Wii får videotjänst

Robot
Wii får videotjänst

Wiitube:P


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

hehe :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

lowres ftw


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Medlem

hahaha typ anime och ånt för 3 åringar? ne tack..

Medlem

glad att jag sålde mitt wii

Medlem

Att det alltid ska vara så himla gulligt...

Inaktiv

Eh? Blir det inte mest crap då?

Medlem

All on board the fail train

Medlem

alla säsonger av fragglarna?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

wow... 2009, 30 år efter VHS kom med video...

Medlem

Alltså Nintendo borde verkligen tänka mer på att ge ut bra spel än att göra sånt här skit


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Alltså Nintendo borde verkligen tänka mer på att ge ut bra spel än att göra sånt här skit

Nja, det där stämmer ju inte alls. Du kan tycka att Nintendo borde jobba mer på att göra bättre spel, men de behöver inte göra något alls. De säljer ju trots allt bättre än både MS och Sony. Men annars så håller jag med dig. Skulle hellre vilja se fler grymma spel.

Medlem

Jag skiter i försjälnings siffror JAG vill ha BRA spel som jag kan SPELA inte dåligt SKIT


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bättre att dom börjar släppa lite bättre spel istället för att leka med casual folket.

Medlem
Skrivet av Styxoric:

Bättre att dom börjar släppa lite bättre spel istället för att leka med casual folket.

Det är väl just casual folket som har köpt Wii, så att inte leka med dom verkar dumt?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

känns som nintendo är lite väl försikiga hela tiden.
Att wii säljer bra är för deras hypade kontrollers och för att många har retrofeelings för nintendo.

2008 har verkligen varit ett skitår för Wii. Inte ett enda bra spel släppt.
Kanske ett nytt Zelda räddar konsolen i år.

Medlem

Haha vad kul det är att läsa alla bittra kommentarer. Lyckas de skapa en video-tjänst för Wii i Europa så är de ju duktigare än Microsoft iaf.

Medlem
Skrivet av marcusn:

wow... 2009, 30 år efter VHS kom med video...

hur tänkte du nu?

Medlem

TMO_KOTOR: Hat är ju det roligaste man har på internet.
Och ja.. Wii är inte mycket att hänga i granen, sorligt nog kommer dom säkerligen har försäljningsrekord under december....
And dont get me started about their channels!

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av marcusn:

wow... 2009, 30 år efter VHS kom med video...

hur tänkte du nu?

'

Håller med, va?

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Wiitube:P

Medlem

Alla konsoler är skit, så nu vet ni det.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

eftersom PC är bäst!

Medlem
Skrivet av marcusn:

eftersom PC är bäst!

Precis.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Vonyx:

All on board the fail train

För Wii har ju uppenbarligen varit ett stort misslyckande?

Medlem
Skrivet av Emetic:

Alla konsoler är skit, så nu vet ni det.

är du 12år?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Tänkte lägga en kommentar om att denna tjänsten varit på tapeten tidigare, men då verkade den bli Japan-exklusiv (väldigt roligt utseende för övrigt för den som gillar barn-anime).

Men igen, alla dessa ensamma stackars människor som anser att Wii suger och bara är för casual och det skadar spelbranschen o.s.v...
Ett spel blir inte bra för att det har snygg grafik och FPS.
Testa ADOM till PC, eller det är för komplicerat att behöva läsa?

Själv är jag väldigt nöjd med mitt Wii, kör man inte GH eller LostWinds eller Sam n Max så kan man alltid köra något gammalt klassiskt. Nu väntar jag bara på MadWorld.

Att Wii fungerar för alla kan ju vara att man slipper femhundra knappar till höger och vänster. Wii-moten är inte en gimmick, det är en spelkontroll där man kan spela utan att som vi som spelat i 20 år behöva lära sig att hålla reda på en hel uppsjö meningslösa knappar.
Jag bryr mig inte, men jag är van. Men mina föräldrar och min sambo som aldrig spelat i ngn störra utsträckning tycker det är rätt skönt att slippa hålla i en glorifierad färddator.

Inaktiv
Skrivet av Felladin:

Tänkte lägga en kommentar om att denna tjänsten varit på tapeten tidigare, men då verkade den bli Japan-exklusiv (väldigt roligt utseende för övrigt för den som gillar barn-anime).

Men igen, alla dessa ensamma stackars människor som anser att Wii suger och bara är för casual och det skadar spelbranschen o.s.v...
Ett spel blir inte bra för att det har snygg grafik och FPS.
Testa ADOM till PC, eller det är för komplicerat att behöva läsa?

Själv är jag väldigt nöjd med mitt Wii, kör man inte GH eller LostWinds eller Sam n Max så kan man alltid köra något gammalt klassiskt. Nu väntar jag bara på MadWorld.

Att Wii fungerar för alla kan ju vara att man slipper femhundra knappar till höger och vänster. Wii-moten är inte en gimmick, det är en spelkontroll där man kan spela utan att som vi som spelat i 20 år behöva lära sig att hålla reda på en hel uppsjö meningslösa knappar.
Jag bryr mig inte, men jag är van. Men mina föräldrar och min sambo som aldrig spelat i ngn störra utsträckning tycker det är rätt skönt att slippa hålla i en glorifierad färddator.

Mycket bra sagt!:up:

Stackars människor som dömmer Wii efter grafiken:\

1
Skriv svar