F.E.A.R. 2: Project Origin avbildat
Jag tycker att de lyckaes bra med skräckmomenten, det är väl bara olika rädd man blir.
Finns det något värre än när de ändrar vapen i spel eller? Kommer säkert inte ens få ha de där smarriga pistolerna!:(
Men guuuud va jag längtar iaf!=)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Hoppas de får in samma känsla i striderna, hur miljöerna trashas totalt, dammet ligger i luften och lamporna gungar. Det var det som FEAR gjorde bra, resten var lite sådär. Något som väldigt många spel saknar, en känsla av att det faktiskt precis varit 10 pers med automatvapen, granatkastare och plasma bössor som gått lös på varandra i ett rum. Många spel tar bort kroppar, hylsor, kulhål etc efter en kort stund.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Hoppas de får in samma känsla i striderna, hur miljöerna trashas totalt, dammet ligger i luften och lamporna gungar. Det var det som FEAR gjorde bra, resten var lite sådär. Något som väldigt många spel saknar, en känsla av att det faktiskt precis varit 10 pers med automatvapen, granatkastare och plasma bössor som gått lös på varandra i ett rum. Många spel tar bort kroppar, hylsor, kulhål etc efter en kort stund.
Jo, när jag tänker efter så var det det som var härligast med FEAR. Det bräckte inte andra spel på något annat sätt, men alla de feta skotthålen och söndersmulade väggarna efter en strid kändes verkligen Matrix-lobbyscen