Årets spel 2008 - plats 30-21

Robot
Årets spel 2008 - plats 30-21

FZ:s listning av årets 50 bästa spel fortsätter, i dag tar vi oss an platserna 30-21. Fler listor följer, häng med oss resten av veckan - vinnaren avslöjar vi på nyårsafton.

#call-of-duty-world-at-war, #saints-row-2, #super-street-fighter-ii-turbo-hd-remix, #valkyria-chronicles, #battlefield-bad-company, #no-more-heroes, #bionic-commando-rearmed, #penumbra-black-plague, #soulcalibur-iv, #sid-meiers-civilization-revolution


Medlem
Årets spel - plats 30-21

Helt rätt att COD5 inte kom högre på listan tycker jag Väntar dock med spänning på hatinlägg


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

"Hatinlägg" Varför det? Jag tycker personligen spelet borde komma högre upp MEN jag haf faktiskt inte spelat alla dessa spelen så vad vet jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

fan va många spel de finns. bara spelat 5-7 spel i år.

Medlem

CoD5 borde inte komma upp på listan öht, så dåligt tyckte jag det var.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

cod5 är ju knappast dåligt dock är det inget innovativt , men det är kvalité i vilket fall.

Medlem
Skrivet av zauii89:

cod5 är ju knappast dåligt dock är det inget innovativt , men det är kvalité i vilket fall.

Cod 5 är långt ifrån kvalité.

Medlem

Tycker Cod5 i Multi är jäckligt kul , men att göra såna här listor så att alla tycker dom blir bra är ju ganska svårt. Känns som om det kvittar vilket spel som blir etta.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av zauii89:

cod5 är ju knappast dåligt dock är det inget innovativt , men det är kvalité i vilket fall.

Cod 5 är långt ifrån kvalité.

Försök se det objektivt istället för personligt perspektiv ffs. Jag gillar inte gears of war lr gta särsklit mycket , men jag är inte så blind att jag säger att de suger, det syns ju att det är kvalitets titlar.

Medlem

Cod 5 trodde jag att den skulle ge en trevlig singelplayer resa.. men enda man fick var en T-shirt.

SÅ nej Kvalite är det inte, mera ett mycket mycket dåligt försök att härma cod4. Ge oss något mer än bara historie-lektioner hitta på något som gör det spännande att köra, gör inte AI:n dålig som bara den och framför allt.. gör inte så att AI går bara på en själv 90% av gångerna. Cod 5 borde hamna på botten i spelhavet. Inte änns värt pengarna.

Medlem

En hedervärd 27e plats för min lilla PS3 älskling. Hade iofs gärna sett Valkyria Chronicles på topp 5 eller nåt (topp 10 då?) men jag nöjer mig med att det är med överhuvud taget.


signatur
Medlem

ojoj vad har Tomas rökt under julen

Medlem
Skrivet av Loading:

Cod 5 trodde jag att den skulle ge en trevlig singelplayer resa.. men enda man fick var en T-shirt.

SÅ nej Kvalite är det inte, mera ett mycket mycket dåligt försök att härma cod4. Ge oss något mer än bara historie-lektioner hitta på något som gör det spännande att köra, gör inte AI:n dålig som bara den och framför allt.. gör inte så att AI går bara på en själv 90% av gångerna. Cod 5 borde hamna på botten i spelhavet. Inte änns värt pengarna.

Kanske inte dina pengar - men jag köpte 2 ex och ångrar det inte överhuvudtaget.
Spelar faktiskt alla CoD på pc ett par gånger i veckan.

Multiplayer delen kanske inte passar alla, men jag njöt av Coop/Nacht Der Untoten och "vanlig" mp.
Spelet tillförde inte direkt något nytt till spelvärlden kanske, men den levererade ungefär det jag hade tänkt mig. Ett ww2 spel med CoD4's motor och ursnygga banor. (Riktigt roliga banor faktiskt..nu snackar jag MP alltså)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Loading:

Cod 5 trodde jag att den skulle ge en trevlig singelplayer resa.. men enda man fick var en T-shirt.

SÅ nej Kvalite är det inte, mera ett mycket mycket dåligt försök att härma cod4. Ge oss något mer än bara historie-lektioner hitta på något som gör det spännande att köra, gör inte AI:n dålig som bara den och framför allt.. gör inte så att AI går bara på en själv 90% av gångerna. Cod 5 borde hamna på botten i spelhavet. Inte änns värt pengarna.

Helt klart värd mina pengar.
Minst lika mycket kvalité som 4ran även om den kopierar en hel del nyckel grejer, men absolut inget jag ångrar dessutom är ww2 så mycket roligare och intressantare enligt mig.

Sen säg inte att cod5 är en historie lektion för guds skull, det är inget av cod spelen , speciellt inte 5an, där du har apature sights på mp40 , mp44 , UAV med mera.

Cod har aldrig försökt vara realistisk utan bara lite halv autentiskt.

Medlem

Cod 5 platsar helt klart på top 50 listan....iaf mp delen...riktigt kul

Medlem
Skrivet av zauii89:

Helt klart värd mina pengar.
Minst lika mycket kvalité som 4ran även om den kopierar en hel del nyckel grejer, men absolut inget jag ångrar dessutom är ww2 så mycket roligare och intressantare enligt mig.

Sen säg inte att cod5 är en historie lektion för guds skull, det är inget av cod spelen , speciellt inte 5an, där du har apature sights på mp40 , mp44 , UAV med mera.

Cod har aldrig försökt vara realistisk utan bara lite halv autentiskt.

Du ska nog inte blanda ihopa ett spanningsflyg med UAV bara för båda visar var spelarna är. Dock är effekten i spelet identisk.

Annars har du rätt i vad du säger


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av zauii89:

cod5 är ju knappast dåligt dock är det inget innovativt , men det är kvalité i vilket fall.

Men inte om man jämför med Infinity Ward's Call Of Duty-spel.

Då är det inte kvalit´´e.

Inaktiv

Om någon vill veta så kan man ladda ner Valkyria Chronicles demot på den amerikanska psn affären. Det är väldigt kul.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Inaktiv

Herregud!!! BFBC förtjänar ju topp tio...
någon här har f-n inte ätit sin gröt var dag.

Medlem
Skrivet av nikkdust:

Herregud!!! BFBC förtjänar ju topp tio...
någon här har f-n inte ätit sin gröt var dag.

Galen eller? BFBC är ju rena skräpet, sjukt det hamnat så högt som det gjort...

Medlem

Sålänge Dead Space kommer på top 10 är jag nöjd. Förstår att det inte kommer vinna även om det så borde ;).

Inaktiv

Haha, det kommer alltid vara några som inte alls håller med listan. Kul att den görs ändå

Inaktiv
Skrivet av Cane:
Skrivet av nikkdust:

Herregud!!! BFBC förtjänar ju topp tio...
någon här har f-n inte ätit sin gröt var dag.

Galen eller? BFBC är ju rena skräpet, sjukt det hamnat så högt som det gjort...

Och Saints Row 2 då??? Fye fan vilket skräp!:|

Medlem

Åh, detta känns så otroligt meningslöst och random. Att dessutom blanda spel från alla plattformar? Nej, det enda som möjligtvis skulle vara intressant vore en top-10 lista, men vi vet ju alla redan hur den slutar på FZ

Medlem

Nice


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Åh, detta känns så otroligt meningslöst och random. Att dessutom blanda spel från alla plattformar? Nej, det enda som möjligtvis skulle vara intressant vore en top-10 lista, men vi vet ju alla redan hur den slutar på FZ

Vilka 'vi'? Du och resten av dina röster i huvudet?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av nikkdust:

Herregud!!! BFBC förtjänar ju topp tio...
någon här har f-n inte ätit sin gröt var dag.

Galen eller? BFBC är ju rena skräpet, sjukt det hamnat så högt som det gjort...

Bästa ljudet i något krigsspel som någonsin gjorts.

Medlem

lika kul o höra folk bli så upprörda över en spel lista


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det blir aldrig tydligare att smaken är som baken som när GOTY-listor läggs upp.

Medlem

min smak är som min bak!

12
Skriv svar