Wanted kommer till dator

Robot
Medlem
Wanted kommer till dator

Hm, ännu ett licensspel.. Aja, go grin.

Inaktiv

Ser man på.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Det här verkar faktiskt kunna bli något bra : o

Medlem

Inte så oväntat precis. Licensspel brukar väl hamna på alla populära plattformar. Snart kommer väl PS2- PSP- DS och Mac-versionerna.

Medlem

Ser ju ut att vara actionpackat men får väl se när det väl landar i butiken, licensspel brukar ju tala för sig själva liksom.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Oj vad roligt, ännu ett licensspel som bygger på en film, en film som var helt urkass. Ser ju inte helt ljust ut i min kristallkula.

Någon som vet hur mycket pengar ett spel som det här drar in i runda slängar? De blir ju aldrig speciellt bra, men det finns ju uppenbarligen en marknad för det här.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Det kan bli bra, röra sig snabbt och böja kulornas banor verkar roligt.

Medlem

Låååånga vita streck efter kulorna i äkta konsolanda, jag betackar mig...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Det här ser ut att bli Hardcore action utan kompromisser exakt som det ska va.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av disgustling:

Oj vad roligt, ännu ett licensspel som bygger på en film, en film som var helt urkass. Ser ju inte helt ljust ut i min kristallkula.

Nu har jag inte sett filmen, men av vad jag sett av trailers, är det kanske inte den här sortens film som skulle arta sig som en ganska okej shooter?

Sen delar den ju inte licensspelens dåliga sida med att spelet ska ut samtidigt som filmen, så teorietiskt kan det vara välarbetat. Men har för mig att senaste bondspelet hade varit i produktion i 2 år så det är ingen garanti heller


signatur

Videomupp

Medlem

Vadå? Morgan Freeman var ju med!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hur ofta får man panga pistoler i ett störtande flygplan? Verkar rätt originellt.

---

Kunde inte undvika att lägga märke till "dator" i rubriken.
Står fortfarande fast vid att det ordet används på fel sätt här på FZ.

Inaktiv

Jag tycker det är lite skumt att ett spel baserat på en film kommer ut så sent efter filmen. När detta släpps kommer folk tänka, "ajuste, den där filmen som jag såg för ett år sen".

Wanted och X-men vore annars en rätt bra blandning
Who the fuck are you?
I'm the Juggernaut bitch!


signatur

dare to be bold

KoP
Medlem
Skrivet av Toobie:

Jag tycker det är lite skumt att ett spel baserat på en film kommer ut så sent efter filmen. När detta släpps kommer folk tänka, "ajuste, den där filmen som jag såg för ett år sen".

Wanted och X-men vore annars en rätt bra blandning
Who the fuck are you?
I'm the Juggernaut bitch!

Just därför blir det kanske ett någorlunda stabilt spel. Annars brukar dom ju vilja rusha ut speladaptionen ihop med filmen vilket inte brukar ge lyckat resultat.

Medlem

Bara jag som blir och tänka på Max Payne-serien när man kollar på trailern?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ser ju otroligt töntigt och tramsigt ut. Tror det kommer tilltala åldersgruppen tja 10-13 kanske?

Rätt ironiskt eftersom filmen har 15 årsgräns. En film som jag åxå tror hade funkat i de yngre åldrarna. Det är nästan så 10-13 är för gammalt. till och med ninjaturtles och batman ála 80 tals tecknade serie är tuffare och bättre (än filmen då alltså)


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Bara jag som blir och tänka på Max Payne-serien när man kollar på trailern?

Max payne var ju i alla fall bra


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av disgustling:

Oj vad roligt, ännu ett licensspel som bygger på en film, en film som var helt urkass. Ser ju inte helt ljust ut i min kristallkula.

Någon som vet hur mycket pengar ett spel som det här drar in i runda slängar? De blir ju aldrig speciellt bra, men det finns ju uppenbarligen en marknad för det här.

Seriöst?

Enligt mig var Wanted, inte bara årets bästa actionfilm, utan kanske den bästa sen Matrix 1.

Sen slutet! Vem älskar inte sista repliken i filmen? VEM?!

Kanske bästa repliken någonsin.

Inaktiv

Måste dom göra spel av alla filmer...:)
Hyffsat overkill att jogga runt och skruva 50cal kulor

Medlem
Skrivet av KattFille:

Seriöst?

Enligt mig var Wanted, inte bara årets bästa actionfilm, utan kanske den bästa sen Matrix 1.

Sen slutet! Vem älskar inte sista repliken i filmen? VEM?!

Kanske bästa repliken någonsin.

Seriöst? Världens bästa actionrullar är Terminator 2 och The dark knight.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar