Årets spel 2008 - plats 20-16

Robot
Årets spel 2008 - plats 20-16

Vi närmar oss toppskiktet av årets bästa spel i stadig takt och är nu inne på de 20 bästa titlarna. Topplatserna avslöjar vi på nyårsafton - häng med hela vägen tills dess.

#prince-of-persia, #burnout-paradise, #world-of-warcraft-wrath-of-the-lich-king, #guitar-hero-world-tour, #world-of-goo


Medlem
Årets spel - plats 20-16

World of goo finns ju till fler platformar, kanske vore bra om det skrevs in på spelinformationen?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

World of Goo förtjärnar all framgång det kan få. Underbart spel

Medlem

Burnout Paradise :heart:


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Kom GH WT före rock band bara för instrumenten?

Redaktör

Varför frågar du det när det klart och tydligt står att så inte är fallet...?


signatur
Medlem

Bah usel lista
Var helt säker på att World of Goo skulle komma etta.

Medlem

Prince of persia :heart: ))

Medlem

Tyckte inte prince Of persia var något speciellt faktiskt. Snyggt, men trist


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tack för att WoW inte kom 1:a! Tröttnat ganska rejält på att det spelet och dess expansioner tar alla förstaplatser

Medlem

Hur långt spelade du? Dialogerna i spelet är något speciellt enligt mig

Medlem

World of Goo är imba helt enkelt


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

oh vad jag myser när jag ser att wow inte ens klarade top 10!

Medlem

spel med ca: 11milj. spelare på 18:e och ett grafiskt sett barnspel på 16:e plats, ska spore verkligen ligga på den plats de ligger enligt denna listan?


signatur

Chooch it

Medlem

WoW är inte det nån typ av hundmat?

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

spel med ca: 11milj. spelare på 18:e och ett grafiskt sett barnspel på 16:e plats, ska spore verkligen ligga på den plats de ligger enligt denna listan?

11 miljoner spelare som även fanns där innan år 2008. (En del åtminstone)
Du är medveten om att det är ÅRETS spel. Så jo, spore kan mycket väl ligga där.

Edit: Ska du vara känslig så är det ganska barnslig grafik i WoW också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

spel med ca: 11milj. spelare på 18:e och ett grafiskt sett barnspel på 16:e plats, ska spore verkligen ligga på den plats de ligger enligt denna listan?

Grafiskt sett? Vad spelar det för roll? ETT SPEL MED FYLLIGA FÄRGER OCH INGA BRUNA KORRIDORER! DET KAN INTE VARA BRA!

Många spelare är inte lika med ett fantastiskt spel.

'Barnslig' grafik är inte lika med ett värdelöst barnspel.

Medlem

Hade hoppats att Burnout låg på en bättre plats än vad den fick! Det är bland det roligaste jag kört i år!

Medlem

Ett flopp spel som PoP på 20 plats?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skulle inte kalla det en flopp direkt ett ganska bra spel faktist


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

World of Goo <33 älskar det spelet, borde ha kommit högre upp men eftersom det är så litet och kort så är det en bra plats

Inaktiv

Kul lista. Men varför bryr ni er om så mkt vad andra tycker? Det är ju bara ett gäng pojkar på en spelsajt o vad dom tycker. Alla har väl en egen lista i skallen?

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

spel med ca: 11milj. spelare på 18:e och ett grafiskt sett barnspel på 16:e plats, ska spore verkligen ligga på den plats de ligger enligt denna listan?

Ja för WoW är ju mycket mindre grafiskt sett ett barnspel

Förövrigt så har väl spelarantalet ganska lite med "bäst" att göra? Jag menar om vi tänker så antar jag att du också hade britney spears som favoritartist de åren hon sålde ofantliga mängder skivor? Eller att din favoritfilm är "High school muscial"? Om inte så rekommenderar jag dig genast att redigera bort din kommentar innan du skämmer ut dig mer än du redan gjort...

Dock kan jag hålla med om att spore är rena skiten och bör absolut inte ligga så högt upp på listan.

Medlem

Aldrig hört talas om world of goo xD
men demot var riktigt kul


signatur

Rawr

Medlem

Trodde modet "det-är-coolt-att-dissa-allt-som-har-med-world-of-warcaft-att-göra" hade dött ut, men icke.

Ett spel med 11 miljoner spelare har också givetvis säkert lika många som inte gillar det.
Fan va tjatigt det vore om alla höll på att dissa alla andra spel på samma sätt.........

Kul och väl sammansatt lista än så länge.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ingen som dissar world of warcraft - dock är det Rigge1988 sa något som borde kommenteras.
Varken jag, Mikzarn och Cane dissade spelet. Vi bara påpekade att rigge1988 dissade Spore med ursäkten "barnslig grafik" och ville slänga upp wow's expansion på högre position med ursäkten "den har 11 miljoner spelare".

Kanske du borde läsa ordentligt innan du börjar gnälla om något trams mode.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av sprengkoet:

Kul lista. Men varför bryr ni er om så mkt vad andra tycker? Det är ju bara ett gäng pojkar på en spelsajt o vad dom tycker. Alla har väl en egen lista i skallen?

Precis men det är väl som uppgjort för en batalj fanboys emellan. Jag har nog inte spelat en promille av spelen på listan, gav dock Warcraft ett försök med en trialperiod men det räckte med nån dag innan jag insåg att det inte var nåt för mig.

Burnout Paradise spelas dock mycket och det är man rätt förtjust i, lite som GTA fast man inte kan stiga ur bilen


signatur
Medlem

töntigt med såna här listor...som aldrig tar slut

Medlem
Skrivet av Mortalis:

töntigt med såna här listor...som aldrig tar slut

Där har du fel


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

MGS 4 vinner!

12
Skriv svar