Årets spel 2008 - plats 15-11

MFC
Medlem
Skrivet av Whip:

Funkar perfekt för mig. Tänk på att bara för att du har problem har inte alla det.

Grattis!

Efter över 15 års PC-spelande så är Fallout 3 det andra spelet någonsin som orsakat så mycket bekymmer att få igång efter den oslagbara ettan "Hand of fate" av Westwood Studios i början på 90-talet.

Bara för att det funkar för dig betyder inte att det gör det för alla!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Dead space på top 10!


signatur

tjenare!

Medlem

All har vi olika åsikter ingen ide vi sitter o hackar oss på att andra tycker annorlunda så mfc åsikt är ju hans egen ingen annans.

Som flera andra så flöt det på hur smut som helst för mig .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Whip:

Funkar perfekt för mig. Tänk på att bara för att du har problem har inte alla det.

Grattis!

Efter över 15 års PC-spelande så är Fallout 3 det andra spelet någonsin som orsakat så mycket bekymmer att få igång efter den oslagbara ettan "Hand of fate" av Westwood Studios i början på 90-talet.

Jaha.. aja om du säger det så måste det vara sant!

Medlem
Skrivet av gryzor:

kan ju inte ha MGS som är ps3 only som nummer ett, hur skulle det se ut?

Förra året så var ju en Wii-titel #1!

Så varför inte?

Men en sak som jag ser negativt på är att Mgs4 är alltför beroende på sina föregångare! Det finns folk som inte har lirat de tidigare spelen, och då blir Mgs4 väldigt tråkigt... Det är nog det enda som talar emot spelet...

Medlem

Själv tycker jag nog GTA4 och tomb raider: Underworld är de spelen som roat mig mest i år. Förutom wolfenstein: Enemy territory som är bäst i MP, lite gammalt för att komma med på årets lista dock


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Little Big Planet #1

MFC
Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av MFC:
Skrivet av Whip:

Funkar perfekt för mig. Tänk på att bara för att du har problem har inte alla det.

Grattis!

Efter över 15 års PC-spelande så är Fallout 3 det andra spelet någonsin som orsakat så mycket bekymmer att få igång efter den oslagbara ettan "Hand of fate" av Westwood Studios i början på 90-talet.

Jaha.. aja om du säger det så måste det vara sant!

haha japp!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Skulle vara trevligt att se AoC i toppen. Aldrig haft så roligt med något annat spel.

Medlem

Det verkar som att Little Big Planet och Wipeout HD är med i topp-10 så jag är nöjd. Fantastiska spel.

Medlem
Skrivet av mosser:

Skulle vara trevligt att se AoC i toppen. Aldrig haft så roligt med något annat spel.

Var du tvungen att skapa konto bara för att skriva detta?...

Känns bara som en udda första post sen hör AoC verkligen inte hemma på den listan oavsett hur mycket du gillar det spelet då det är fruktansvärt dåligt eller har åtminstone varit fruktansvärt dåligt vid release.

Inaktiv

Fattar inte hur resistance kan anses så bra, riktigt jävla skit spel med hyffsad budget..

Medlem

3 säkra titlar i top 10 är iaf GTA IV, Fable II och BIA HH. Sätter min högra stortå på att GoW 2 och L4D landar där med.

Medlem

bara inte resistance 2 eller left 4 dead kommer etta så...

Medlem

This just in, från säkra källor.

#1 - Dead Space.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Nja, dead space är faktiskt bra, men att ge det förstaplatsen vore indirekt tjänstefel


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Jag hoppas att bästa spel vinner.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Fattar inte hur resistance kan anses så bra, riktigt jävla skit spel med hyffsad budget..

Med Halo 3 som favorit spel är din trovärdighet när det gäller uttalanden om FPS spel noll.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av bjosarn:

This just in, från säkra källor.

#1 - Dead Space.

Kan bara inte låta bli, du får ursäkta mig

Men vi har sett dina säkra källor i den andra diskussionen med hollowman

Men annars tycker jag nog Död Rymd borde kunna ligga bland top 3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Sito:
Skrivet av Dogge:

Fattar inte hur resistance kan anses så bra, riktigt jävla skit spel med hyffsad budget..

Med Halo 3 som favorit spel är din trovärdighet när det gäller uttalanden om FPS spel noll.

..... sure thing buddy

Medlem

fallout tre ja super smash brosn nejnejneeeeeeeeeej:(
varför är that piece of crap så uppskattat av alla


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

dead space ligger bra där det ligger


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

boom blox? lite tveksam:(


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar