Inaktiv
haha vafan..

[http://www.e24.se/apps/bildspecial/?did=16151610&imgID=0]
det där var världens konstigaste lista.
inte nog med att det är en annan tidning som gjort den, e24 (aftonhorans polare) presenterar den helt utan kommentarer..
resultatet blir minst sagt komiskt. särskilt med den där blandningen av spel.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Vad fan gör pacman och prince of persia där?

Medlem

Ja, antingen är personerna fruktansvärt okunniga eller så bara slängde ihop en lista på spel

Medlem

Gammal lista och det är bättre att man läser författarens artikel så man förstår hans ranking.
Här är en länk:
http://www.pcworld.com/article/id,127579-page,1-c,games/artic...


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ja, det var verkligen en fooking konstig lista... Och vart var shellshock Vietnamn.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av PurreSnurre:

Gammal lista och det är bättre att man läser författarens artikel så man förstår hans ranking.
Här är en länk:
http://www.pcworld.com/article/id,127579-page,1-c,games/artic...

Ok, så det var en dålig porting av arkadspelet Pac-Man som var med på listan. Förklarar varför.

Medlem

Tycker ändå att hans motiveringen till prince of persia var väldigt bristfällig, förstår fortfarande inte varför det förtjänade att hamna där.

Inaktiv

haha ja men det komiska tycker jag var att dom gjort ett jävla bildspel utan kommentarer... helt jävla random

custer's revenge är för övrigt inte så jävla PK.. (:


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Verkligen skumt att både Prince of Persia - Warrior within och Daiktana var med, jävligt skum lista rent allmänt också...
Som om någon bara mitt i en konversation sa "Jag brukar pilla på dig när du ligger och sover", någon helt utomstående då som man inte ens känner eller har sett.

Daiktana blev förvisso en gigantisk flopp, men har fått för mig att jag läst någonstans att det, skulle fortfarande vara någolunda skoj att spela under dom senare nivåerna.
Någon som kan konfirmera detta?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vad fan gör pacman och prince of persia där?

Exakt.. :crazy:


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Greger:

Verkligen skumt att både Prince of Persia - Warrior within och Daiktana var med, jävligt skum lista rent allmänt också...
Som om någon bara mitt i en konversation sa "Jag brukar pilla på dig när du ligger och sover", någon helt utomstående då som man inte ens känner eller har sett.

Daiktana blev förvisso en gigantisk flopp, men har fått för mig att jag läst någonstans att det, skulle fortfarande vara någolunda skoj att spela under dom senare nivåerna.
Någon som kan konfirmera detta?

Jag kommer ihåg att jag spelade igenom hela Diakatana på N64 (skillnad från PC verren?) Och jag tyckte hela spelet var rätt kul, dock var jag rätt ung och dum så mitt omdöme är nog inte att lita på. :<

Medlem

Daikatana stavas de!

/off språk polis.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Daikatana stavas de!

/off språk polis.

Du var ju rätt röv för att leka "språkpolis".

MFC
Medlem

Så går det när man super på jobbet.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av IceMan:

Daikatana stavas de!

/off språkpolis.

Fixat.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av IceMan:

Daikatana stavas de!

/off språkpolis.

Fixat.

hehe 8)

Iceman :heart:


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

...

De har med Super Columbine Massacre och Warrior Within men har inte med Big Rigs?.. Idioti, men man borde kanske inte vänta sig annat från den sidan. Sämsta listan jag sett i princip


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar