Inaktiv
Komponent Filmer

Nått som vore helt ok om folk skulle lägga in filmer på sina grafikkort och processor på de som man skulle köpa så kan man få se på ett ungefär hur bra de kortet eller processorn är osv ja kör med en intel celeron d 3.2ghz och geforce 6200 128mb ska uppgrada till en Club 3D ATI Radeon X1950PRO Artic X2 256MB (CGA-P1956) - AGP / TV-Ut / 2xDVI som sagt det skulle va väldigt bra om folk skulle göra sånt så man ser hur bra dom är.:)

Medlem

jag fattar inte riktigt vad du menar, men jag antar att du vill veta ungefär hur bra ett X1950PRO presterar?

eller?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av tanker23:

Nått som vore helt ok om folk skulle lägga in filmer på sina grafikkort och processor på de som man skulle köpa så kan man få se på ett ungefär hur bra de kortet eller processorn är osv ja kör med en intel celeron d 3.2ghz och geforce 6200 128mb ska uppgrada till en Club 3D ATI Radeon X1950PRO Artic X2 256MB (CGA-P1956) - AGP / TV-Ut / 2xDVI som sagt det skulle va väldigt bra om folk skulle göra sånt så man ser hur bra dom är.:)

Asså WTF? Ska jag filma mitt grafikkort så du ser hur snyggt det är?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Funderade lite men kom inte fram till frågeställningen eller påståendet. När det gäller att köra film fungerar det bra med till och med gamla datorer.

För att se hur "bra" datorn är bör man läsa recensioner och i forum och sedan handla.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar