Eran favorit stad!

Medlem
Eran favorit stad!

Vilken stad är eran favoritstad?

hela världen är för era fötter att välja på!

låt oss sätta en under gränns på 9tusen invånare, och sen uppåt obegränsat.

själv väljer jag som inte ha varit så mycket nånstans här på jorden, Eksjö, som ligger i småland, en riktigt fin trästad, men en mysig å igenom den, underbar!

två andra är, söderköping och Söderhamn.


signatur

R.I.P The_maxx

Avstängd

Jag tycker vi räknar bord hemstäderna - annars blir det så tråkigt.

Min favoritstad är nog ändå Hjo. Liten, hemtrevlig och mysig. Annars skulle jag nog säga Retymnon, den grekiska staden på Kreta där vi var på semester för fem år sedan, enda gången jag varit utanför norden. Den staden är väldigt trevlig. Småaffärer typ överallt, skönt klimat, nära havet och inte alltför stor.

Medlem

I Sverige är Göteborg min favoritstad. Annars tycker jag danska städer kommer högt upp på listan pga det trevliga danska folket.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Instämmer med föregående, Göteborg! \o/

Medlem
Skrivet av EliasN:

Jag tycker vi räknar bord hemstäderna - annars blir det så tråkigt.

håller med, annars blir det nog lite fel


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Arvika, så jävla nice park. Marten är gött bra med!

Medlem

jag tycker om Teckomatorp

Medlem

Gööööööööööötet e det la änna då.
Annars var Tokyo fett nice, inget att bo i dock.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

bor utanför göteborg så det kan man ju inte rösta på.
så man har ingen direkt favvo stad mer.
men man undrar hur det är att bo i städer som har snuskiga namn typ,
Fittja och Trosa.
hur kan man ha såna namn på städer ?

Medlem

Sverige GBG utan tvekan:up: Utomlands blir det nog Lyon Frankrike..

Medlem

Sverige är det nog GBG.

Utomlands är det nog Glasgow.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

I Sverige blir det nog Uppsala, en trevlig stad i lagom format. Sen finns det massor av häftiga städer utomlands också, London, New York, Barcelona, Oxford, Rom...

Får man välja städer man inte själv besökt? Jag har alltid gillat amerikanska västkuststäder, typ Seattle, Los Angeles, San Francisco, Portland och så vidare- men jag har inte besökt någon av dom ännu.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Tokyo!, även om man inte varit där.. än så länge


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Barcelona


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Gööööööööööötet e det la änna då.
Annars var Tokyo fett nice, inget att bo i dock.

QFT!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

London .. <3


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

MFC
Medlem

jönköping, rent spontant..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

New york står utan like på denna planet. Ack, den som hade råd att relokera dit.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

New york står utan like på denna planet. Ack, den som hade råd att relokera dit.

...annars har jag alltid drömt om en liten stad i alaska där man har det man behöver och inte en pryl till... Så skönt med nästan orörd natur och att bo i skogen i en egenhändigt byggd timmerstuga... det vore livet, det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Annars var Tokyo fett nice, inget att bo i dock.

säger du nu..2 veckor innan jag flyttar dit..lite sent va!

Las Vegas är väldigt trevligt annars..Tokyo kommer säkert vara det med

Medlem

nyligen flyttat till Huskvarna, så jag kan ju skriva Jönköping
men får väl se det som hemstad endå - och då säger jag Göteborg, men gillar inte spårvagnarna när jag kör bil där, det är lite kaostiskt och "vart fan ska jag och vart får jag köra?" hehe

utomlands vet jag inte, känner att jag varit på för få ställen i världen för att få en uppskattning - men nästan valfri stad i Österrike är himla trevligt, backar så man kan åka snowboard osv. på vintern (riktiga vintrar också) och på sommaren kan man köra supermotard bland passen, mumma


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

nyligen flyttat till Huskvarna, så jag kan ju skriva Jönköping

Låt aldrig en huskvarnabo höra dig säga det IRL. Jkpg är ju förort till huskvarna.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jag måste faktiskt skriva 2 st. Stockholm och Rhodos. Stockholm kommer alltid ligga i mitt hjärta för det är så jävla fint där. Sen Rhdoso där jag är döpt e också så himla fint.

De var mina två.


signatur

Ihfmd

Medlem

Lägger nog min röst på Göteborg med. Efter en skolresa till Stuttgart förra året så får jag nog flytta upp den till min favoritstad utomlands. Något minus att det är Tyskland dock, dubbat South Park är inte riktigt min grej.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Budolicious:

Annars var Tokyo fett nice, inget att bo i dock.

säger du nu..2 veckor innan jag flyttar dit..lite sent va!

tss;)
Nah, men det är la säkert bra för vissa (sådär mångmiljoner). Men personligen hade jag nog inte orkat vara där allt för länge, jag vill gärna kunna komma åt min egna ficka ibland


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

finns faktiskt en stad nånstans i europa som har samma namn som ett allsvenskt lag.

Gais heter staden... lol

Medlem

ballt namn! en våt dröm för många att bo där


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Chicago, gillar hur staden är uppbyggd.. I Sve. blir det nog..ehh...err..ahh...typ Stockholm för att den är den största


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Skagen den ända rätta om de nu är en stad

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Chicago, gillar hur staden är uppbyggd.. I Sve. blir det nog..ehh...err..ahh...typ Stockholm för att den är den största

Stockholm för att den är den 'största'?

Du menar väl Stockholm för att det är den enda staden i Sverige.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

123
Skriv svar