Dokumentär om Uwe Boll

Robot
Medlem
Dokumentär om Uwe Boll

hata Uwe BOLL!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Den dokumentären är nog lika dålig som hans filmer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

jag hatar honom med var hittar han skådisarna till sina filmer? och hur fan kan dom gå me på o vara med i dom?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zanshi:

Få bort Uwe Boll från filmindustrin!
http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html

Nej, "Postal" var helt ok faktiskt.
Få honom bara att sluta göra annat än komedier.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Medlem

Han är en spännande människa därför att han har en syn på hur filmer ska vara som inte delas av de flesta.

Medlem

Hat-fans eller kärleks-fans... båda betyder kändisskap och inkomster. ^^

Nästan alla PR är bra PR... eftersom det oftast ger inkomster på ett eller annat sätt.

Medlem

Alla som hatar Uwe Boll... Inser ni att det måste finnas någon som gör skitfilmer för massan så att säga. De filmer som, om vi ska använda oss av svengelska, pleasar många.

Alltså, visst killen har ingen talang att göra film, men det verkar uppenbarligen vara hans intresse. Skulle jag träffa på en nörd som spelar Wow hela dagarna och sen gör en film om det så kommer jag att hata denne lika mycket för att försöka besudla mig med sådan avskyvärd avsaknad av kultur. Uwe Boll gör än film av skit spel, men att göra film av något som inte ens klassar som som skit spel. Ja. Det är illa.

Jag vet att jag gav i stortsett varje FZ läsare en känga i skrevet. Ja. Det var tanken!

Medlem

Zanshi palla såna som dig alltså låt han göra film om han vill det är väll ett fritt samhälle eller har jag missat något?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Låt han hålla på, Såg postal för ett tag sen och den var kanonbra

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Alla som hatar Uwe Boll... Inser ni att det måste finnas någon som gör skitfilmer för massan så att säga. De filmer som, om vi ska använda oss av svengelska, pleasar många.

Alltså, visst killen har ingen talang att göra film, men det verkar uppenbarligen vara hans intresse. Skulle jag träffa på en nörd som spelar Wow hela dagarna och sen gör en film om det så kommer jag att hata denne lika mycket för att försöka besudla mig med sådan avskyvärd avsaknad av kultur. Uwe Boll gör än film av skit spel, men att göra film av något som inte ens klassar som som skit spel. Ja. Det är illa.

Jag vet att jag gav i stortsett varje FZ läsare en känga i skrevet. Ja. Det var tanken!

Kolla på dokumentären. Hans intresse är inte att göra dåliga filmer, utan att göra filmer som HAN tycker är bra.

I hans ögon är filmerna mästerverk, i våra ögon är de skräp.

Medlem

Jag har ingen respekt för hans filmskapande, men som person har jag inget speciellt negativt att säga om honom. Såg en längre intervju med honom för ett antal månader sedan och den fick mig faktiskt att tycka att han är en riktigt skön prick.

Att sitta och kalla honom för en massa namn och skriva på petitioner för att få bort honom från filmindustrin anser jag vara löjligare än hans filmer. Har folk verkligen inget bättre för sig?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tycker Uwe Boll är bra, Postal är en av de roligaste filmer jag någonsin sett, enda som fått mig att skratta mer är Top Gear.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag håller mer eller mindre med mr. bear. Han är rolig att höra i intervjuer och andra sammanhang, men jag ser hellre något annat i filmväg.. en del av hans filmer är verkligen riktigt dåliga, även om man inkluderar så-dåligt-att-det-blir-bra-filmer.

Medlem

Den killen är något full av sig själv.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Lite av det intressanta är att se om hans nya filmer visar några gömda kunskaper inom regi ändå. Vilket jag tycker postal bevisade ganska bra. Det är en schön film helt enkelt.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Det tråkiga med snubben är att han har "förstört" spelfilmer som hade kunnat bli bra, däremot så ägde postal blev positivt överaskad.

Men när man ser Max Payne så börjar man tappa hoppet, nu gjorde inte Uwe Max Payne och det visar tydligt att vi gamers ses lite som en drös korkade personer utan öga för detaljer

Uwe blir nog bättre med tiden, mer filmer som Postal!

Medlem

Fattar inte att han får så mycket uppmärksamhet.

FZ, snälla. Tänk efter innan ni lägger ut era nyheter.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv
Skrivet av Alarcron:

Alla som hatar Uwe Boll... Inser ni att det måste finnas någon som gör skitfilmer för massan så att säga. De filmer som, om vi ska använda oss av svengelska, pleasar många.

Inte ens den stora massan gillar hans filmer. Han är bara dålig på att göra film.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

hata Uwe BOLL!

HATA är ett starkt ord som slängs omkring helt för mycket. Ogilla är mer passande.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av skauninG:

Den killen är något full av sig själv.

tydligen är han inte ensam om det


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Nej, "Postal" var helt ok faktiskt.
Få honom bara att sluta göra annat än komedier.

Jag försökte verkligen att se Postal, den verkade otroligt lovande (för att vara en film av Uwe Boll) infor premiären men sen när man väl satt där så kände man bara att man ville krypa och gömma sig under stolen. Jag är inget fan av Postal (även om första spelet var lite småkul en stund) så just det spelet gjorde inget att han förstörde, men mitt förtroende för den mannen är nog kört för alltid sen dess.

/ LordDaimos

Medlem

Go Boll.! Mannen är en solklar favorit i mediasammanhang. Även om hans filmer är skräp så måste man beundra någon som kör sitt eget race och struntar fullständigt i kritik och gnälliga barn på internet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Gubben kan faktiskt leverera, missa inte Tunnel Rats.

Uwe Boll äger.


signatur
Inaktiv

Postal var fan asrolig.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Postal är en av de bästa filmerna jag sett. Driver med allt, aldrig någonsin skrattat så hårt åt någonting

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Postal är en av de bästa filmerna jag sett. Driver med allt, aldrig någonsin skrattat så hårt åt någonting

Småkul på sin höjd - det blev ett och annat fniss, men filmen kändes krystad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar