Medlem
Prisvärd skärm.

Letar ny skärm. Helst en 22" och låg responstid.
Funderar på denna [https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=LGL226WT...].
Är den prisvärd? Tycker den ser okay ut, men lite svårt att veta då jag knappt kan något om skärmar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

oj de har gått upp i pris litegrann!
Min brorsa har precis den och vad jag vet är han väldigt nöjd med den. Jag har nästan samma, WT istället för WTQ skillnaden är WTQ-2ms responstid å WT-5ms responstid. Jag är också nöjd med min, men har inte haft att göra med så många skärmar. Ett tips är att kolla på HP w2207's efterföljare som jag intte vet vad den heter. Men min polare har w2207 och både han och jag tycker den är bra!
Som sagt så är den skärmen du länkade till helt ok(iallafall enligt mig)

Medlem

W2207H hade lite för högt pris. Men tack, då kör jag på LG skärmen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

LG skärmen är inte att rekommendera om du ska spela. Tyvärr är det så att de billiga 22" skärmarna oftast är ganska usla. Det enda sättet att ta reda på vilka som är bra är att läsa recensioner. Specsen är oftast inte särskilt representativa.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Letar ny skärm. Helst en 22" och låg responstid.
Funderar på denna [https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=LGL226WT...].
Är den prisvärd? Tycker den ser okay ut, men lite svårt att veta då jag knappt kan något om skärmar.

Jag är nöjd med den skärmen och den fungerar bra. Har den svart/vita modellen.

Det enda som jag inte gillar är att bakgrundsbelysningen läcker lite i ovan och nederkant. Det kanske går att få bort om man ljusterar lite, men det är inget som märks när man spelar eller använder skärmen vid normalt bruk.

Inaktiv

Varför kan man inte spela med LG skärmen? eller att det inte är så bra att spela med dem? Funkar kanoners för både mig, min bror och många andra? :S

Medlem

Det verkar som de fixat upp det. Det är ju en accelererad skärm och mjukvaran var usel. Dock verkar de ha fixat det i en nyare version, eftersom klagomålen på det verkar avta.

1
Skriv svar