Lotro igen

Medlem
Lotro igen

Med CCC 10.2 fick man med en 10-dagars provtid till Lord of the Rings Online: Siege of Mirkwood, som jag nu har börjat spela. Det är andra gången jag utnyttjar en gratisperiod i detta spel. Är fullkomligt förtjust i J.R.R Tolkiens värld och funderar väldigt starkt på att köpa hela spektaklet. Det är bara en del av hjulet som jag inte gillar (med alla MMORPG som har det också), och det är månadsavgiften.

Men eventuellt blir det så att jag köper när jag har lust att spela. Så jag ska känna efter nu i 10 dagar om spelet känns okej (igen) för att sedan kanske införskaffa det, nu när jag ändå är ute på speljakt. Det räcker länge och min bror köper antagligen det med, så jag har i alla fall en som jag kan göra quests med.

Och för er som vill veta spelar jag på servern Firefoot med min karaktär "Mattsson", lvl 1 Captain. Orkade inte komma på något annat fantasy-aktigt namn, då min favorit Morgoroth är upptagen.

Aja, nu ska här grindas!

#blogg

Medlem
Lotro

Firefoot är ju US server, inte EU, tänk på det när du köper spelet, både kilenten och servrarna är inte relaterade.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Alright! Det ska jag tänka på när stunden kommer. Tack!

1
Skriv svar