Årets spel 2008 - plats 20-16

Medlem

man anar nu sakta vilka spel det lär bli i top 10 fast vilket spel som vinner vette sjutton så många bra det lär bli tajt.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ingen som dissar world of warcraft - dock är det Rigge1988 sa något som borde kommenteras.
Varken jag, Mikzarn och Cane dissade spelet. Vi bara påpekade att rigge1988 dissade Spore med ursäkten "barnslig grafik" och ville slänga upp wow's expansion på högre position med ursäkten "den har 11 miljoner spelare".

Kanske du borde läsa ordentligt innan du börjar gnälla om något trams mode.

Jag tror snarare att Rigge menade att det var konstigt att spore hamnade så lågt, med tanke på at de här två spelen Goo och Wow, hamnade så högt. Han sa inte att spore hade barnslig grafik, det var Goo han menade.

Medlem
Skrivet av Lith:

Burnout Paradise spelas dock mycket och det är man rätt förtjust i, lite som GTA fast man inte kan stiga ur bilen

Snarare Midnight club LA som har de känslan där det till och med finns folk som går på gatan och poliser som patrullerar. Mer liv i midnight club än i burnout paradise, tycker jag iaf. Med det sagt så kan jag förstå dig då burnout är ett riktigt trevligt spel det med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Mhorix:

Jag tror snarare att Rigge menade att det var konstigt att spore hamnade så lågt, med tanke på at de här två spelen Goo och Wow, hamnade så högt. Han sa inte att spore hade barnslig grafik, det var Goo han menade.

Ja jag ser det nu, dock ändrar det inte så mycket. Att Goo (som för övrigt visade sig vara riktigt riktigt bra) har "barnslig" grafik har inget att göra med den kvaliten den besitter. I detta fallet tycker jag definitivt att den ska ligga bättre till än en expansion till wow.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Helt otroligt, värdelös lista, men alla har olika smak, hade alla fått göra sin egen lista så hade den där inte varigt så ovanligt konstig.

Suck, STOR BESVIKELSE

Medlem

Äsch, inget att bli besviken över. Det är alltid intressant att se vad andra tycker, men sådana här listor ändrar ju knappast ens egna åsikter, eller hur?

Måste också säga att begreppet 'barnslig grafik' verkligen verkar ha gått överstyr i sin definition på sistone.

Medlem
Skrivet av marcusn:

MGS 4 vinner!

Yeah!8):D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av marcusn:

MGS 4 vinner!

Snarare GTA 4


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ingen som dissar world of warcraft - dock är det Rigge1988 sa något som borde kommenteras.
Varken jag, Mikzarn och Cane dissade spelet. Vi bara påpekade att rigge1988 dissade Spore med ursäkten "barnslig grafik" och ville slänga upp wow's expansion på högre position med ursäkten "den har 11 miljoner spelare".

Kanske du borde läsa ordentligt innan du börjar gnälla om något trams mode.

Nu snackade jag inte enbart om den här tråden och den här listan. Detta är förekommande överallt på fz´s forum så fort wow nämns.
Speciellt wow´s barnsliga grafik.
Jag missuppfattade dock en del av inläggen här. Så jag hoppade på kanonerna lite snabbt.
Ber om ursäkt för det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Nog tyckte jag att Burnout Paradise förtjänade en högre plats än det fick. Burnout serien har alltid varit (i min åsikt) det bilspel med bäst fartkänsla. Jag brukar själv ta fram det då o då bara för att slököra lite i Paradise City.

Självklart går det inte att missa att kommentera WotLK, jag har förståelse att man tar med det iom att det är det största MMo liret som har stöpt om hela genren och påverkat något så oerhört.
Däremot tycker jag det är lite fel då det är en expansion, det är säkert jätteskoj för de som redan spelar det redan men att man börjar spela WoW för att det släpps en ny expansion ser jag som rätt liten chans.
Tyvärr är startsträckan alltför lång för folk som skall komma igång och spela med sina 70? polare.
Det är iofs det dilemmat som alla MMO lider av förr eller senare.

Medlem

word of goo förtjänade sin plats, själv tycker jag att gh wordtour äger sönder
rockband1&2 även om det är en total rip-off.
Skönt och se att WoTLK inte kom in på topp-tio
paradise är överskattat precis som bad company


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

har inte spelat senaste midnight club men det verkar fått en bra plats


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar