Mellandagsrea hos Steam

Medlem
Mellandagsrea hos Steam

Känns ändå dyrt.

Medlem

34€ är fortfarande för mycket..

Medlem

För att inte glömma Bioshock för 4.99€. Köpte det samt Beyond Good and Evil (3.74€).

Medlem

Doom för 1€ känns dock lagom, det blir nog ett köp!

Medlem

Tycker att IDs mega pack var billig nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Har redan köpt några spel. 1 euro är ju ingenting.

Medlem

Köpte Left 4 Dead äntligen, och Red Orchestra!

Medlem

köpte Portal

vill ha L4D, men faan, det spelet förtjänar en DVD box, så jag väntar..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nästan hemskt att L4D bara kostar 1.25 euro mindre än id Super Pack, L4D känns helt plötsligt inte så prisvärt längre. :/


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

MFC
Medlem

REA är ett missbrukat ord i dessa tider.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Inaktiv

Man kanske skulle ta å inhandla TF 2...

Inaktiv
Skrivet av Hockey Stick:

Köpte det samt Beyond Good and Evil (3.74?).

Grymt bra spel!

Medlem

Wow vilka bra priser... Eller inte...
Steam upphör aldrig att förvåna mig

Medlem

Köpte GTA IV, blev inte billigt och jag har köpt nytt grafikkort och nytt nätaggregat för att ens kunna spela det. Nu har jag spelet men inte grafikkortet och nätaggregatet får det till veckan hoppas jag.

Inaktiv

vadå? 5€ för Bioshock, 10€ för TF2....bättre kan det inte bli

Medlem

wow, vilken mellandags rea.. fortfarande billigare att gå ner till butiker som INTE har mellandags rea och köpa skiten..

Medlem
Skrivet av Mack:

wow, vilken mellandags rea.. fortfarande billigare att gå ner till butiker som INTE har mellandags rea och köpa skiten..

Medlem

hmm hade tänkt skaffa bioshock till ps3 egentligen men 4.99 euro (55kr)var tillräckligt billigt för att datorn blev ett alternativ


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Köpte TF2. Det märks att det är rea, deras stackars server går på fulltryck, ligger på 17kb/s atm ><

Redaktör
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Mack:

wow, vilken mellandags rea.. fortfarande billigare att gå ner till butiker som INTE har mellandags rea och köpa skiten..

Säg till när ni hittar alla Id-spel för 350 spänn eller Bioshock för en femtilapp... En del spel är fortfarande rätt dyra, många andra ruggigt billiga.


signatur
Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Mack:

wow, vilken mellandags rea.. fortfarande billigare att gå ner till butiker som INTE har mellandags rea och köpa skiten..

:heart:

Inaktiv

Tänkte köpa bioshock för ~55kr och Clear Sky för ~160, men vafan det är ju --->>DRM<--- på båda två... köpte portal istället och något annat billigt. Numera medlem i gruppen "nodrm" på steam... come join us

Medlem
Skrivet av Mack:

wow, vilken mellandags rea.. fortfarande billigare att gå ner till butiker som INTE har mellandags rea och köpa skiten..

För oss som inte bor i storstäder, eller mellan städer för den sakens skull utan i en liten håla utan spelbutik så är detta ändå billigare än att åka 12 mil turochretur... så det kanske inte är för alla bortskämda men för oss mindre lyckligt lottade...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

Gillar att man går 4 euro back på garry's mod+TF2 packetet nu

Medlem

Opposing force för 1 euro! Det är ett måste, bästa expansionen ever! ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

DRM eller inte - Jag tyckte att 4 EUR var rackarns prisvärt för BioShock och slog till... Införskaffade även Company of Heroes för 6 EUR. Jag hittar iaf inte dessa spel i någon butik till lägre pris än så här!

Medlem

Online mellandags rea NICE


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Online mellandags rea NICE


signatur

I got a Goldenshower.

123
Skriv svar