Tabula Rasa gratis redan nu

Robot
Medlem
Tabula Rasa gratis redan nu

lika testa

Medlem

Nä orkar inte, lockar inte.

Medlem

Imo känns det så satans ovärt då spelet lägger ner snart. Blir lite moment 22 för mig, vill inte betala för spelet, så bra är det säkerligen inte, men vill inte heller lägga ner min tid på det då det skulle kännas som bortkastad tid


signatur

Videomupp

Medlem

Måste kännas sjukt tråkigt att sitta och jobba med uppdateringar till nåt som inte kommer stängas ner om 2 månader.

Medlem

Vill prova detta lite nu tänkte jag. Men hela processen för att ens få igång det gratis var sjukt jobbig så jag la ner det.

Medlem

Om dom lägger ner kan dom väl släppa så man kan göra egna servrar

Medlem

Varför släppa uppdateringar till ett spel som ska läggas ner?
Luktar skunk imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Spectral:

Måste kännas sjukt tråkigt att sitta och jobba med uppdateringar till nåt som inte kommer stängas ner om 2 månader.

Inte?


signatur

Wai

Inaktiv

Behövde ju aktivera med credit kort -.-, vilket jävla skit

Inaktiv

Det här ska testas

Medlem

Förstår inte varför de gör nya uppdateringar när spelet ska läggas ner så pass snart, känns lite konstigt...

Medlem

Orka spela ett spel som ska läggas ner även om det är f2p


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här måste man ju bara spela ett tag :> Gillar spelet faktiskt, men har inte velat betala för det direkt, så mycket gillar det inte...

Men tåls det inte att göra en torrent av detta?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Örka spela när det ändå läggs ner.. :/

Medlem

Skumt att de lägger på ännu mer high-level-content i en patch så sent i spelets liv. Väldigt konstigt tycker jag. ?
Och lägger till nya features! tokigt!

Medlem

Dom kanske vill gå ut med en riktig bang. Eller vad man säger.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Utvecklarna har ju inget med att ncsoft lägger ner det. Dom gör ju sitt jobb bara i o med att de tar fram mer material. Sen vet man ju aldrig om spelet dyker upp igen i en ny reinkarnation om ett halvår.

Dock kan jag säga att FPS kameran dom la in va usel
Det fanns redan innan en kamera vinkel som va från första person, det enda dom lagt till är att du nu ser vapnet också.

Grafikfejs
Paradox Interactive

All heder åt Richard Garriott. Hoppas han kan börja fila på Ultima Online 2(½) nu istället...


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem

Detta spel är faktiskt ruskigt roligt, jag slutade spelade två månader efter release, bara för att det va lite buggigt, sen har dom släpt massor av fixar och patchar. jag ska aktivera kontot igen och kolla.

Medlem
Skrivet av MaxC:

All heder åt Richard Garriott. Hoppas han kan börja fila på Ultima Online 2(½) nu istället...

Han sa ju nyligen dock att han har nytt jobbintresse än spel.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ang patchen och ökat innehåll så låg detta nog redan i pipe INNAN beslutet om nerläggningen. Skall de då strunta i att lägga ut den? Nej....arbetet som lagts ner kommer ut. Däremot fortsätter de inte att utveckla det mer. STOR skillnad.

Inaktiv

Blir inget prov, övertalar en inte ett dugg


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Varför släppa uppdateringar till ett spel som ska läggas ner?
Luktar skunk imo.

Tröst till dom som har betalat.

Inaktiv

Enligt mitt tycke det sämsta spelet jag någonsin har spelat.

Och jag har säkert provat på spela över 500-700 titlar.

Ger spelet:

-5 av 10

Medlem

oj, du kan inte ha spelat många dåliga spel, om det sämsta spelet du spelat får en femma av tio.

Medlem
Skrivet av moberg:

oj, du kan inte ha spelat många dåliga spel, om det sämsta spelet du spelat får en femma av tio.

Notera MINUS framför 5


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Spectral:

Måste kännas sjukt tråkigt att sitta och jobba med uppdateringar till nåt som inte kommer stängas ner om 2 månader.

Inte?

Hehe... så går det när man (inte) sitter och formulerar om sig fram och tillbaka.

Medlem

Åååh vilket skit, de hade nästan övertalat mig till att testa, så tankar hem spelet och skapar ett NCSoft konto o försöker logga in men det går inte..

Då visar det sig att man måste gå igenom typ 7 andra steg och requesta koder och skapa fler konton på en icke-användarvänlig sida. Samt registrera sitt kontokort. FAIL, inte konstigt att det går dåligt för dem.

Medlem

Det borde göras fler Sci fi mmorpg spel jag ser enorma möjligheter sci fi är utan gränser till skillnad från Fantasy som enligt mig är ganska begränsat.


signatur

I got a Goldenshower.

12
Skriv svar