Nya The Old Republic-bilder

Robot
Medlem
Nya The Old Republic-bilder

Hoppas verkligen att bilderna bara är för att locka alla
"jag vill också vara Jedi"-kids där ute, jag vill vara en Mandalorian!

Inaktiv

KAN bli riktigt bra

Inaktiv
Skrivet av Lusen:

KAN bli riktigt bra

Medlem

Mandalorian? När man kan vara prisjägare!

Medlem
Medlem
Medlem

Jag är officiellt impad. Fick lite mer förtroende för spelet nu.

Medlem

Kommer nog bli ett givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tycker bilderna än så länge varit ganska sterila och trista.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv
Skrivet av disgustling:

Tycker bilderna än så länge varit ganska sterila och trista.

kan inte annat än att hålla med... man får hoppas att det blir sån känsla i spelet

Medlem

Ser bra ut än så länge hoppas bara Bioware kommer ihåg att spelet ska vara ett mmo så det inte blir ett RPG spel med chatt


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ser bra ut än så länge hoppas bara Bioware kommer ihåg att spelet ska vara ett mmo så det inte blir ett RPG spel med chatt

Jag tycker precis tvärtom.

Detta kommer piska WoW stenhårt :up::heart:


signatur
Medlem

Sweet sweet Stih


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv
Skrivet av Leffe-Bengan:

Mandalorian? När man kan vara prisjägare!

JA eller ännu bättre! En Mandalorian bountyhunter och heta Fett i efternamn..


signatur

Jag dömer dig skyldig till ollande till annans död

Medlem
Skrivet av LupusBLX:

JA eller ännu bättre! En Mandalorian bountyhunter och heta Fett i efternamn..

HE HE

Medlem

Blir mer och mer intresserad. Hoppas bara att de lyckas få det så bra som de lovar, så att det inte blir som WAR.

Inaktiv

Tecknad film... usch. Ge mig en mörk och blodig sci-fi värld, inte Disney med lasersvärd.

Inaktiv

Det ser rätt coolt ut. Dem försöker väl köra på en 12+ åldersgräns som WoW vilket är helt acceptabelt imo.

Medlem

Ser helt okej ut! Fast det är ju bara bilder, då kan vilket spel som helst se bra ut

Är det bara jag eller är det så att grafiken liknar nya PoP, tycker det ser väldigt likt ut fast något mer animerat.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av LupusBLX:
Skrivet av Leffe-Bengan:

Mandalorian? När man kan vara prisjägare!

JA eller ännu bättre! En Mandalorian bountyhunter och heta Fett i efternamn..

Precis, Fett är Mandalorian

Medlem
Medlem

Hoppas att animationerna är ... hittar inget bra svenskt ord... smooth? Hjärnsläpp, sömnbrist, hjälp? :>

Snacka om ett givet köp i alla fall. Ska bli kul, lär nog bli en smugglare eller tjuv, om någon sådan klass finns med! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Känns som ett MMO som till och med jag skulle kunna bli sugen på, särskilt om det kommer finnas alla möjliga olika klasser, man kan resa mellan olika planeter o shit.

Gameplay-filmen som släpptes häromveckan blev jag dock inte vidare imponerad av...


signatur
Medlem

Så länge dom kan hitta på nått nytt utan att totalt sabba hela spelet så kanske dom har en chans. SWG var ett bra spel, i början. Sen som med många mmos patchades det sönder med värdelösa påfund.

Medlem

Kan de släppa ett Star Wars spel som kräver lite grafik nån gång? Det där ser ut som skit... Samma grafik som KOTOR alltid haft känns det som.

Medlem

Ser faktiskt riktigt bra ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Ser bra ut än så länge hoppas bara Bioware kommer ihåg att spelet ska vara ett mmo så det inte blir ett RPG spel med chatt

Tills jag läste det där så trodde jag att detta var en uppföljare til kotor. Där får man för att bara kolla bilderna.
Nytt kotor hade varit något, MMO kan jag vara utan.

12
Skriv svar