Thompson: "Gud straffade Take-Two"

Medlem

Världen är full av psykopater som dödar barn och andra oskyldiga, varför kan inte såna gå loss på idioter som Thomson och den dära "God hates fags/sweden"-snubben i stället?

Skrivet av Tommy_h:

dumma amerikaner, spräng hela landet bara

Det finns idioter runt om i hela världen, även hemma hos dig tydligen.

ptr
Medlem
Skrivet av Mahone:

Världen är full av psykopater som dödar barn och andra oskyldiga, varför kan inte såna gå loss på idioter som Thomson och den dära "God hates fags/sweden"-snubben i stället?

Skrivet av Tommy_h:

dumma amerikaner, spräng hela landet bara

Det finns idioter runt om i hela världen, även hemma hos dig tydligen.

Medlem

Det fattades bara det...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av Zelaxe:

INB4 "Han är inte en äkta kristen!"

Haha, flawless.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Thompson är inget problem längre, vem bryr sig om vad han säger längre? Släppt det nu.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Världen är full av psykopater som dödar barn och andra oskyldiga, varför kan inte såna gå loss på idioter som Thomson och den dära "God hates fags/sweden"-snubben i stället?

Även om han är en idiot så är han väl ändå inte skyldig till nåt brott?

Medlem

haha troende jänkare slår allt!

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Mahone:

Världen är full av psykopater som dödar barn och andra oskyldiga, varför kan inte såna gå loss på idioter som Thomson och den dära "God hates fags/sweden"-snubben i stället?

Även om han är en idiot så är han väl ändå inte skyldig till nåt brott?

Allt ja säger är att de är väl bättre om han som inte gör något nytta alls och bara retar upp folk med sitt störiga beteende är ett mål för en psykopat än ett oskyldig litet barn som kanske bara är på väg hem från skolan eller liknande. Om Thomson är skyldigt till något brott eller inte har inget med saken att göra. Jag ser hellre att han blir offret för kniven än ett litet barn, bäst vore de väl om ingen blev offer, men ska man välja så är de han.

MFC
Medlem

Monkeys roam the lands of the states


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Om man ska ha respekt för kristna varför kan inte kristna ha respekt för ateister/otroende

wörd mer finns inte att säga.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Asså, tror man blandar ihop Gud och spel, kommentaren han gjorde var ju riktigt handikappad, gud straffa inte han men T2 :S
Precis som aldrig något kristet barn har dött nån gång.

Medlem

Om alla skulle bli ateister skulle vi kunna använda pengar som innan användes för kyrkor och annat till att hjälpa behövande världen runt men nej vi använder pengarna för att bygga stora kyrkor där vi kan sitta och hoppas på att någon annan tar vårat ansvar nej en skam är vad det är.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Allah be praised!

Medlem

Därför tycker jag att alla som vill göra den här planeten ett bättre ställe att leva på ska gå ur svenska kyrkan och använda pengarna som innan hade gått till avgifter till att hjälpa dom som behöver det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Den här killen är ju knappast seriös.

Medlem

aw crap, fan vilket psyk fall Thompson e ':P

Inaktiv
Medlem

Thompson har än en gång skjutit sig i foten ordentligt.

Han är en psykiskt sjuk människa (aka religiös), och det enda som väntar honom, Zelnick, dig och mig när vi dör är att konsumeras av mask och bakterier. Ashes to ashes, dust to dust. Punkt slut.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Världen är full av psykopater som dödar barn och andra oskyldiga, varför kan inte såna gå loss på idioter som Thomson och den dära "God hates fags/sweden"-snubben i stället?

Märkligt, jag var övertygad om att den senare (Fred Phelps) dog för något år sedan, men så var ju inte fallet. Det finns många likheter mellan de två herrarna. Inte minst att Phelps, precis som Thompson, blev utsparkad ut advokatsamfundet en gång i tiden...

Medlem

ha ha,, säga vad man vill om Thompson. Han är lika rolig att höra/läsa som en grym standup komiker.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv
Medlem

Skulle religion vilja vara vänlig och stanna utanför spelen, tack.

Medlem

Tycker vi borde avsätta ett större mentalsjukhus för att avprogrammera den rabiata frikyrkligheten, som även slått rötter i vårat land.
Man blir mörkrädd för mindre...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Usch för kristna människor.
För att vara kristen NU på 2000-talet måste man vara totalt naiv och borta, med all den vetenskap som finns (och ignoreras av dessa idioter).

Mycket intressant att se hur man som alltid vänder och vrider på saker och ting så att det skall passa in i deras egen världsbild, som frågan om att han blivit disbarred.

Sedan tycker dessa clowner att kommentarer och åsikter som dessa jag uttryckt här är kränkande, när dom själva kränker ALLA med sina patetiska översittarfasoner.

"you had any understanding of the Bible and of God you would understand that persecution comes Christians' way, and we are blessed by it"

Jag har hittat jesus och är "blessed" och bättre än dig, om du jobbar hårt kanske du en dag kan förstå och bli som jag.

Hahaha fy fan.
Världen hade varit en bra mycket bättre plats utan religon.

Medlem

Thompson är ett skämt. Jag är inte kristen, men alla som tänker att alla kristna är som honom är fan bland de mer ignoranta människor man kan hitta.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Skulle inte vilja kalla honom kristen, det vore en förolämpning mot alla kristna.

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:

Skulle inte vilja kalla honom kristen, det vore en förolämpning mot alla kristna.

If all the Christians who have called other Christians "not really a Christian" were to vanish, there'd be no Christians left. - Anonymous

Medlem

Thompson borde glo http://www.imdb.com/title/tt0815241/

Eller snarare...alla borde glo den så vi får slut på denna galna epidemi som är religion nån gång...


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:

Han är en otroligt sorglig karaktär... hans karriär har gått åt skogen och som nån gammal missbrukare gör han nu vad som helst för att få en minut i rampljuset.

Tycker nästan synd om honom.

Mmm. Nästan.

123
Skriv svar