DLC till Left 4 Dead kommer snart

Robot
Medlem
DLC till Left 4 Dead kommer snart

Bra att SDK kommer snart


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem
Medlem

Härligt, SDKn kan inte komma för tidigt.

Medlem

Undrar hur mycket man kommer kunna modda.
Left 4 Dead är i mitt tycke årets bästa spel med hästlängder. Har inte haft så kul på länge!

Hade varit sjukt ballt om man kunde köra bil och grejjer, borde ju gå då det är HL2 motorn tycker man. Skulle bli bra mycket mer variation då! Lite fler vapen hade ju suttit fint också.

Medlem

ny svårighetsgrad samt en ny kampanj skulle ju inte sitta helt fel. expert är på tok för lätt för att vara svårast.

Medlem

jag väntar på dead by dawn lär nog bli den fetaste kampanjen den ser så lovande ut.

Medlem

Otroligt sega dom är med SDK'n. Spelet har enorm potential, men lider av mest tråkiga banor att lira på och på tok för lite vapen! Har bara spelat det tre gånger sen jag köpte det och har redan tröttnat på det nuvarande innehållet. Jag vill bygga eget och utmana polarna!

Medlem

har du en länk till bilder till dead by dawn?

Inaktiv

Vet inte hur, men vi körde Versus läge och hamnade på en server som körde Death Toll o det funkade perfekt! detta var för ca 2 veckor sedan eller nåt, servern rollade bara en massa maps hit och dit så det blev aldrig någon kampanj...men kul var det.

Inaktiv

Kanske dags att skaffa sej detta nu då :)..

Inaktiv

Enda jag inte gillar med Left 4 Dead är antalet maps, vapen och att zombierna blir "osynliga" när de faller dvs att skotten går rakt igenom.

Inaktiv
Medlem

L4D är skit kul första gången du kör sen börjar det bli tråkigt efter x antal gånger


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här var ju så kul! Gött att det kommer mer!
Nu har man både TF2 och l4d.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Fy fan! Jaaa! Jag längtar!

PS. Vad betyder SDK?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jag väntar på dead by dawn lär nog bli den fetaste kampanjen den ser så lovande ut.

Dead before dawn ska det vara.....Fanns en film på youtube. [http://www.youtube.com/watch?v=kNBTCfXrV70]

Medlem

Ska bli kul att campa på flygplatsen som Infected sen. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan! Jaaa! Jag längtar!

PS. Vad betyder SDK?

SDK är att du komemr kunna skapa egna banor på pc'n i samma anda som HL2.

Det här är iaf sjukt efterlängtat. hoppas dom fortsätter släppa lite nya maps då och då både till pc och 360'n


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan! Jaaa! Jag längtar!

PS. Vad betyder SDK?

Software Development Kit


signatur
Medlem

Detta är det roligaste spel jag spelat på lääänge..Hoppas på att SDK:n blir ett fint paket och att det bringar ännu mer glädjande timmar med polarna.

Inaktiv

Nice! Valve <3

Medlem

Äntligen! Valve borde lagt in dubbelt så mycket innehåll för det priset Left 4 Dead kostar! :\


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

#23 håller med om att L4D kostar för mkt för vad man får men nontheless är det ett bra spel. hoppar på kvalité på DLC och flera stycken.

Fler vapen och maps åt folket!

Medlem

Jag tycker personligen att Huntern borde kunna klättra på väggar (som Predalien i AVP spelen) och att Smokern borde ge mer skada när han slåss eller stryper sina byten.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Man borde plocka bort små rum på dom ställena där man ska försvara en plats från horder av zombies.
Det är aslätt att bara stå inne i t.ex en garderob och sen bara slå hela tiden, man är i princip odödlig då.

Medlem

Skulle vilja ha åtminstone en kampanj till nu... med kanske en till specialzombie... Jättebra spel annars... Enda spelet jag köpt i år faktiskt... Mycket annat har bara känts halvdant...

Medlem

Tycker inte att det ska ta bort de små rummen. Utan lägga in en ny Zombi. En "tjur/noshörnings"liknade zombi med front pansar. Som kan russa in i små rum.

En annan bra intervju=)

Medlem

Är detta ett horro shooter i coop alltså? finns det 4 bestämda karaktärer o har alla olika spelstilar eller kan man equippa önskat vapen till vilken som?

12
Skriv svar