Broken Sword 2 på Good Old Games

Medlem
Broken Sword 2 på Good Old Games

Lure of the Temptress och Beneath a Steel Sky finns ju även på gog.com, då med installer för dem som är extra lata. Bra spel att prova tjänsten med utan att behöva köpa något.

Kan verkligen rekommendera gog då dom både har bra priser och trevlig support.

Medlem

Nästan så att jag vill köpa det på princip. Tyvärr(?) äger jag det redan, då jag som liten parvel bölade och grälade mig till det från päronen ^^


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av atiko:

Lure of the Temptress och Beneath a Steel Sky finns ju även på gog.com, då med installer för dem som är extra lata. Bra spel att prova tjänsten med utan att behöva köpa något.

Kan verkligen rekommendera gog då dom både har bra priser och trevlig support.

Så sant - tack.

Medlem

alla gamla klassiska peka&klick är välkomna på gog!

Medlem

Ettan var mycket bättre än tvåan tycker jag. Tvåan var inte dålig dock.

Medlem
Skrivet av atiko:

Lure of the Temptress och Beneath a Steel Sky finns ju även på gog.com, då med installer för dem som är extra lata. Bra spel att prova tjänsten med utan att behöva köpa något.

Kan verkligen rekommendera gog då dom både har bra priser och trevlig support.

Beneath a Steel Sky är ju grymt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

nice


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Mytos:

Ettan var mycket bättre än tvåan tycker jag. Tvåan var inte dålig dock.

Mjo kan hålla med om att 1an var bättre än 2an.. men fan vad jag lirade demot på 2an, om och om igen rätt märkligt hur lättroad man var på den tiden..

Medlem

synd bara att det är 1:an o 2:an som är något att ha.. Dom borde gå tillbaka till hederligt 2d. Varför? För 2D är så mycket snyggare än 3D.

Medlem
Skrivet av Loading:

synd bara att det är 1:an o 2:an som är något att ha.. Dom borde gå tillbaka till hederligt 2d. Varför? För 2D är så mycket snyggare än 3D.

Trean var faktiskt förvånasvärt bra, jag kanske är en lite för inbiten Broken Sword-fan dock.

Ettan är klart bäst såklart men tvåan är helt okay faktiskt, speciellt första hälften! Mot slutet där spårar det ur lite, minns med fasa ett visst mekaniskt pussel. Skitenkel att klura ut principen för men en misär att genomföra, sjukt seg hehe.

Det är nått med stämningen och musiken i Broken Sword-serien som bara drar in mig totalt, kan aldrig få nog!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ettan var helt underbar.
Vad jag mig minnas har jag bara provat tvåan hos en polare när det begav sig.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av atiko:

Lure of the Temptress och Beneath a Steel Sky finns ju även på gog.com, då med installer för dem som är extra lata. Bra spel att prova tjänsten med utan att behöva köpa något.

Kan verkligen rekommendera gog då dom både har bra priser och trevlig support.

Beneath a Steel Sky är ju grymt

"Du har förvandlat mig till en dammsugare!"

BaSS är ett av de bästa spel jag spelat, Broken Sword serien e topp! Discworld och Monkey Island spelen e underbara. Fastnade aldrig riktigt för Gabriel Knight spelen, dock testade jag bara de sista i 3D.

Förövrigt någon som kommer ihåg Bud Tucker, Animal, i Have no mouth but i must scream, Flight of the amazon queen, the gene machine. Helt okej äventyrsspel dom med.

Någon som har nått bra tips på något grymt gammalt äventyrs spel? Kanske är något man missat? Älskar de gammla tecknade och underbara klicka och peka.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av atiko:

Lure of the Temptress och Beneath a Steel Sky finns ju även på gog.com, då med installer för dem som är extra lata. Bra spel att prova tjänsten med utan att behöva köpa något.

Kan verkligen rekommendera gog då dom både har bra priser och trevlig support.

Beneath a Steel Sky är ju grymt

"Du har förvandlat mig till en dammsugare!"

BaSS är ett av de bästa spel jag spelat, Broken Sword serien e topp! Discworld och Monkey Island spelen e underbara. Fastnade aldrig riktigt för Gabriel Knight spelen, dock testade jag bara de sista i 3D.

Förövrigt någon som kommer ihåg Bud Tucker, Animal, i Have no mouth but i must scream, Flight of the amazon queen, the gene machine. Helt okej äventyrsspel dom med.

Någon som har nått bra tips på något grymt gammalt äventyrs spel? Kanske är något man missat? Älskar de gammla tecknade och underbara klicka och peka.

Spelat Toonstruck?

Medlem
Skrivet av Mytos:

Spelat Toonstruck?

Helt UNDERBART spel, toonstruck!
http://www.youtube.com/watch?v=hsE3Yypx8jE

Sen får man inte glömma Full Throttle, Grim Fandango osv.

Mytos, Juggalo?

1
Skriv svar