The Lord of the Rings Online: Mines of Moria

Medlem

åååååååh jag nu blev jag ju spelsugen!

Medlem

Hatar att dom inte utökar Onda sidan mer, jag slutade spela bara för att det blev så enformigt (precis som alla andra MMORPG spel). Nästan samma quests för varenda jäkla klass.

Medlem

Jaha, då har man julhelgen räddad.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Grymt rolig expansion , fantastisk idé det där med att man kan lvla sitt vapen , har nu tagit min Guard till lvl 53 och märkt att det mycket svårare att hålla aggrot från min champion kompis.
Champions DPS (damage) ökar mkt mer i Moria , Guardians threat generation ökar också men inte lika mkt för att kunna hålla en Mob på sig om man kör tillsammans med tex en champ.
Kan inte tänka mig hur det skulle vara att köra med en hunter :/

Inaktiv
Skrivet av fella1strke:

Grymt rolig expansion , fantastisk idé det där med att man kan lvla sitt vapen , har nu tagit min Guard till lvl 53 och märkt att det mycket svårare att hålla aggrot från min champion kompis.
Champions DPS (damage) ökar mkt mer i Moria , Guardians threat generation ökar också men inte lika mkt för att kunna hålla en Mob på sig om man kör tillsammans med tex en champ.
Kan inte tänka mig hur det skulle vara att köra med en hunter :/

OK med hunter. Men det blir mycket bards arrow (fear) för att släppa aggro

Håller med om att levla vapen är en mycket bra idé. Är det här det första spelet med den möjligheten? Jag har då inte sett det tidigare. Lär bli standard om inte annat.

Medlem

Ska börja med lotro nu igen pga av denna expansion


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Håller med om att levla vapen är en mycket bra idé. Är det här det första spelet med den möjligheten? Jag har då inte sett det tidigare. Lär bli standard om inte annat.

Gick att levla upp items i Daoc iaf, så helt nytt är det inte

Medlem

verkar suveränt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

ni måste ändå hålla med om att det här är bättre än WOW


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

ni måste ändå hålla med om att det här är bättre än WOW

tycker jag att det alltid har varit men men det är en smaksak.

Jag har en fråga till er som kör Mines of moria vilken level är det man ska börja tänka på att det är dags att köpa expantionen? typ vid 48? altså när är det rätt level att gå in i moria.

12
Skriv svar