Medlem
FZ listar årets...

Förhoppningsvis släpps DNF någon gång, dags att vi börjar mutera fram flygande grisar!

EDIT: Sär skriv ning...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Väldigt underhållande läsning, tack för sammanfattningen av året

Inaktiv

hahaha, Im here to kick ass and chew bubble gum...


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Kul läsning! Bra jobbat FZ!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Kul artikel Svårt att inte instämma i kritiken både mot Ubisoft och Nintendo, de tidigare satsar verkligen allt på presentation och hype medan de senare helt enkelt inte verkar bry sig om Wii längre.

Då menar jag inte att det är för att nya Mario-, Zelda- och andra spel från deras stora serier saknas inför 2009, de har alltid haft långa mellanrum mellan sig vilket märkts i spelkvaliteten, men de verkar inte bry sig om att uppmuntra andra utvecklare till att utforska Wii ordentligt. Märker man någonstans att de anstränger sig för att knyta kontrakt på nya titlar? Tur att DS ångar på tillräckligt bra av sig själv iaf.

För att återgå till Ubisoft lär det där överlevnadsspelet de visat i år vaddetnuhetteigen vara samma sak som resten av deras lineup: ett i grunden väldigt intressant koncept som inte utnyttjas mer än till hälften till förmån för de fräsigaste effekterna på konsolmarknaden innan Rage dyker upp.

Medlem

haha den jobbansökan var ju underbar.

Medlem

Haha, skön lista


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

riktigt skön lista, bra jobbat!

Medlem

Kanon lista


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Härlig lista som alltid Fz
Mycket kul att läsa


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Skribenterna:

Darwin hade varit stolt över titelkreatörerna

Hehe - good one.

Bra lista för övrigt. Mycket roligare än den gamla vanliga spellistan.


signatur
Medlem

Årets lista, definitivt. Roligt och väldigt personligt samtidigt. Jobbansökan var klockren.
Men att få strumpor av ett företag? Börjar vi se spår av en muthärva inom FZ månntro?;)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Vi gissar att Camack är lite avis. Jag gissar på att han är jävligt pissed också efter felstavningen!

Bra lista och rolig läsning. En skön början på det nya året

Medlem

Riktigt trevlig artikel! Skrattade till lite vid jobbansökan och "årets Duke Nukem Forever".

Grin var för övrigt i stort behov av att muta pressen med tanke på hur uselt Rearmed var.

Inaktiv

-Hejsan
-Mitt namn är 18 år gammal

Hahahahahahaha

Medlem

Intressant läsning!

Medlem

Kul artikel! Sådant här är det som skiljer FZ från resten

Inaktiv

Riktigt bra lista, likaså artikeln!
Mer av denna varan, FZ
Kanske kan det bli någonting av ''Månadens....'' eller ''Halvårets...''?

Medlem

Riktigt härlig läsning


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Kul lista


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kul läsning!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Citat:

- Hejsan
Mitt namn är 18 år gammal.

haha


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

trist att ni inte gör något bättre av genus diskussionen

Inaktiv

VIll inte dra upp The Witcher rescensionen igen men tycker fortfarande vi läsare (de flesta iaf) hade rätt att ifrågasätta den.

För övrigt har GRIN den coolaste loggan EVAH \m/

MFC
Medlem

"Grins alltid lika pr-pigga medarbetare försåg pressen med högkvalitativa strumpor och personliga musmattor. Säg för tusan ingenting till fogden!"

LOL, tragiska sverige med fogden o skatteverket efter hälarna på alla som unnar sig något gott!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Den här artikeln gillar jag! Skönt skriven med glimten i ögat, utan att bli för flamsig och oseriös. Årets tack men nej tack var ju klockren. Kul för oss läsare att ta del av lite saker som händer bakom kulisserna också.

Medlem

Kul läsning

Vill bara kommentera lite på Wii kritiken och det känns som att INGA spelutvecklare var förberedda på vilken succé Wii blev och jag tror att de flesta hade satsat de mesta på att utveckla spel till de nya konsolerna som verkligen hade den nya tekniken grafikmässigt. Är väl bara att hoppas på att nåra mer än nintendo lär sig göra bra spel på Wii nu måste dom ha fattat att det finns pengar och hämta om man gör ett riiktigt bra spel till Wii

Medlem

Årets stråmansargument: FZ för att reducera könsrollskritik till stärkande av stereotyper. Bra jobbat!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Hahahaha fan va skön lista

123
Skriv svar