? har bill gates tröttnat? WW3?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Funkar för mig.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Nemas problemas här med.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Inaktiv

wierd, stendött här med.

Medlem

Funkar bra för mig med min Mac.


signatur
Medlem

Kommer inte in på någon MSN-tjänst.

Medlem

‹@cthk› Massa "ComHem'are" som inte kommer in på msn


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

japp, jag är en tvingad användare av Com Hemsk

(bor i en "comhem-lägenhet")

hur kommer detta sig då????


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

- MSN fungerar inte!

...tack jesus!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

vill du inte använda det så är det inte svårare än att ge fan i tanka ner det och använda det...

själv vill jag mer än gärna vilja kunna kommunicera med polarna med flera.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

vill du inte använda det så är det inte svårare än att ge fan i tanka ner det och använda det...

själv vill jag mer än gärna vilja kunna kommunicera med polarna med flera.

Det växer du ifrån snart.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

hehe, ibland hoppas man på det, men det lär nog inte ske.
(inte ens så ofta jag snackar med folk på MSN/Adium, men ändå så känner jag mig utan röst nu när jag inte kan gå online hehe)

p.s... vad fasen hände med ICQ egentligen? för typ 6-7 år sen använde sig ju alla utav det... och fast man inte använt det på typ 6 jädra år så minns jag fortfarande mitt ICQ-nummer... men att komma ihåg när jag skulle gå och hämta upp tvätten minns jag inte... o_O


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

hehe, ibland hoppas man på det, men det lär nog inte ske.
(inte ens så ofta jag snackar med folk på MSN/Adium, men ändå så känner jag mig utan röst nu när jag inte kan gå online hehe)

p.s... vad fasen hände med ICQ egentligen? för typ 6-7 år sen använde sig ju alla utav det... och fast man inte använt det på typ 6 jädra år så minns jag fortfarande mitt ICQ-nummer... men att komma ihåg när jag skulle gå och hämta upp tvätten minns jag inte... o_O

Ja, jag började med ICQ också... 10 pers, 20... 30, 50, 100... Sedan blir det för mycket, folk man inte ens minns undrar om man kan fixa det ena och göra det andra.

MSN är så "integrerat" i allt också... som du säger, man har en massa kontaktinfo som man i princip måste köra via MSN men fan vad stressad jag blir av det... Jag använder MSN hela tiden men fan vad jag hatar det.

Jag är "offline" utan att vara det nästan hela tiden men ändå.

Värst är de här:

-Hejsan!
-yo!

-Vad gör du?
-eum.. inget...

-Vad har du gjort idag då?
-Hurså?

-Vad blir det till helgen då?
-VAAAAAFAAAAAN VIIIIIL DU!???!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

ÄNTLIGEN! nu är jag online på riktigt igen


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

"Viktiga delar av internet, bland annat samtliga av Microsofts webbsajter och tjänster som MSN, är oåtkomliga för internetanvändare i stora delar av Sverige. Detta sedan Telias nät kopplats bort från ett antal peeringpartners och därmed tappat kontakten med stora delar av USA."

(dock är jag lite långsam med att svara)


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

tack för infon! undra varför det drabbade just ComHemsk-användare...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Det drabbade mig också, det var störigt... =(

1
Skriv svar