Tabula Rasa gratis redan nu

Medlem

Ärligt talat, jag lyckas inte klura ut hur man beställer en kod från deras sida. Kan någon guida mig hur man går vidare efter att man skapat ett konto på PlayNC ?

Medlem

Zedrix, gå in på denna länk: http://www.plaync.com/us/support/login.html skapa seden ett nytt konto genom att gå igenom allt som kommer efter att du har tryckt på "Create a new account". När du har fixat ett konto på denna sida så kan du gå in och hantera ditt konto.. när du är inne på ditt konto så kan du använda dig utav en flik som heter "Ask Question".. Där inne finns det ett X antal olika ämnen du kan placera frågan angående en serial key request.. ifall du väljer fel ämne eller har svårt för att hitta rätt ämne att lägga in requesten på så rättar dem ändå till det sen..

så kort sagt, skapa konto, gå in på fliken "ask a question", be om en gratis nyckel till tabula rasa och sen så kan du kika efter möjliga svar på din fråga genom att gå in på "My stuff" och sen "Questions". FÖR komplicerat tycker jag, riktigt dåligt.. Själv har jag retailen hemma och har spelat detta tidigare, så jag vet att det iaf är värt att testa. Sjukt mysig musik, miljö och fruktansvärt coola armor/vapen! ;D Sci fi ftw!

Medlem

Tack för ditt utförliga svar Keza! Jag har stallt en "Question" till supporten nu, och väntar på svar. Förhoppningsvis får jag en nyckel snart

Jag spelade en tidig trial av Tabula, och tyckte att det som sagt var ett mysigt och stämningsfullt spel. Skulle passa som ett perfekt jullovsspel att mysa med i väntan på Darkfall.

Medlem

Kanske ska testa detta spel igen, slutade med det förut. Tröttnade, var så lite folk som sprang omkring.

Medlem

Fick min nyckel nu efter ½ dag ungefär. Behövde inte ange något kreditkort, även fast det stod att jag skulle vara tvungen att göra det. Gick att logga in och starta en char. ändå.

Medlem

på tiden när den öppna betan begav sig så spelade man ju detta en hel del. jag gillade det, men hade inte tid att fortsätta när det väl gick live. synd, det var imo ett av de bättre mmo:sen där ute.

Medlem

Håller med Zedrix, ett perfekt spel att spendera lite tid på nu under julen och allt riktigt mysigt spel. Och jag ville säga det också att jag fick min nyckel ungefär en ½ dag efter request jag med.. samt att man inte behöver ange något kreditkort heller. Funkar prima.. Trevlig support också.

Aja, nu tillbaka till Tabula!

12
Skriv svar