Thompson: "Gud straffade Take-Two"

Robot
Medlem
Thompson: "Gud straffade Take-Two"

loool

Medlem

Hallelujah!


signatur

Jaha.

Medlem
Medlem

nackskott på sånna idioter

MFC
Medlem

Ehm ... insane!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man tycker ju nästan synd om honom efter alla påståenden han spottar ur sig, något psykiskt fel måste han ju ha så som han maler på.

/ LordDaimos

Medlem

INB4 "Han är inte en äkta kristen!"


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vilken jävla lirare...

Medlem

Alltså viken spelare...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lika som bär?

Medlem

Kan någon döda honom. Är så jävla less på han.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan någon döda honom. Är så jävla less på han.

Hans Gud tar han snart


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

lol, jag fattar inte vad thompson bråkar om. gud kommer ju ändå skicka snubben från t2 till helvetet sen när han dör, så varför tjata på honom nu när han lever? ok om han försökte konvertera honom till kristen, men nu klagar han ju bara, patetiskt.

Medlem

vet att detta är skrivet men... varför lever han fortfarande?


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

roffel stoffel säger jag bara.

Medlem

Jag har aldrig förstått det där, bryter du mot guds regler hamnar du i helvetet där du blir plågad i alla evigheter, men borde inte det vara en enorm fest där med tanke på att "min fiendes fiende är min vän".

Medlem

Om man ska ha respekt för kristna varför kan inte kristna ha respekt för ateister/otroende


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

dumma amerikaner, spräng hela landet bara


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Om man ska ha respekt för kristna varför kan inte kristna ha respekt för ateister/otroende

Han representerar ju inte direkt de kristna...

Medlem

Zpiritual han är kristen och sitter och klagar på icke troende att dom ska hamna i helvetet och han är ju knappast ensam om det i USA eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Han är en otroligt sorglig karaktär... hans karriär har gått åt skogen och som nån gammal missbrukare gör han nu vad som helst för att få en minut i rampljuset.

Tycker nästan synd om honom.

Medlem

Men jävla thompsonäckel, han kan ju sitta och kyssa sitt fula lilla kors i ett hörn någonstans, men han får sluta förstöra för andra.

Inaktiv
Skrivet av Arvid:

Jag har aldrig förstått det där, bryter du mot guds regler hamnar du i helvetet där du blir plågad i alla evigheter, men borde inte det vara en enorm fest där med tanke på att "min fiendes fiende är min vän".

"Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmelen
Alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens tråkigaste paradis!

Och en trappa ner fanns synder, sex och sprit (sex och sprit)
Fast deras lagar förbjöd dem att gå dit
Så där satt dom nu och tugga sin oblat (men det är inget vidare faktiskt)
O dom lyssnade på en fest från källaren
Alla miljarder som kom till djävulen
Ja, där fanns plats för många fler
Så jag sa till John Blund, ta med mig ner"

Lars Winnerbäck - Alla Vägar Har Sitt Pris

Medlem

kristna brukar ju predika om guds allsmäktighet konstigt nog brukar det vara dom kristna som dömer folk till höger och vänster och sätter sig själva och deras idiot tro som norm och enda sanning.. läs biblen.. den fördömmer detta beteende totalt.. den tillochmed fördömmer kyrkor och prästerskap. att ta beslut om andras liv är enl biblen guds och bara hans uppgift.. och när människor gör detta hädar dom...-..
men det är väl så det är når fårskallar tänker.. dom måste ha en flockmentalitet som backup.


signatur

spriten räddade mig från sporten

Inaktiv

Vet inte om man ska gråta eller skratta över mannen, men han får en att le lite åtminstonde.

Medlem

ouch, nu blandar de in religion också.. det betyder att nästa steg är krig.

Medlem

Bara bra det här, han gör ett utmärkt jobb att skrämma iväg människor från att bli kristna.

Inaktiv

haha

Medlem

Hahahaha vilken idiot han är!
Om han hade nu läst o förstått bibeln så skulle han fattat att det är en sago bok med lite förvrängd historia inklämt! ^^


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

123
Skriv svar