Saints Row 2 - systemkrav och drm

Robot
Medlem
Saints Row 2 - systemkrav och drm

GAH! Längtar enormt mycket efter den här titeln.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Glada nyheter det där. Har sett fram emot det här spelet riktigt rejält på PC, hoppas bara att det inte blir allt för CPU-påfrestande då man sitter på en rätt så klen x2 4800+.

Riktigt glad att höra angående "kopieringsskyddet" också, som den trogna Steam-användare jag är. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Fint spel tur att man har skaffat sig en x360 så man kan spela spelet the way its meant to be played.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hoppas det inte är så krävande som GTA 4 är bara.

Medlem

Najs! Skönt att det fortförande är på G iaf. Har varit ganska tyst om PC-versionen ett tag nu. Fick iaf PS3-versionen i julklapp så man fick prova på det lite. Riktigt kul faktiskt, särskillt karaktär-skapandet Bara den dryga gamepaden och prestandan som förstör allt

Medlem

då får man väl köpa en ny dator då.

Inaktiv

Gillar allt som kommer på steam, snabbt, enkelt och funkar.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Jävligt härligt spel.

Medlem

Perfekt present, fyller 17 januari.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Yes, blev lite orolig att det skulle vara SecuROM först.

Steam är dock helt ok

Inaktiv

Hoppas bara dom fixat FPS problemen när det blir till PC, vissa uppdrag när man kör på 360 är då helt hopplösa för att fpsen går i botten.

Medlem

yay något mer roligt än gta.. gta vilket borde få en ordentlig käftsmäll pga den ortroligt dåliga porten till Pc.

Medlem
Skrivet av Loading:

yay något mer roligt än gta.. gta vilket borde få en ordentlig käftsmäll pga den ortroligt dåliga porten till Pc.

Jag är främst en fan av GTA, men lirade lite Saints Row på 360 när jag hade det, och det var väl OK.

Men om de nu släpper en grym version av 2an till PC så blir ju rockstar utskrattade, det hoppas jag verkligen också då GTAIV till PC är ett skämt.

Medlem

bra detta ser man fram emot blir nog ett bra spel utan jävliga drm skydd å annat skräp som games for windows etc..

Inaktiv

det här tänker jag verkligen köpa ettan tillhör mina favoriter


signatur

ToMZoN

Medlem

Detta spelet kommer man lätt skaffa. GTA IV kan ta sig någonstans. Synd bara att Saints Row 1 inte finns på PC :(... ahja lär bli skitroligt ändå.

Medlem

Det här blir ett GIVET köp pga att man kan köra hela skiten i co-op och att man slipper den sociala skitdelen som finns i GTA IV.

Inaktiv

Borde gå att få pengarna tillbaka från GTA så man kan köpa sig ett redigt spel.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Gillade GTAIV till pc trots dålig FPS, men jag tror detta kommer bli bättre!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar