Gamepad till burken

Medlem
Gamepad till burken

Jag gillar sportspel, börjar känna mig lite sugen på att köra nya nhl och fifa men det suger att göra det med tangentbordet så jag vill ha en gamepad.

Dock vet jag inte vad som är bra eller inte så om någon har nått tips vore det nice.

Har hört att man kan köra med en Xbox360 kontroll med kabel till datorn, stämmer det?


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

360 kontrollen ska fungera bra att använda med datorn. Hittade förut egenkomponerade drivrutiner som hävdar sig vara bättre än standard.

[http://xbcd360guide.50webs.com/]

# Deadzone Control
# Multiple Game Profiles
# Profile switching in game using the "big X" button
# Change all axis and button placements


signatur
Medlem
Skrivet av Totts:

360 kontrollen ska fungera bra att använda med datorn. Hittade förut egenkomponerade drivrutiner som hävdar sig vara bättre än standard.

[http://xbcd360guide.50webs.com/]

# Deadzone Control
# Multiple Game Profiles
# Profile switching in game using the "big X" button
# Change all axis and button placements

Låter bra det! Då kör vi nog på en sådan...Tackar!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Har du vista skulle inte jag köra med den där. Dessutom har originaldrivisarna uppdaterats. Kan dock rekommendera allez att köpa en 360 kontroller till datorn. Många spel funkar helt automatiskt med den. Ta Tomb Raider: anniversary t.ex. Bara plugga in och köra, precis som det skulle vara ett TV-spel. Behövde inte göra en enda inställning.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem
Skrivet av farbrorjoakim:

Har du vista skulle inte jag köra med den där. Dessutom har originaldrivisarna uppdaterats. Kan dock rekommendera allez att köpa en 360 kontroller till datorn. Många spel funkar helt automatiskt med den. Ta Tomb Raider: anniversary t.ex. Bara plugga in och köra, precis som det skulle vara ett TV-spel. Behövde inte göra en enda inställning.

Nej jag har inte Vista utan xp. Då borde det inte bli några problem alltså?


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar