iPhone-köpet är nära

Skägg.
10 Chambers
iPhone-köpet är nära

Jag har suktat efter en Iphone i åratal men nu är köpet nära, allt som står ivägen är egentligen bara om det nuvarande abonnemanget skulle sätta några käppar i hjulen, för gammal för att byta nummer och greja.

#blogg


signatur
iPhone-köpet är nära

Vad ska du med den till?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Något man kan leka med!


signatur
Medlem

Bah, köp en riktig telefon istället... Nexus One!

Men nummer ska du aldrig behöva byta, även om dy byter abonnemang och service provider... är det inte tillomed EU "lag" på det nu mer?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Köp! Har själv en iPod touch sedan 1½ år tillbaka och har aldrig tröttnat på den.

MFZ
Medlem

hade jag vart du skulle jag vänta på nästa version som troligtvis kommer nu i sommar.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

iphone4g kan bli intressant vad den nu kommer och kallas,
en del rykten om att den kommer vara nåt speciellt, och ett bra steg framåt från tidigare varianter som varit relativt lika.

har stora förhoppningar på framtiden med live syncningar mellan telefon och alla andra tekniska saker man har i hemmet.

bara som att kunna lämna ut sitt eget id till andra telefoner där dom har allt dom behöver för att kontakta dig utan att behöva trycka in siffror är ett steg i rätt riktning

nexus lär väl faila som HTC gjort i jämförelse apples, sen om man nu tycker att iphonen inte har det man söker är det en helt annat sak, men det den har gör den bra. att säga nåt annat är skitsnack.

man blir lite bortskämd,. som jag skulle nog bli galen av att köra med en vanlig knapp telefon, om jag var rvungen, samt att när man tittar på andra touch telefoner för att se hur dom hänger med eller hur lätt man lägger fingret och det följer blir man lätt besviken på och även förvånad över hur långt efter alla verkar vara när det kommer till touch. då har jag ändå letat, dock inte testat nån nexus one än, men den kanske bör komma till sverige först.

Medlem

Jag håller med om att hålla huvudet kallt och se vad apple släpper i sommar, om inte anant så kommer priset på nuvarande modeller att sänkas.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

köp en Palm Pre istället


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar